Компанія «Нова пошта» запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями — «Сейф-сервіс». Він допомагає захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача при здійсненні покупок з оплатою з карти на карту. Про це йдеться в повідомленні компанії.
Сервіс вже доступний в мобільному додатку та бізнес-кабінеті на сайті «Нова пошта».
«Нова пошта» запустила сервіс безпечних онлайн-покупок. Як працює сервіс
Як працює «Сейф-сервіс»
При використанні «Сейф-сервісу» угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не відправляється відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку.
Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. Якщо покупка не підійшла — вона їде назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві.
Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв.
А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а у випадку її повернення — йому не доведеться оплачувати доставку.
При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.
Вартість і терміни
Посилка, оформлена з «Сейф-сервісом», може перебувати у відділенні 5 днів. По закінченню терміну вона автоматично буде повернута відправнику.
Для продавців послуга безкоштовна, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 грн в тестовий період (тариф діє до 12 жовтня 2020) — незалежно від вартості товару та доставки.
Коментарі - 11
Значит - покупатель мошенник...
Через время «Новая Почта» внедрит ещё и штрафы - сегодня «кинул» клиента
и не пришёл за товаром, завтра отправка или получение будет стоить в два раза дороже...
Виконавчий директор Союзу споживачів Максим Несміянов порадив, як повернути гроші за неякісне взуття.
«Ви говорите - не підійшов колір, це є причина повернення. Якщо кажете - воно мені натирає, то вам ніхто гроші не віддасть, бо повертати потрібно неношений товар», - зазначає експерт у коментарі для «Україна 24».
Однак, за його словами, є вихід із ситуації.
«Можу дати »погану« пораду, як можна правильно обдурити, за законом. Мене як споживача не влаштовує, що гарантія на взуття - 30 днів. Споживач купив взуття у червні, ходив до серпня – капці розповзлися. Необхідно повернутися в магазин, купити таке саме взуття, 7 днів почекати й із новим чеком повернути старе взуття - і отримати за нього гроші», - сказав Несміянов.