У серпні та вересні американська авіакомпанія Alaska Air Group пропонувала пасажирам викупити два місця за ціною одного квитка, пише The Wall Street Journal.
Криза змушує авіакомпанії пропонувати безкоштовні місця при купівлі квитка
Що це означає
Пропозиція дозволяє парі пасажирів отримати цілий ряд крісел (середнє крісло має бути вільним для дотримання соціальної дистанції) або одному пасажиру – три місця.
Європейський лоукостер Ryanair у вересні також пропонував квитки «два за ціною одного» на рейси в грудні 2020 року, зазначає WSJ. Перевізник також продавав квитки зі знижкою в 50% і влаштував акцію – мільйон квитків по 5 євро за штуку.
Подібні акції можуть окупитися, якщо пасажир витратить кошти на додаткові послуги.
Читайте також: Весняний локдаун і зупинка регулярних рейсів коштували МАУ $60 мільйонів
Які є ще пропозиції
AirAsia з Південно-Східної Азії на початку 2020 року почала продавати «необмежені квитки» приблизно по $100 за штуку. За одним квитком пасажири могли подорожувати кілька разів.
За даними компанії, з початку акції вона продала понад 200 000 таких квитків і розраховувала в середньому на використання квитків по 3-5 разів, але деякі пасажири скористалися ними понад 20 разів.
Інші авіакомпанії використовують літаки під час їх простоювання.
Наприклад, Singapore Airlines зробила з Airbus A380 ресторан. Вартість обіду в економ-класі – $40, у бізнес-класі – близько $235 і преміум-класі – $475. Місця на перші два дні розкупили за півгодини, зазначає видання.
Коментарі - 2