Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 жовтня 2020, 16:14

Як В2В-компанія для перевізників в умовах карантину підвищила лояльність до бренду

1 червня «Мінфін» запустив проект «Медіапідтримка малого та середнього бізнесу».

Ми запросили до участі підприємців, які бажають поділитися своїм досвідом подолання кризових ситуацій.

Ми поспілкувалися з Володимиром Іномістовим, керівником В2В-компанії для міжнародних перевізників Е100.

Володимир розповів, з чим довелося зіткнутися водіям під час закриття кордонів, як це позначилося на прибутках компанії, та як лояльний маркетинг допоміг пережити кризу.

Про компанію

E100 — сервіс, який забезпечує транспортні компанії паливом за допомогою карток. Фури, які їздять на далекі відстані під час заправки, як правило, не використовують готівку для оплати сервісних витрат — тільки паливні картки. З Е100 водії можуть заправлятися за межами України, оплачувати карткою платні дороги, мости, пороми, мийки, стоянки тощо. Це все можна робити з відстрочкою платежу на певний час, уже на території України.

Штат до/після карантину: 36 співробітників до карантину, 40 після.

Обсяг продажів до, під час та після карантину: під час карантину було падіння в об'ємах продажів до 35%, наразі в компанії відновили докарантинний зріст продажів.

Втрати: після карантину доходи впали в середньому на 20%.

Як компанія увійшла в карантин

Заблоковані дороги — втрачені прибутки

Компанія Е100 співпрацює з міжнародними перевізниками, тому карантин сильно позначився на компанії.

«Наші клієнти заправляються здебільшого за кордоном. Географія достатньо широка — від Ірландії до Китаю. Тож ми на 90% залежимо від зовнішніх партнерів. Всесвітній карантин вплинув на транспортний ринок і на нас відобразився аналогічно», — стверджує Володимир.

Ситуація вплинула на обсяг продажів компанії.

«До карантину обсяг продажів зростав через унікальність нашого продукту, під час карантину було падіння в об'ємах продажу до 35%, але ми оперативно адаптувалися під потреби ринку та наразі відновили докарантинний ріст продажів», — підсумовує Володимир.

Читайте також: Як імпортер дронів зустрів епідемію у Китаї та врятував бізнес у карантин 

Яких заходів вживали

Під час кризи компанії в Україні умовно розділилися на дві групи — ті, що вирішили не ризикувати та сфокусуватися на максимальному утриманні прибутків, та ті, що зробили ставку на майбутнє та вклалися у заходи з підвищення лояльності до бренду.

Е100 пішла шляхом другого типу компаній. Не дивлячись на скорочення прибутків, вирішили сфокусуватися на формуванні довіри до бренду — завдяки соціальній активності, інформаційній підтримці та системі знижок для постійних клієнтів.

Соціальна відповідальність

Логістика у Європі зазнала великих проблем, зокрема — організаційних.

«У прикордонних служб не було однозначного розуміння, як реагувати на карантин: які документи водієві треба мати з собою під час в’їзду, як перевіряти транспорт, тощо. Через це черги на кордонах були шалені, на декілька днів у кращому випадку. Деякі водії наших клієнтів стояли на кордоні тижнями», — ділиться Володимир.

Одна із головних незручностей черг, окрім втрати часу, — обмежений доступ до продуктів. Деякі водії не очікували провести на кордоні декілька днів, тому не запаслися достатньою кількістю їжі. Е100 вирішили закрити цю потребу.

«Ми годували водіїв на кордоні з Польщею. Не дивилися — це були клієнти E100 чи ні. Допомагали всім, кому могли. Привозили їжу наші хлопці зі Львова. Це все ми реалізували разом з Асоціацією міжнародних автоперевізників України», — розповідає Володимир.

Як результат такої активності — задоволені клієнти, вдячні водії та згадування про компанію у місцевих медіа.

Читайте також: Більше, ніж коворкінг: як офісний сервіс пережив карантин та знайшов нових клієнтів

Безкоштовна інформаційна підтримка

Не всі водії, які провели тиждень на кордоні, змогли виїхати із країни з рейсом. Брак інформації щодо правил оформлення документів спричинив багато непорозумінь, які часто виникали вже безпосередньо на митниці.

