28 жовтня Кабмін погодив проєкт постанови, що дає змогу поліції штрафувати машини на єврономерах. Перший штраф — 8500 грн. Про це в фейсбуці повідомив один з ініціаторів законопроєкту про зниження акцизу на ввезення автомобілів, депутат від «Слуги народу» Євген Брагар.
Перший штраф — 8500 гривень. Поліції дозволили штрафувати «євробляхи» на місці зупинки
Що відомо
Депутат нагадав, що в грудні 2019 року був підписаний меморандум між «Авто Євро Силою» і міністром МВС про непритягнення до відповідальності власників автомобілів на європейській реєстрації до прийняття Закону про доступне розмитнення.
За словами Брагар, «міністр внутрішніх справ Арсен Аваков нахабно порушив дану народу обіцянку не штрафувати євробляхерів до прийняття Закону про доступне розмитнення».
Читайте також: Власники євроблях виявилися в пастці. Масово отримують штрафи на 170 тисяч
Він також зазначив, що у Верховній Раді зареєстровано низку законопроектів, «які дозволили б людям безперешкодно розмитнити свої авто».
Як будуть штрафувати
Як пише видання «Дорожній адвокат», Кодекс про адміністративні правопорушення дає поліції право штрафувати автовласників в двох випадках:
- за керування авто на Єврономер, яке своєчасно не покинуло межі України;
- якщо автомобіль на Єврономер ввіз в Україну одна людина, а керує ним інший.
Штраф становить 8500 грн, його оформлює поліцейський на місці вчинення правопорушення (ч.8 ст.121 КУпАП). На перший раз автомобіль не вилучається.
Читайте також: В Україні хочуть повністю поміняти автомобільні податки. Хто заплатить за евробляхи
Якщо порушення вчинив цей же водій повторно протягом року, то штраф становить вже 17 000 грн. Одночасно водія позбавлять права керування терміном на 1 рік і з можливим вилученням авто.
За цією нормою штрафи накладає суд на підставі протоколу, складеного поліцейським на місці зупинки авто. До вирішення справи в суді автомобіль утримують на штрафмайданчику.
Оформити поліс автоцивілки онлайн
Нагадаємо
- У кінці 2019 року власникам «євроблях» пообіцяли чергові пільги. У квітні 2020 року в парламенті був зареєстрований законопроект №3389, що передбачає зниження акцизів на ввезення «евроблях», проте цей документ Рада поки не розглянула.
- На початку жовтня 2020 року в очікуванні доступного розмитнення власники авто на єврономерах масово почали отримувати штрафи по 170 000 грн.
Коментарі - 58
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/elections/lozinskiy-peremig-na-viborah-yak-mudriy-narid-obrav-u-vladu-vbivcyu-11196362.html
Хоча це я в загальному.
Сам не «євробляхер» і в цілому підтримую ідею, що «дірки» в законодавстві, які дозволяють уникати сплати податків та мита, потрібно ліквідовувати. Головне — робити це розумно, а не з наміром здерти з людей побільше.
nv.ua/amp/otmena-otvetstvennosti-za-nedostovernoe-deklarirovanie-v-chem-sut-resheniya-ksu-novosti-ukrainy-50120579.html
politics.segodnya.ua/politics/skandalnoe-reshenie-konstitucionnogo-suda-zelenskiy-otreagiroval-1485665.html
Просто сделайте поиск по новостям «ДТП евробляха» за позапрошлый-прошлый год, новостей таких по теме полно.
Плюют на ПДД, плюют на штрафы.
Получается для кого-то законы и правила действуют, а для кого то нет?
Вас это возмущает? Вы из тех?
И для сравнения попробуй авто купленное в Украине зарегистрировать в Германии. все окажется намного дороже и сложнее чем наоборот.
Сразу видно хамовитого владельца бляхи.
Вот вам абзац из советов юристов:
Вы – владелец авто с украинской регистрацией
Попадая в ДТП с участием «евробляхера» вы рискуете остаться при своих интересах без возмещения убытков. Вашей первоочередной задачей будет задержать водителя до приезда полиции. Если авто на «еврономере» без страховки скроется с места происшествия, найти водителя будет практически не возможно.
Какие то сказки про бутылки и пиво - вообще не понял о чём или о ком? О себе что-ли?
