Клієнтка Радабанку зіштовхнулася з оригінальною проблемою. Вона поскаржилась на «Мінфіні», що не змогла поповнити мобільний через додаток банку. Причина - зміна мобільного оператора зі збереженням старого номеру телефону (MNP).
Зміна мобільного оператора. Які складнощі можуть виникнути з поповненням рахунку
«Мінфін» вирішив дізнатися, що трапилося, чи виникали такі проблеми в клієнтів інших банків та як вони їх вирішували.
о66 — значить Водафон, але то не точно
«Я ранее мигрировала с Водафон на Киевстар, не меняя номер, — теперь в этом банке не могу пополнить счет онлайн! Все потому, что пополнение проходит по коду оператора. То есть если код «066» — для банка это автоматически Водафон», — залишила авторка відгук на сайті.
За її словами, на гарячій лінії її запевнили, що гроші прийдуть на рахунок і перейматися не варто. Однак платіж на поповнення телефону повернувся, а при повторному зверненні оператор відповів: «Может, в другой стране у вас Киевстар, а в Украине код „066“ — это Водафон».
«Мінфін» звернувся в Радабанк за поясненням. Керівник управління карткового бізнесу Тетяна Дегтярьова повідомила, що проблему вже усунули. Вона також подякувала клієнтам, які допомагають вдосконалювати сервіс.
«Інтернет-банкінг Радабанку запустили в 2015 році. Тоді такого сервісу, як міграція на іншого оператора, ще не існувало. Пошук оператора виконувався за першими цифрами номера і платіж надсилався на необхідні реквізити конкретного оператора. Ми оперативно допрацювали наш сервіс. На сьогодні проблема з поповненням мобільних номерів вже вирішена», — запевнила вона.
Читайте також: MNP в Україні. Мобільні оператори виступили за ідентифікацію абонентів
А що в інших банках
Більшість українських банків стверджують, що подібних ситуацій в них не виникало, принаймні скарг від клієнтів не отримували. Та все ж не приховують, що деякі незручності після послуги перенесення мобільного номеру можуть виникнути.
«Коли абонент мігрує з одного номера на інший, у мобільних операторів перехід проходить не в онлайн-режимі, їм потрібен час, щоб номер технічно мігрував. Тому рекомендуємо клієнтам поповнювати телефон не відразу, хоча б через пару годин», — поділилися в Універсал Банку.
Там також зазначили, що в додатку банку налаштовано все для поповнення телефонних рахунків після послуги MNP. “Наприклад, телефон, вказаний клієнткою у відгуку, в нашому додатку відображається як Київстар", — підкреслили в пресслужбі.
Читайте також: MNP: Стало відомо, скільки українців вже перенесли свої мобільні номери
Слово мобільним операторам
“Проблема із поповненням рахунку в таких випадках може виникнути через недопрацювання у додатку або у веб-версії онлайн-банкінгу. Для розв'язання таких проблем клієнтам необхідно звертатися у службу підтримки банку", — радять співробітники Київстару.
В компанії визнають, що від старту послуги MNP траплялися випадки, коли поповнення рахунку через додатки деяких банків було неможливим. Але цих проблем було небагато і фінустанови їх оперативно вирішили.
В компанії Водафон стверджують: більшість банків врахувала, що номер їхнього клієнта може бути перенесено.
Зазвичай фінустанови забезпечують верифікацію операцій для перенесених номерів, тому їхні власники отримують банківські послуги без змін. Такий випадок можна розцінювати радше як виняток.
«Банки використовують різні технічні рішення та алгоритми для верифікації перенесених номерів. Деякі роблять інтеграцію з операторами, щоб отримувати інформацію про факт перенесення номера безпосередньо з локальних баз даних перенесених номерів. Деякі надсилають запити на верифікацію по черзі до кожного оператора», — розповіли в пресслужбі Водафон.
Читайте також: Народний рейтинг банків у вересні: чим залишилися незадоволені клієнти
Світлана Тартасюк
Коментарі - 20
Услуга переноса номера в сотовой связи, о которой так долго рассуждали, по факту оказалась никому не нужной.
Ей воспользовалось буквально несколько тысяч человек.
И то, в результате они полусили только проблемы.
а не мобильного оператора...
В Приватбанке и Монобанке такие вопросы были изначально решены
на стадии разработки функционала конкретного сервиса
при появлении услуги переноса номера...
Мылится и колется?)
После введения безвиза этот же гражданин берет чемодан и едет не заморачиваясь с получением визы.
Немного удобнее стало )
Аргумент про «распроси на граніце» теж висмоктаний з пальця - пускати вас чи ні - завжди вирішує прикордонник, і йому байдуже чи у вас віза чи безвіз. Завжди було, можуть попитатись, а можу і ні.
Що таке «повноцінний шенген»? З безвізом катаєшся по всьому шенгену.
Типовий свідок «мультіка на пять лєт за 30 євро». Пахне одинадцятирубльовим, що безвізу в очі не бачив :)
Можете сделать вывод, до какого места мне этот ''безвиз''.
Под который напринимали кучу откровенно кретинских законов.
Которые давно стоит подвергнуть проверке на предмет соответствия конституции.
Да, с всемирным карантином ''бещвиз'' немного теряет свою привлекательность, не находите?
«Факт обо мне — у меня нет загран.паспорта.»
Браво mary27 - это самый убойный аргумент против безвизового режима...
Действительно, зачем нужен какой-то безвиз,
если у человека нет даже загранпаспорта...
Да, до сих пор существуют государства, которые признают внутренний украинский паспорт, и даже впускают граждан Украины по нему.
А вот гибридные ''союзники'' с огромным скрипом разрешили ''безвиз'', а вот украинский внутренний паспорт не признают.
«Да, до сих пор существуют государства, которые признают внутренний украинский паспорт, и даже впускают граждан Украины по нему.»
А не могли бы вы озвучить публично хоть парочку наименований таких государств,
куда вы теоретически можете отправиться со своим общегражданским паспортом образца 1994 года...
К сведению:
- Беларусь закрыла свою границу для граждан с украинскими паспортами и не по причине коронавируса.
Я написала.
Например Молдова, РФ и РК.
Насчет РБ — это началось недавно.
Безвиз в Молдову и РФ — это еще можно понять, а что за государство такое — «РК»?
Поймите простую истину — если что-то лично вам не нужно или не интересно,
это не значит, что оно не нужно или не интересно другим…