Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 березня 2020, 16:50

Що робити, якщо дзвонять колектори і загрожують прийти додому

Кредит в банку — це один з найпростіших і доступних способів вирішення поточних фінансових проблем. Та не завжди вдається виплатити борг вчасно. Часто позичальники переоцінюють свої можливості, що веде до утворення заборгованості перед фінансовою компанією. Тому виникає необхідність перевірити, чи має право банк продати борг колекторам.

Коли можна чекати в гості колекторів?

У разі виникнення заборгованості строком понад 30 днів вашу справу можуть передати або продати колекторам. Спочатку клієнта можуть атакувати телефонними дзвінками. Колектори, як правило, намагаються «вибити» борг саме за допомогою телефону. Що робити, якщо дзвонять колектори? Просто спокійно відповідайте на всі поставлені питання і не видавайте свою стурбованість. Варто також враховувати те, що на іншому кінці дроту знаходиться грамотний психолог, який заздалегідь може передбачити кожне ваше слово.

Що стосується візиту колектора за місцем проживання, це відбувається нечасто. Така діяльність є більш витратною і вимагає часу. Колектори можуть навідатися до вас тільки в тому випадку, коли телефонний штурм не приніс жодних результатів.

Основне завдання колектора — це повідомити позичальника про наявність боргу і з'ясувати можливі шляхи його погашення. Але на практиці дуже часто співробітники колекторських компаній вдаються до не надто гуманних методів, що є протизаконним.

Що можна зробити, якщо колектори прийшли додому до позичальника?

Чи можуть колектори приїхати додому? Можуть! Але запрошувати їх до будинку чи ні — це виключно ваше рішення. Таким чином, щоб співробітник колекторської компанії залишив вас у спокої, варто дотримуватися наступних рекомендацій:

  • якщо до вас приїхав колектор, попросіть його пред'явити документи, які підтверджують його особу та право представляти інтереси фінансової компанії.
  • Усі надані документи повинні бути тільки оригінальними і завіреними нотаріально. Якщо співробітник колекторської фірми вам показує копії, можете їх навіть не розглядати.
  • Перед тим, як ставити питання, колектор повинен представитися і надати контакти організації, на яку працює. Ці дані можна просто перевірити, зателефонувавши на контактний номер телефону.
  • Не потрібно розмовляти з колектором, який є співробітником нелегальної контори. Пред'явити будь-які вимоги при усному спілкуванні можуть тільки ті співробітники колекторських фірм, які внесені до єдиного реєстру. Що стосується інших осіб, з ними спілкування може бути тільки в письмовій формі або під час судового розгляду.

Якщо ви не знаєте, що робити, коли вам погрожують колектори, просто не реагуйте на ці загрози. У більшості випадків співробітники колекторських компаній пояснюють свій візит тим, що ви не відповідаєте на телефонні дзвінки і письмові повідомлення.

Як притягнути колекторів до відповідальності при неправомірних діях з їхнього боку?

Спочатку необхідно пояснити колекторам, що ви вільно йдете на контакт і відповідаєте на телефонні дзвінки. Підтвердити це можуть свідки і роздруківки телефонних розмов, які можна запросити у оператора мобільного зв'язку.

Варто також дати зрозуміти, що розшук людини здійснюється тільки в тому випадку, коли вчинений злочин. Необхідно поцікавитися, яке правопорушення допустили саме ви і в чому вас підозрюють.

На цьому етапі можна повністю припинити спілкування, мотивуючи це тим, що немає судового рішення. Крім цього, варто розповісти людині, яка стала вашим непроханим гостем, що її візит є правопорушенням і вона в обов'язковому понесе відповідальність. Після цього можна сміливо звертатися до правоохоронців.

Можна купити диктофон для запису вашої розмови з колектором. Варто ставити якомога більше запитань і ні в жодному разі не сперечатися з гостем. У тому випадку, якщо під час розмови до вас надходили будь-які загрози з його боку, можете одразу звертатися в прокуратуру за місцем реєстрації.

Як МФО повертають борги по кредитах?

Ставши клієнтом компанії Dinero, ви погоджуєтеся на виконання певних зобов'язань. Відповідальність сторін зазначається в кредитному договорі. Тут спілкування з клієнтами проводиться виключно на законних підставах. Людині пропонуються різні шляхи вирішення фінансової проблеми. Таким чином, для того, щоб вирішити ситуацію, вам можуть запропонувати зробити реструктуризацію або пролонгацію боргу. Такі дії допоможуть зібрати необхідну суму грошей, щоб погасити кредит.

Отже, при утворенні боргу не варто ховатися від представників фінансової компанії. Завжди можна знайти взаємовигідний варіант, який стане виходом із скрутної ситуації.

Коментарі - 2

+
+62
Santab
Santab
4 березня 2020, 1:10
#
По теме ноль, зато динеро прорекламировали.
+
0
Alex0187
Alex0187
5 березня 2020, 16:32
#
«Здесь общение с клиентами производится исключительно на законных основаниях.» Смешно читать, если бы не было так грустно. «Глубоко (до печенок) уважаемая» контора, которую рекламируют в данной статье:
1. Занимается незаконным сбором персональных данных НЕ клиентов данной «конторы».
2. Коллекторы звонят с угрозами абсолютно посторонним людям, которые знать не знают их клиентов. Откуда контакты??? См. п.1.
3. Угрожают этим людям. А если «не найдете и не приведете его к нам, то мы Вам...»
4. Следствие п.3 - проблемы со здоровьем (давление, сердечко и т.д.)
5. Если попадают на подкованного человека, то звонки прекращаются. НО включается их автодозвон.
Рекомендую в подобных случаях СРАЗУ подавать заявление в правоохранительные органы (нарушение ст. 182 УК). Чудесным образом данное заявление меняет тон представителей «конторы» с грозного льва на милую кисочку. Звонки прекращаются
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися