Мінфін - Курси валют України

Встановити
28 січня 2020, 13:30

У Києві введуть єдиний місячний проїзний на всі види транспорту. Названі ціни

З 1 квітня в Києві планують скасувати місячні проїзні на окремі види громадського транспорту та ввести єдиний проїзний. Також планується додати квитки на 1-3 доби. Про це йдеться в проекті розпорядження КМДА.

З 1 квітня в Києві планують скасувати місячні проїзні на окремі види громадського транспорту та ввести єдиний проїзний.
Фото: psm7.com

Вартість проїзних

Вартість місячного квитка на проїзд в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері та метрополітені без обмеження кількості поїздок буде становити:

  • 1300 грн (650 грн при купівлі на другу половину місяця) — повний проїзний;
  • для студентів вузів і ПТУ денної форми навчання – половина вартості — 650 грн;
  • для учнів денної форми навчання – чверть вартості — 325 грн (або 162,5 грн на другу половину місяця).

Зверніть увагу, що міська електричка в переліку доступних видів транспорту для цього квитка не значиться.

Квитки з обмеженням кількості поїздок в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері, метрополітені та в міській електричці коштуватимуть:

  • 290 грн — на 46 поїздок протягом місяця;
  • 390 грн — на 62 поїздки;
  • 575 грн — на 92 поїздки;
  • 770 грн — на 124 поїздки.

Згідно з проектом розпорядження на другу половину місяця ці квитки будуть продавати за 50% вартості, для студентів — за 25% вартості.

Читайте також: Приват запустив сервіс поповнення KyivSmartCard та проїзних у метро

Вартість добових квитків

Також в КМДА планують ввести квитки на проїзд в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері, метрополітені та в міській електричці без обмеження кількості поїздок терміном дії на 1-3 доби.

Такий квиток строком дії 24 години коштуватиме 100 грн, 48 годин – 150 грн, 72 години – 200 грн.

При цьому тарифи на разові поїздки залишаться незмінними.

Термін дії зелених карток

У КМДА нагадали, що придбані до 31 березня 2020 року поїздки на пластиковій безконтактній картці старого зразка (зелені картки) діють тільки в метрополітені. Їх можна використовувати до 31 березня 2021 року.

Коментарі - 36

+
0
ViktorFedorovi
ViktorFedorovi
28 січня 2020, 13:34
#
Еще чуток доложить и будет месячный платеж по кредиту за дешевенькое рено...
+
+40
moemnenie
moemnenie
28 січня 2020, 16:27
#
Кредит это еще полбеды, а там еще бенз, запчасти, штрафы, ТО, запчасти/ремонты, украшения-тюнинг, чистка, парковка/стоянка/гараж, обучение/права/медсправка...
+
0
Diego Donati
Diego Donati
28 січня 2020, 13:46
#
Проездной 1300 грн/месяц — нехило так
+
0
Indeoo
Indeoo
28 січня 2020, 13:58
#
Как я понял, это полный безлимит.
+
+15
Viktor Andriyenko
Viktor Andriyenko
28 січня 2020, 16:40
#
Нічого собі, безліміт. Навіть якщо брати за тарифом оптового квитка, який за 770 грн, то 1300 грн - це 7 поїздок щодня. Таке не кожна бабуся-мандрівниця «осилить».
+
+15
ballistic
ballistic
28 січня 2020, 14:32
#
$53 за місячний безліміт на всі види транспорту - це дуже дешево, якщо порівнювати з іншими столичними містами.
+
+35
antey718
antey718
28 січня 2020, 14:42
#
Я ниже привел пример Варшавы где проездной стоит 700 грн, или вы сравниваете Киев с Парижем и Лондоном?
+
0
ballistic
ballistic
29 січня 2020, 16:04
#
Варшаву можна порівнювати з Києвом.
Але ж у Варшаві місячний неіменний проїзний на всі види транспорту коштує 230 злотих ($60).
+
0
Sozdatel
Sozdatel
29 січня 2020, 16:21
#
Ну дак и живите там) Вы еще про индекс биг-мака вспомните)
+
+15
antey718
antey718
29 січня 2020, 18:54
#
230 злотых стоит неименной проездной на Варшаву и пригород, именной проездной для Варшавы стоит 110 злотых.
+
0
ballistic
ballistic
29 січня 2020, 20:54
#
Ок.
Але ж в Києві неіменний за $53. Порівнювати потрібно еквівалентні речі.
+
0
antey718
antey718
29 січня 2020, 21:06
#
Именной он или нет, особой разницы я не вижу, наврядли вы сможете его эффективно шарить между несколькими людьми чтобы отбить стоимость, если вы конечно не работаете курьером в 2 смены с кем-либо.
+
0
ballistic
ballistic
30 січня 2020, 0:00
#
«Именной он или нет, особой разницы я не вижу»
- якщо не бачите різниці, то це не означає, що її нема.
Подумайте хоча б, чому іменний та неіменний значно відрізняються в ціні.
+
0
antey718
antey718
30 січня 2020, 9:03
#
Да что там думать за 1300 грн. проездной в Киеве нужен только курьерам и т.п., обычный человек 200 поездок в месяц не делает.
+
0
ballistic
ballistic
30 січня 2020, 14:51
#
Ну а якщо порівнювати ціну разових поїздок, то виявиться, що польскі 3.4 злотих в 2.5 рази дорожчі за наші 8 грн.
+
0
chargedmen
chargedmen
30 січня 2020, 15:43
#
Варшава (Городские карты именные)
110 зл — первая зона
180 зл — первая и вторая зона (порядка 5-7 км от границ города)

Барселона
54 евро — первая зона
75 евро — до 3 й зоны (пригород в 20 км)
115 евро до 7-й зоны (пригород в 40 км)
+
0
chargedmen
chargedmen
30 січня 2020, 15:45
#
3,4 или 4,4 к вашей ЗП в 2500 - очень дорого.
+
0
ballistic
ballistic
30 січня 2020, 23:54
#
«Барселона 54 евро — первая зона»
- це також іменна карта, яку некоректно ставити в один ряд з неіменною.

«очень дорого»
- якщо порівнювати ціну разового проїзду та середню ЗП в Києві та Варшаві, то матимемо паритетні +/- 2.5 рази.

Але ж в Києві 40% зарплати в тіні. І ціна бензину в Києві та Варшаві майже не відрізняються. Тому проїзд у нас ніяк не дорого, навіть у відносних вимірах.
+
0
Rebel
Rebel
31 січня 2020, 13:35
#
І ціна бензину в Києві та Варшаві майже не відрізняються

Цього замало. ЗП водіїв, сервісників, контролерів нижча в рази.
Ціну ж разового проїзду розглядати не варто.
Різниця між вартістю разового проїзду та вартістю «пакету» мало на що впливає, бо при її зростанні абсолютна більшість користувачів пересяде не «великі» проїзні.
+
0
chargedmen
chargedmen
31 січня 2020, 15:42
#
Все месячные проездные в Европе — именные.
Не именные только на количество поездок. (Как в Барсе на 10 или 30 поездок)
Ибо не логично делать не именной. Будет ездить все село на одном проездом.
В Киеве мало кто сейчас работает в тени. Да и цена Бензина у нас дешевле. В Польше 32 грн/л. В остальной европе от 35.
+
0
ballistic
ballistic
31 січня 2020, 17:15
#
«Все месячные проездные в Европе — именные»
— не всі, у Варшаві є місячний неіменний без обмежень кількості поїздок і він дорожчий ніж неіменний в Києві.

«Ибо не логично делать не именной. Будет ездить все село на одном проездом»
— тут згоден. Саме тому неіменні мають таку високу ціну.
Коли у нас запустять іменні квитки, то слід очікувати, що їх ціна буде значно нижчою, ніж 1300 грн., яка викликала тут емоційні подразнення і спровокувала цю дискусію.

«В Киеве мало кто сейчас работает в тени»
— це окрема тема, можна довго дискутувати, але перевірити складно.
Я погоджуюсь з незалежними дослідженнями, які оцінюють рівень тінізації більше 40%.
+
+15
Viktor Andriyenko
Viktor Andriyenko
28 січня 2020, 16:45
#
Порівнювати треба не з іншими столичними містами, а з вартістю разової поїздки в Києві. Хто купуватиме безліміт за 1300, якщо той же «оптовик» на 124 поїздки коштує 770 грн, і його теж ще треба постаратись виїздити. Хіба що ви працюєте на Борщагівці, а живете на масиві на Лівобережжі.
+
0
aktibuhs
aktibuhs
28 січня 2020, 17:33
#
Это безлимит. если есть лимит, то выгодно просто покупать поездки оптом
+
+15
TAN72
TAN72
28 січня 2020, 13:54
#
Всё получают зарплату на кредитную карту, нафиг придумывать велосипед, поставить терминалы для оплаты во всём транспорте и большой привет всем хитрозделаным поиметь деньги с людей.Хорош кормить барыг и посредников.?
+
0
Indeoo
Indeoo
28 січня 2020, 14:12
#
По своему опыту — терминалы оплаты требуют 1-2 секунд для оплаты, в метро часто скапливаются значимые очереди на турникетах. +Люди часто тупят и оплата с телефона у них занимает секунд по 10. Кроме того, эти терминалы часто ломаются или там идет какое-то окончание банковского дня. Потому иметь олдфажную карту — не самый плохой вариант.
+
0
Lilu09
Lilu09
31 січня 2020, 8:20
#
Не согласна, часто приезжаю в Киев и самое загруженное место вокзал....и знаете где там очередь...в кассу купить жетончик...но ни как ни возле терминала, там всегда пусто, максимум 1 человек, оплата проходит очень быстро
+
+88
TheMilk
TheMilk
28 січня 2020, 13:55
#
1300/6.5 (цена с учетом скидки при покупке 50 поездок) = 200 поездок. Т.е. надо больше 6 раз в день ездить, чтобы хотя-бы окупить. Вряд-ли это будет интересно кому-то кроме курьеров.
+
0
Lilu09
Lilu09
28 січня 2020, 14:06
#
Как не считай вообще не выгодно, ну если конечно ты не едешь на всех видах транспорта до работы и обратно.
+
+31
antey718
antey718
28 січня 2020, 14:10
#
Цена на месяц мягко говоря завышена, проездной на месяц должен стоить не более 500 грн, к примеру в Варшаве, где транспорт в разы лучше нашего, проездной на месяц стоит около 700 грн.
+
0
Sozdatel
Sozdatel
28 січня 2020, 15:54
#
Ну там же для людей)
+
+15
Rebel
Rebel
28 січня 2020, 15:24
#
290 / 46 = 6.30
770 / 124 = 6.21
Мега-опт :)
+
0
chargedmen
chargedmen
28 січня 2020, 15:46
#
Где митинги у КГА?
Проездной должен стоить 500 грн на все виды транспорта потолок
+
+15
66836108
66836108
28 січня 2020, 15:59
#
Кому должен?
+
0
chargedmen
chargedmen
29 січня 2020, 14:57
#
Должен качеству перевозок

Варшава — 25 евро
Братислава — 27 евро
Барселона — 54 евро

В идеале проездной должен стоить не более 20 евро
Чем доступнее проездной, тем больше пользуются общественным транспортом, тем лучшего он качества.
Я продал свой автомобиль в Варшаве. Ибо транспортом я доберусь быстрее и более комфортно чем авто
+
0
Sozdatel
Sozdatel
29 січня 2020, 15:27
#
Ну вы человек, поздравляю.. А наши скотовозки сами знаете кого возят.. Хотя для них мы наверное даже не кто, а что(
+
0
imfin
imfin
28 січня 2020, 20:28
#
Чи передбачена можливість повернення коштів з зелених карток тим, хто не витратить їх до 31 березня? Адже зеленою карткою було зручно користуватися і тим, хто лише епізодично приїздить до Києва і, приміром, робить 2-5 поїздок в метро на місяць.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися