За підсумками 2019 року українці купили імпортних автомобілів на загальну суму $3,6 мільярда. Про це йдеться в даних Укравтопрому.
Імпорт авто в Україну за рік зріс у 2,4 разу
Як зріс імпорт
Імпорт автомобілів за рік зріс у 2,4 раза. Загалом українці придбали 544 тисячі імпортних машин, з яких більшість — 448,4 тисячі автомобілів — вже були у вжитку.
Найбільші постачальники авто
-
Найбільшим постачальником нових легкових автомобілів у 2019 році стала Японія. З країни сонця, що сходить, в Україну було ввезено 19,4 тис. нових машин на суму $469,3 млн..
-
Водночас найбільше вживаних авто українці ввезли з Німеччини — 118,6 тисячі легкових автомобілів на загальну суму $535,9 мільйона.
Читайте також: Імпорт автомобілів в Україну зріс утричі
Раніше повідомлялося
-
В Україні з'явиться новий податок на продаж вживаного транспорту, причому, досить високий. Платити доведеться 18% податку на доходи плюс 1,5% військового збору, тобто сумарно — майже 20% від вартості авто.
-
У 2019 році українці придбали у 5 разів більше вживаних автомобілів, ніж нових. Загалом на облік поставили 408,1 тисячі таких авто.
Читайте також: В Україні різко зріс попит на вживані авто. Лідери 2019 року
-
Раніше у Державній митній службі запустили калькулятор, який розраховує суму митних платежів для розмитнення автомобілів на єврономерах.
Коментарі - 17
- Девушка, знаете, у моей машины бак на 60 литров, обычно входит 55-56, а сейчас 62 влезло!
Он прилетает - она вся в слезах, стоит с потерпевшим.
- Лен, не плачь, это просто железо, страховка покроет...
- Я не из-за машины... Он меня дурой назвал...
https://www.segodnya.ua/ua/ukraine/shtrafy-dlya-peshehodov-hotyat-povysit-chto-ob-etom-nuzhno-znat-1404840.html
— Что подарить?
— Да не заморачивайся, мам! Можно деньгами! Ты же знаешь, что я на машину коплю!:)
Тому на дорогах самі лише б/у авто :)
Особенно о количестве б/у автомобилей.
Одна б/у машина ввезенная в режиме «импорт» принесла в бюджет; таможенные акциз , пошлина, НДС в среднем 1500 евро,
Министерство транспорта за сертификацию ввезенного авто получило с одной машины 1300 гривен, частный предприниматель - брокер за свои услуги от 200 евро, в пенсионный фонд поступило от 3 до 5% от оценочной стоимости авто ( в среднем 2500 -5000 гривен ) ну и МВС за проверку авто и постановку на учет от 1250 гривен. Ну и гражданин получил относительно приемлемый для себя автомобиль. Для всех «говорунов» о экологии рекомендую направить свои вопросы одному из директоров «Укравто» гражданину Назаренко, который в 2009 году, вопреки требований ВТО, добился отменны тех осмотра частного транспорта и до сих пор лоббирует такое положение дел, и в 2019 вместе с Васадзе добился отмены введения ЕВРО - 6.
Ну и у меня личный вопрос - откуда у этой организации доступ к персональным данным, на основании которых приведена такая статистика? И почему это не интересует соответствующие органы исполнительной власти? Или у нас нет законов которые защищают персональные данные граждан?
- Вы заплатили значительно больше, чем он стоит, - сказал ему друг.
- Я знаю, но в настоящее время я занят тем, что продаю этому автодилеру кое-какую недвижимость, и я хотел, чтобы он подумал, что я дурак.