Редакція «Мінфіну» вибрала автора кращого відгуку квітня. Ним стала клієнтка А-Банку під ніком IrynaMor. Авторка отримає приз — 5 тис. грн.
Найкращий відгук квітня: як клієнтка А-Банку «годувала» кредитку під час карантину
Користувачка розповіла, як намагалася достроково закрити питання з розстрочкою, але її спроби зазнали фіаско.
На період карантину IrynaMor залишилася без роботи. «Зная о том, что зарплату получу не скоро, и все-таки не желая оставлять долги, я решила как можно большую сумму погасить по рассрочке (напрямую на счет именно рассрочки). Но не смогла этого сделать через терминалы и карту другого банка», — ділиться авторка відгуку.
Жінка звернулася за допомогою в банк. Їй відповіли: зараз так не можна погашати розстрочку. Можна відкрити іншу картку А-Банку та з неї провести платіж. У клієнтки вже була кредитна картка фінустанови, і вона вирішила нею скористатися.
Читайте також: Найкращий відгук березня: обіцяні кредитні канікули для бізнесу
«Я положила на кредитную карту сумму, необходимую для погашения минимального платежа за март по кредитке + оплата рассрочки за март. Переспросила у сотрудника, достаточно ли этой суммы и получила ответ, что всего достаточно. Соответственно, я была спокойна и думала, что долгов за март у меня нет», — пише IrynaMor.
Проте незабаром прийшло нагадування про списання грошей за розстрочкою. І авторка, на свій подив, виявила нульовий баланс на кредитці. Клієнтка подзвонила в банк і отримала відповідь, що А-Банк зменшив кредитний ліміт через карантин (без попередження). Тому залишені на розстрочку гроші пішли на оплату кредиту.
«Я еще раз положила на карту деньги на погашение рассрочки. На следующий день ситуация повторилась. Эти деньги банк также списал в качестве погашения кредитки, а не рассрочки», — обурюється користувачка.
Читайте також: Народний рейтинг. Банки в карантині
Врешті-решт з'ясувалося, що клієнтка, бажаючи погасити розстрочку, повинна була платити на прямий рахунок. Тільки дізналася про це занадто пізно. І розплачувалася за це, щодня отримуючи з банку дзвінки з погрозами.
А-Банк відреагував оперативно та пообіцяв розібратися із ситуацією: «Дякую за сигнал, ми перевіримо інформацію за вашим питанням, з вами зв'яжеться наш спеціаліст». Дійсно, вже до кінця квітня проблему IrynaMor було вирішено.
Як стати учасником програми «Найкращий відгук місяця«
- Зареєструватися на сайті «Мінфін».
- Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 20
«Оставить реальный отзыв, который касается обслуживания в действующем банке. Наши модераторы тщательно проверяют все отзывы на достоверность.»
Тогда как подобная банальщина - премию.
Видимо, в случайном порядке определяют.
И при чем тут банк, если баба на карантине тупит.
Есть кредитка, с балансом по кредиту в -2000 и рассрочкой по 1000 в месяц, допустим.
Человек кладет 1000 грн, думая, что погасит рассрочку - но они уходят в баланс по кредиту.
Человек еще кладет 1000 грн, и они опять уходят в кредит.
Ну так везде так. Сначала надо погасить кредит, потом остальное.
Это если делать всё через одну карту.
В такой ситуации надо выбирать банк с 2 картами - депозитной и кредитной.
Депозитную пополнять, а с неё уже платить выбирая руками, без автомата, на то что надо - на рассрочку, на кредит, на коммуналку ets.
Этим все сказано.