Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 серпня 2020, 8:46

«Нова пошта» запустила сервіс безпечних онлайн-покупок. Як працює сервіс

Компанія «Нова пошта» запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями — «Сейф-сервіс». Він допомагає захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача при здійсненні покупок з оплатою з карти на карту. Про це йдеться в повідомленні компанії.

Сервіс вже доступний в мобільному додатку та бізнес-кабінеті на сайті «Нова пошта».

Компанія «Нова пошта» запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями — «Сейф-сервіс».
Фото: ain.ua

Як працює «Сейф-сервіс»

При використанні «Сейф-сервісу» угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не відправляється відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку.

Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. Якщо покупка не підійшла — вона їде назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві.

Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв.

А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а у випадку її повернення — йому не доведеться оплачувати доставку.

При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.

Вартість і терміни

Посилка, оформлена з «Сейф-сервісом», може перебувати у відділенні 5 днів. По закінченню терміну вона автоматично буде повернута відправнику.

Для продавців послуга безкоштовна, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 грн в тестовий період (тариф діє до 12 жовтня 2020) — незалежно від вартості товару та доставки.

Коментарі - 11

+
0
Alena1403
Alena1403
27 серпня 2020, 8:59
#
А если покупатель, просто не пришёл в эти 5 дней, то сумма доставки в оба конца, снимается с этого резерва?
+
+6
Італій .
Італій .
27 серпня 2020, 9:05
#
Думаю что доставка оплачивается покупателем только если он забрал покупку и если доставка вообще выделена из цены продавцом. А вообще лучше уточнять напрямую у НП.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 серпня 2020, 9:19
#
«А если покупатель, просто не пришёл в эти 5 дней»

Значит - покупатель мошенник...

Через время «Новая Почта» внедрит ещё и штрафы - сегодня «кинул» клиента
и не пришёл за товаром, завтра отправка или получение будет стоить в два раза дороже...
+
+6
Rabotyahoff
Rabotyahoff
27 серпня 2020, 11:16
#
Купить новый мобильный номер стоит 25 гривен
+
+6
Langevin
Langevin
27 серпня 2020, 9:35
#
В стоимость доставки OLX просто отдельным пунктом включено «надійна угода - 10 грн». Скорее всего, доставка будет «бесплатной», т.е. пять добросовестных покупателей заплатят за шестого - халявщика.
+
+15
bonv
bonv
27 серпня 2020, 10:47
#
Правильна послуга. Хоча мені більше до вподоби оплата по факту отримання і огляду товару.
+
0
LISTT
LISTT
27 серпня 2020, 15:39
#
Так и выходит- если после осмотра товар не подошёл то деньги возвращаются покупателю
+
+21
bonv
bonv
27 серпня 2020, 15:41
#
Я нічого і не платив. Гроші не у НП а у мене. Послуга цікава тільки тоді коли продавець не хоче погоджуватись на оплату по факту. Тоді НП виступає гарантом. Що теж є добре:)
+
0
LISTT
LISTT
28 серпня 2020, 10:34
#
Еще плюс что в этом случае покупатель не платит ни за доставку ни за пересылку денег
+
0
bonv
bonv
27 серпня 2020, 12:28
#
На вопрос «Где товар?» раздражённый, но культурный гинеколог всегда отвечает «На работе».
+
+21
bonv
bonv
27 серпня 2020, 13:48
#
Повернути неякісний товар можна, якщо він неношений, невикористаний і на ньому збереглися бирки.
Виконавчий директор Союзу споживачів Максим Несміянов порадив, як повернути гроші за неякісне взуття.
«Ви говорите - не підійшов колір, це є причина повернення. Якщо кажете - воно мені натирає, то вам ніхто гроші не віддасть, бо повертати потрібно неношений товар», - зазначає експерт у коментарі для «Україна 24».
Однак, за його словами, є вихід із ситуації.
«Можу дати »погану« пораду, як можна правильно обдурити, за законом. Мене як споживача не влаштовує, що гарантія на взуття - 30 днів. Споживач купив взуття у червні, ходив до серпня – капці розповзлися. Необхідно повернутися в магазин, купити таке саме взуття, 7 днів почекати й із новим чеком повернути старе взуття - і отримати за нього гроші», - сказав Несміянов.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися