Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 лютого 2020, 18:11

Аеропорт, дороги і міський транспорт: ЄІБ може профінансувати 10 держпроектів в Україні

Європейський інвестиційний банк може профінансувати 10 проектів в Україні у 2020 році. Про це повідомив голова представництва банку в Україні Жан-Ерік де Загон під час пресбрифінгу в Києві, передає Інтерфакс-Україна.

Європейський інвестиційний банк може профінансувати 10 проектів в Україні у 2020 році.
Фото: kreston-gcg.com

Які проекти можуть отримати інвестиції

Серед обговорюваних проектів — розвиток аеропорту «Бориспіль», траса М14 Маріуполь-Херсон, безпека на дорогах, розвиток міського громадського транспорту, інвестиційна програма «Укрпошти», завершення будівництва Ташлицької ГЕС.

Обговорюється і ряд інших проектів:

  • покращення енергоефективності у муніципальних будинках;
  • створення в країні центрів професійно-технічної освіти і навчання;
  • посилення безпеки газопостачання.

Читайте також: Прем'єр назвав 5 найгірших доріг в Україні. З них почнуть масштабне будівництво

Скільки банк раніше виділив Україні

В 2019 році ЄІБ профінансував в Україні проекти на загальну суму 540 млн євро.

За словами представника банку, ідеться про два проекти: реконструкція автошляхів в Україні на суму 450 млн євро і фінансування проектів аграрної групи «Кернел» на 90 млн євро.

Читайте також: Виплати по ВВП-варрантам. Скільки і кому заплатить Україна за економічне зростання

Раніше повідомлялося

  • У листопаді 2019 року прем'єр-міністр Олексій Гончарук підписав два документи з Європейським інвестиційним банком і ЄБРР про залучення 900 мільйонів євро на будівництво і реконструкцію українських доріг.
  • У вересні Кабінет Міністрів затвердив умови запуску спільного проекту Європейського банку реконструкції і розвитку і Європейського інвестиційного банку з фінансування добудови лінії метрополітену в Харкові.

Коментарі - 7

+
+28
Gazzbut
Gazzbut
21 лютого 2020, 18:45
#
Так уже и вижу 3ю квитанцию за газ: «за усиление безопасности газоснабжения»
+
+11
heavensvirtue
heavensvirtue
21 лютого 2020, 19:57
#
А может и не профинансировать
+
+13
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
22 лютого 2020, 8:24
#
Это все «пустое» -покажите мне хоть одну дорогу ( больше 200 км) которая было отремонтирована или сделана за последние 30 лет. Чудо -ямочный, сезонный ремонт - лучший способ украсть деньги, и все равно кто эти деньги дает.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
22 лютого 2020, 15:09
#
Київ-Чоп переклали під Євро 2012.
+
0
Владимир Поливальников
Владимир Поливальников
23 лютого 2020, 5:15
#
Если я не ошибаюсь, банки не финансируют, а кредитуют. И мне интересно, что будет в случае невыполнения кредитных обязательств? В счёт долга заберут построенные дороги?
И наконец-то исполнится мечта нашего Укравтодора с Кабмином, для нас их сделают платными.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 лютого 2020, 6:55
#
Статистика
2014 год (ремонт дорог )  - 6.7   миллиарда гривен
2015 год                             - 23     миллиарда гриаен
2016 год                             - 18.7  миллиарда гривен
2017 год                             - 36     миллиарда гривен
2018 год                             - 47     миллиарда гривен
2019 год                             - 56     миллиарда гривен
Всего                                  - 187.4 миллиарда гривен ( около 8 миллиарда долларов США )
Один вопрос - где  дороги???
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 лютого 2020, 7:09
#
...По данным Государственного дорожного научно-исследовательского института имени М.П. Шульгина, по состоянию на 2013 год, в Украине строительство или реконструкция 1 км. дороги I категории стоит $5,6 млн., II категории – $2,94 млн., III категории – $2,64 млн., IV категории – $1,46 млн., V категории – $0,3 млн. Капитальный ремонт километра дороги I категории обходится в $3,4 млн., II категории – $1,78 млн., III категории – $1,6 млн., IV категории – $0,76 млн., V категории – $0,18 млн....
«В Украине средний или капитальный ремонт дороги стоит приблизительно 10 млн грн за километр. Это рекордно низкая сумма, по сравнению с любыми соседними государствами», - рассказал министр инфраструктуры Владимир Омелян.
По его словам, в Евросоюзе самая низкая стоимость в Болгарии - 3 миллиона евро. Далее идет соседняя Польша со стоимостью километра дороги в 5-7 миллионов евро. Относительно низкую стоимость удается обеспечить благодаря дешевой рабочей силе, произведенным в Украине щебню, материалам для укрепления и тому подобное.
В нашей стране ремонт или строительство дорог растет каждый год  Дешевле строить «Гиперлуп»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися