Національний банк буде жорстко реагувати на скарги клієнтів, яким банки не повертають вклади. Про це повідомила перша заступниця голови НБУ Катерина Рожкова, пише Finclub.
Нацбанк жорстко реагуватиме на відмови банків повертати депозити
Доступ до рахунків
«Жодних обмежень на доступ до рахунків, розпорядження грошима ані для бізнесу, ані для населення немає. Ми вже отримуємо скарги від населення, що банк відмовив у поверненні депозиту. Це неприпустимо, і ми будемо це комунікувати», – повідомила Катерина Рожкова.
Читайте також: Які банки повертають валютні депозити в гривні і коли це закінчиться
Банкомати
Другий момент – банкоматні та POS-термінальні мережі.
«Банкомати мають бути заповнені. Незважаючи на те, що ми просимо усіх йти в онлайн, ми маємо забезпечити готівку в банкоматах. POS-термінальні та банкоматні мережі мають приймати картки усіх (банків. – Ред.). Ми маємо продемонструвати, що сервіси доступні звідусіль», -– сказала вона.
Робота карток
Третій важливий момент – безперервність роботи карток.
«Завершується термін дії карток. Ті картки, які ви можете продовжити технічно, будь ласка, зробіть це. А по картках, де це неможливо зробити, організуйте доставку і видачу карток людям», – порадила вона.
Депозитний огляд
Трапляються також випадки, коли клієнт «прив’язаний» до конкретного відділення, а воно зачинилося на карантин, і клієнт не може отримати картку.
«Це питання зміни регламенту, але змініть його оперативно, щоб люди мали доступ до грошей», – наголосила Рожкова.
Передісторія
Клієнти декількох великих банків залишили відгуки на «Мінфіні». Суть скарги у всіх одна: банки не повертають валютні депозити, термін яких закінчився.
Замість доларів і євро клієнтам пропонують видати гривню.
Поширення коронавірусу і обмеження авіасполучення між багатьма країнами може створили дефіцит готівкової валюти і вплинути на курси на готівковому ринку.
Коментарі - 19
Постоянные комиссии по карточным пакетам.
Без них — снятие закончившегося депозита с текущего счета — с комиссией 1%.
Просто кретинский интернет-банк.
Невозможно связаться с колл-центром, глухой робот-автоответчик. Сотрудники в отделениях часто некомпетентные.
И, там постоянно толпа, несмотря на систему ''электронной очереди''.
Прошу заметить, 3-4 года назад был вполне нормальный банк.
Имею опыт обслуживания в Привате, Ощаде, Укрсиббанке, Моно, Пиреусе, Форварде.
P.S. ВТБ бы нормальным банком, но закрыли по политическим мотивам.
Или налог на доходы с вкладов установить с вычетом процента инфляции .