Тому у Е100 вирішили провести серію вебінарів для водіїв та директорів транспортних компаній. У них разом із юридичною компанією-партнером співробітники Е100 пояснювали нюанси роботи в ЄС під час пандемії.

«Не маючи якогось папірця, за порушення норм водій міг отримати штраф декілька тисяч євро, — говорить Володимир, — я думаю ви пам'ятаєте, коли ввели карантин по світу, ці норми мінялись дуже швидко. Слідкувати за ними в закритій на карантин Україні було дуже важко. Ми вирішили надати нашим клієнтам юридичну допомогу, щоб у Європі у них не було проблем. Для цього ми організували серію безкоштовних вебінарів».

Система кредитування у програмі лояльності

Також компанія створила спеціальну програму знижок для своїх клієнтів.

«Наші аналітики слідкували за тим, як переорієнтовується ринок: проаналізували, де простягаються основні напрямки руху наших клієнтів і надали їм за цими напрямками знижки до 10% на заправку.

Також ми розширили систему кредитування, щоб клієнти могли отримувати пальне з більшою відстрочкою платежу: якщо водії заправлялися 15 днів, у них було ще 15 днів, щоб оплатити ці заправки без відсотків. Для клієнтів, які мали труднощі з виплатами за такий період, ми додали можливість збільшувати ліміт часу під заставу або поруку», — розповів Володимир.

Щоб компенсувати витрати, у Е100 запровадили систему кредитування «депозит». Наприклад, якщо клієнт перераховує 50 тис. грн на картку гарантійного платежу, то отримує від компанії 100-150 тис. грн ліміту. Це вигода до 300%.

Таким чином, у компанії створили вигідну для клієнтів програму лояльності, яка у той же час не принесла б Е100 великих збитків.

Результати

З початком карантину доходи компанії впали в середньому на 20%. З середини літа зафіксували відновлення, але на докризовий рівень у E100 поки не вийшли.

Однак Володимир стверджує, що з кризи компанія вийшла морально сильнішою, ніж була ще рік тому.

«Такий ефект могла дати тільки криза, революція або пандемія. Окрім того, що криза загартувала наш основний колектив, ми скористалися скороченнями на IT-ринку і розширили команду. Багато IT-компаній зараз урізають бюджети, скорочують відділи або зменшують робочий час та заробітну плату. Розробників, яких це спіткало, ми з радістю запрошуємо до нас. У результаті набрали класних хлопців і я впевнений, що ми будемо з ними ще більше рости. Зараз наша команда складається з 40 висококваліфікованих друзів, котрі успішно побороли багато страхів та обмежень під час пандемії», — підсумовує Володимир.

Для читачів «Мінфіну»

Читачі порталу, чия робота пов’язана з довгими переїздами, отримають знижку від E100.

Першим 30-ти клієнтам від порталу буде надано:

  • знижка -1% для заправок в Польщі та Україні;

  • 0% комісії для оплати Німецьких (TollCollect) та Чеських (Paywell) доріг;

  • знижка -5% з комісії за повернення ПДВ на оплату доріг ЄС.

Щоб скористатися пропозицією, вкажіть промокод Мінфін+Е100 за телефоном або на сайті Е100.