Еще раз говорю про регистрацию в Германии, авто купленного в Украине - очень сложная и дорогая процедура, но у вас там глаза кровью залились или пивом как я понял, кому я что рассказываю...
И о регистрации авто в Германии купленного в Украине расскажи! Только давай с цифрами, ну расскажи сколько будет стоить поставить на учет автомобиль купленный в Украине с обьемом 1.6 бензин не старше 5 лет по норме ЕВРО 5 по фактурной цене 12т Евро, давай расскажи, и расскажи о страховках, а точнее о 17 показателях для страховой и о средней цене страховки и о квартальном налоге на авто. Давай, удиви!
Проще продать авто здесь и купить там чем его перевозить.
Ну, а жлобское - купить авто из европы за 50% стоимости, которое уже нигде не проходит TÜV без разтаможки и понты на районе гонять и пальцы крутить - вот это по нашему, да.
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/157902/
но
GrugoriyHoland тебя уделал в экспертности)
он акула в этом)
— автомайдан
— евромайдан, если Президент реально не решит с судьями.
— майдан инвесторов Аркада
— майдан бизнеса, если будет как в ЕС с локдаунами
— майдан политиков и тд, где фальсификации и суды по итогам.
…
Другой мужик у него спрашивает:
- Продаёшь, что ли?
- Да нет, жена права получила!
Когда я вышел, то увидел мента на мотоцикле, выписывающего штраф за парковку.
Тогда я к нему подошел и сказал: «Да ладно тебе, ну прости на первый раз».
Он проигнорировал меня и продолжил выписывать квитанцию.
Тогда я назвал его паршивым нацистом.
Он в ответ выписал еще один штраф, на этот раз насчет покрышек.
Тогда я назвал его уродом.
Он, написав второй штраф и положив его под дворник, начал писать третий.
На протяжении 20 минут я обзывал его, а он выписывал штрафы.
Но мне было пофигу, моя машина стояла за углом.
Я просто решил немного развлечься...
Так что тот,кто ездит на убитом ланосе,может быть финансово и социально более успешнее чем тот,кто ездит на мерседесе S класса.
Пы.Сы. Основатель Икеа до сих пор ездит вроде как на 40ка летней Вольво .
Очень подходит для комментаторам которые, скорее всего, из за зависти пишут всякий бред! Эксперты, мля! Хотите всю жизнь ездить на «русском хламе»- вперед!
https://mof.gov.ua/uk/news/pozitsiia_minfinu_v_pitanni_liberalizatsii_podatkovogo_navantazhennia_pri_mitnomu_oformlenni_transportnikh_zasobiv_ie_poslidovnoiu-2517
Наприклад, законопроект реєстр. № 3704-1 від 03.07.2020 оцінювався зменшенням надходжень до державного бюджету від акцизного податку та ввізного мита в сумі близько 6,6 млрд грн в розрахунку на рік, законопроект реєстр. № 2342 від 29.10.2019 – зменшенням надходжень близько 4 млрд. грн щороку.
Додаткове нарощування запозичень для фінансування втрачених доходів через зниження ставок податків на легкові автомобілі, яким скористається незначна частка населення, є соціально несправедливим. Це також неможливо з огляду на те, що дефіцит бюджету сектору загальнодержавного управління вже суттєво підвищено.
...Так, за інформацією Державної митної служби України, протягом дії пільгового періоду з 25.11.2018 по 22.02.2019 митницями оформлено 140 116 автомобілів з іноземною реєстрацією, що були ввезені в період з 01.01.2015 по 24.11.2018 i перебували в Україні у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, що в середньому за добу становило 1 557 автомобілів... А теперь возьми Эксперт - либерал , и посчитай, что с момента принятия закона 8487 и 8488 (ноябрь 2018 год) было только пол года уплачено в бюджет. Если средняя сумма платеже1 (НДС, Акциз, Пошлина) около 1200 евро да и еще постановка на учет, пенсионный фонд и сертификация.
Після закінчення дії пільгового періоду з 23.02.2019 по 23.05.2019 митницями оформлено 3 223 таких автомобілі, що у середньому за добу становило 36 автомобілів.
Водночас у період відтермінування введення в дію посилених штрафних санкцій середньодобові показники митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією мали тенденцію до зниження.
Так, за період з 24.05.2019 по 21.08.2019 цей показник становив 9 автомобілів за добу, а з 22.08.2019 по 28.12.2019 знизився майже до 4 автомобілів за добу.