Автором найкращого відгуку місяця став користувач під ніком Taras Tarasenko. Він розповів, як більше двох місяців не може забрати успадковані кошти з депозитів в Ощадбанку. Автор отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Найкращий відгук травня: суперечка за спадок або як Ощадбанк відмовився повертати депозити
Обіцяного три роки чекають
Користувач «Мінфіну» Taras Tarasenko отримав у спадок банківські рахунки в Ощадбанку ще 12 березня.
«Я звернувся у відділення Ощадбанку за адресою Верхній Вал, 44. Головний економіст прийняла заявку по праву на спадщину вкладів та всі необхідні документи (копії та оригінали). Відповідь повинна була прийти не пізніше двох тижнів», — пише автор відгуку.
Однак два тижні потому повертати гроші у банку відмовилися та стали наполягати, щоб спадкоємець пролонгував депозити на 3 місяці. Taras Tarasenko написав заяви з вимогою пояснити причину відмови та видати спадок. У відділенні банку запевнили, що письмова відповідь прийде 30 квітня, через місяць.
Читайте також: Найкращий відгук квітня: як клієнтка А-Банку «годувала» кредитку під час карантину
Та навіть за цей час нічого не вирішилось, а причина відмови досі залишилась в таємниці: відповідь не прийшла, в контакт-центрі банку пояснень теж не дають. «Успадковані кошти не можу отримати вже 2 місяці», — резюмує користувач.
Він скаржиться, що банк незаконно і цілком безпідставно заморозив його кошти на депозитних рахунках.
Ощадбанк відреагував на відгук: «Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону і аналогічну інформацію власника рахунку. Ситуацію перевіримо».
Автор відгуку вирішення своєї проблеми не підтвердив.
Читайте також: Дитячі картки та депозити: що українські банки пропонують маленьким клієнтам
Нові правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 8
Я бы начал с жалобы в НБУ https://bank.gov.ua/ua/contacts-details
А затем обращение в суд. Плюс пеня, не забудьте о ней
Просто надо понимать что госструктуры ( полиция, поликлиника, коммунальные службы, банк и т.д.) относятся к гражданам не как к клиентам, а как стоящим в позе просящего. О чем бы ни шла речь, все равно им все должны. А они, госструктуры, уже решают : кому сколько подождать, кому сколько справок собрать и т.п.