Коментарі - 13

+
+2
bonv
bonv
8 жовтня 2020, 21:42
#
Реклама шахраїв на сайті - дурний тон..
+
+5
Serjed
Serjed
9 жовтня 2020, 8:39
#
А вы уверены, что вы именно Е100 имели ввиду? Я в начале подумал про B2B JW, но вопрос - неужели сразу не было понятно что B2B JW это пирамида, которая лопнет в 2х летней перспективе?
+
0
WildGutsul
WildGutsul
9 жовтня 2020, 8:59
#
То шо лопне, всім було ясно, але який процент файний давали. До мене навіть кум прийшов і гроші хтів позичити на ту аферу. Добре, що йми тоді з ним добре посиділи і ніц я йому не дав! Бо не було б не кума, ні грошей.
+
+65
WildGutsul
WildGutsul
9 жовтня 2020, 8:42
#
Це не B2B Jewelry! Треба читати не тільки заголовки)))) LOL!
Чесно кажучи, я теж спочатку здивувався за наглість B2B Jewelry: після всього, що накоїли ще й тут піаритись, але то зовсім інша компанія, а B2B – то корпоративний сегмент або бізнес-до-бізнесу. Раджу краще знайомитись з матеріалом, а не судити статтю по назві, книжку по обкладинці, цукерки по коробці, одяг по лейбі і т.д.
+
+16
Владимир  Иномистов
Владимир Иномистов
9 жовтня 2020, 15:46
#
Доброго дня! Дякую за Ваш коментар, але ця стаття не є рекламною. Як офіційний представник компанії Е100, прошу надати пояснення Вашому коментарю щодо шахрайства, щоб ми могли оперативно з’ясувати та спростувати Ваш наклеп. Надіюсь Ви дійсно переплутали, або просто не знаєте, що таке В2В. Ми цінуємо нашу репутацію та довіру клієнтів, котрих ми добивалися більше 10 років. Незважаючи на те, що більше 60% міжнародних перевізників, членів АСМАП, уже є нашими клієнтами, ми й надалі щодня працюємо над підвищенням стандартів якості обслуговування.
+
+36
Serjed
Serjed
9 жовтня 2020, 8:44
#
Работаем, знаем их - интересные и хорошие ребята, пару раз очень помогли и вытаскивали, и выручали….. Приятно работать. Хорошо, что они постоянно развиваются - предлагают что-то новое и интересное, а не стоят на месте.
+
+1
Владимир  Иномистов
Владимир Иномистов
9 жовтня 2020, 15:48
#
Добрый день! Спасибо за хорошие слова! Обещаю, что мы и дальше будем Вас радовать новыми интересными предложениями и всегда поможем в трудную минуту, потому что наша горячая линия работает 24/7 ;)
+
0
WildGutsul
WildGutsul
9 жовтня 2020, 8:44
#
Подивився інформацію на офіційній сторінці Е100: ідея цікава, але то тільки для юридичних осіб, міжнародних перевізників. Мою фіру не заправлять хлопці))
+
0
Владимир  Иномистов
Владимир Иномистов
9 жовтня 2020, 15:57
#
Доброго дня! Радий, що компанія Е100 Вас зацікавила. На жаль, ми не надаємо послуги для гужового транспорту та, поки що, не працюємо з фізичними особами, а тільки з корпоративними клієнтами. Залиште, будь ласка, свій контакт і ми, обов’язково, з Вами зв’яжемся, коли зможемо запропонувати Вам продукт, котрий Вам потрібен.
+
+16
Vlad28
Vlad28
9 жовтня 2020, 13:40
#
Дожились,весь Мир знает ;B2B как взаимодействие Бизнеса с Бизнесом.Итолько украинцы с другими странами СНГ знает это как финансовую пирамиду) Это и есть уровень развития и лохоства :)
+
+1
Владимир  Иномистов
Владимир Иномистов
9 жовтня 2020, 15:53
#
Добрый день! Я с Вами согласен. Иногда кажется, что уровень финансового развития наших соотечественников оставляет желать лучшего, но поверьте, есть в Украине и в странах СНГ умные, успешные, инновационные люди, которые развиваются, двигаются вперед, помогают другим и улучшают качество жизни в наших странах. И я рад, потому что большинство из них – это наши клиенты, международные перевозчики, которые в любых условиях адаптируются и дальше делают свое дело, а мы только помогаем им в этом!
+
+4
mitsik
mitsik
10 жовтня 2020, 8:44
#
Работаю с Е100 два года,лично знаком с Владимиром Иномистовым. Впечатления только хорошие, Владимир... человек слова и дела!
+
0
Владимир  Иномистов
Владимир Иномистов
11 жовтня 2020, 15:11
#
Благодарю за хорошие слова! Мы будем делать все, чтобы наше сотрудничество было долгосрочным и успешным!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися