З 1 квітня в метро і наземному транспорті Києва діятиме єдиний електронний квиток. Також вводиться «туристичний» проїзний на добу. Про це повідомила передає прес-служба КМДА.
З 1 квітня Київ переходить на єдиний е-квиток у громадському транспорті
Як буде працювати єдиний електронний квиток
Єдиний електронний квиток, крім метро, можна буде використовувати для оплати проїзду в автобусах, трамваях, тролейбусах, електричках і фунікулері.
«Розроблена нова гамма проїзних квитків. Наприклад, пасажир користується метро і тролейбусом двічі на день протягом 21-го робочого дня в місяць. Отже, він здійснює 84 оплати за проїзд.
Читайте також: Приват запустив сервіс поповнення KyivSmartCard і проїзних у метро
У такому випадку йому вигідно придбати проїзний квиток на 92 поїздки. Вартість кожної такої поїздки складе вже не 8, а 6 гривень 25 копійок. При цьому, 8 поїздок залишаються „резервними“. Базовий тариф при цьому залишається на рівні 8 гривень за одну поїздку», — йдеться в повідомленні.
Які проїзні можна буде купити
Будуть доступні проїзні на 46, 62, 92 і 124 поїздки на місяць вартістю 290 грн, 390 грн, 575 грн 770 грн відповідно.
Також можна буде придбати «безлімітні» проїзні на всі види громадського транспорту за 1300 гривень.
Також вводиться в обіг «туристичний» проїзний квиток. Він буде діяти протягом 24, 48 і 72 годин з моменту активації. А коштуватиме 100, 150 і 200 гривень, відповідно.
Читайте також: У Києві введуть єдиний місячний проїзний на всі види транспорту. Названі ціни
Одночасно будуть діяти картки Kyiv Smart Card з можливістю поповнення до 50 поїздок за один раз. Поїздки можна буде використовувати у всіх видах наземного громадського транспорту.
Таке поповнення дає можливість заощадити до 1,5 гривні на кожній поїздці.
Що робити з раніше купленими поїздками
- У КМДА відзначають, що придбані до 31 березня 2020 поїздки на пластиковій безконтактній картці, яка діє виключно в метро, будуть дійсні до 31 березня 2021 року.
Коментарі - 21
+ місто може відслідковувати куди і як часто їздять люди через те що в картки є ідентифікатор
Я думаю ці дані можна використати для кращого планування графіків транспорту і тд
Терминалы предлагаете в метро поставить? ) Приватовские небось?
А с какого миллиард людей будут пользоваться картами разных банков в метро, а кто то будет эти платежи «разносить»? Им проще создать «свою» базу с картами - а Ваше дело пополнять карту метрополитена на стороне через банкоматы, терминалы и т.д.
посмотреть: как множество красивых, молодых и хорошо одетых людей
пытаются втиснуться в уже переполненные вагоны.
10-20 минут зрелища вполне достаточно, чтобы вернуться в свое авто и
«наслаждаться» очередной пробкой...:)....
Ну зато теперь «Как в Маскве», на которую равняется новая власть.