З 1 квітня в Києві планують скасувати місячні проїзні на окремі види громадського транспорту та ввести єдиний проїзний. Також планується додати квитки на 1-3 доби. Про це йдеться в проекті розпорядження КМДА.
У Києві введуть єдиний місячний проїзний на всі види транспорту. Названі ціни
Вартість проїзних
Вартість місячного квитка на проїзд в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері та метрополітені без обмеження кількості поїздок буде становити:
- 1300 грн (650 грн при купівлі на другу половину місяця) — повний проїзний;
- для студентів вузів і ПТУ денної форми навчання – половина вартості — 650 грн;
- для учнів денної форми навчання – чверть вартості — 325 грн (або 162,5 грн на другу половину місяця).
Зверніть увагу, що міська електричка в переліку доступних видів транспорту для цього квитка не значиться.
Квитки з обмеженням кількості поїздок в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері, метрополітені та в міській електричці коштуватимуть:
- 290 грн — на 46 поїздок протягом місяця;
- 390 грн — на 62 поїздки;
- 575 грн — на 92 поїздки;
- 770 грн — на 124 поїздки.
Згідно з проектом розпорядження на другу половину місяця ці квитки будуть продавати за 50% вартості, для студентів — за 25% вартості.
Читайте також: Приват запустив сервіс поповнення KyivSmartCard та проїзних у метро
Вартість добових квитків
Також в КМДА планують ввести квитки на проїзд в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері, метрополітені та в міській електричці без обмеження кількості поїздок терміном дії на 1-3 доби.
Такий квиток строком дії 24 години коштуватиме 100 грн, 48 годин – 150 грн, 72 години – 200 грн.
При цьому тарифи на разові поїздки залишаться незмінними.
Термін дії зелених карток
У КМДА нагадали, що придбані до 31 березня 2020 року поїздки на пластиковій безконтактній картці старого зразка (зелені картки) діють тільки в метрополітені. Їх можна використовувати до 31 березня 2021 року.
Коментарі - 36
Але ж у Варшаві місячний неіменний проїзний на всі види транспорту коштує 230 злотих ($60).
Але ж в Києві неіменний за $53. Порівнювати потрібно еквівалентні речі.
- якщо не бачите різниці, то це не означає, що її нема.
Подумайте хоча б, чому іменний та неіменний значно відрізняються в ціні.
110 зл — первая зона
180 зл — первая и вторая зона (порядка 5-7 км от границ города)
Барселона
54 евро — первая зона
75 евро — до 3 й зоны (пригород в 20 км)
115 евро до 7-й зоны (пригород в 40 км)
- це також іменна карта, яку некоректно ставити в один ряд з неіменною.
«очень дорого»
- якщо порівнювати ціну разового проїзду та середню ЗП в Києві та Варшаві, то матимемо паритетні +/- 2.5 рази.
Але ж в Києві 40% зарплати в тіні. І ціна бензину в Києві та Варшаві майже не відрізняються. Тому проїзд у нас ніяк не дорого, навіть у відносних вимірах.
Цього замало. ЗП водіїв, сервісників, контролерів нижча в рази.
Ціну ж разового проїзду розглядати не варто.
Різниця між вартістю разового проїзду та вартістю «пакету» мало на що впливає, бо при її зростанні абсолютна більшість користувачів пересяде не «великі» проїзні.
Не именные только на количество поездок. (Как в Барсе на 10 или 30 поездок)
Ибо не логично делать не именной. Будет ездить все село на одном проездом.
В Киеве мало кто сейчас работает в тени. Да и цена Бензина у нас дешевле. В Польше 32 грн/л. В остальной европе от 35.
— не всі, у Варшаві є місячний неіменний без обмежень кількості поїздок і він дорожчий ніж неіменний в Києві.
«Ибо не логично делать не именной. Будет ездить все село на одном проездом»
— тут згоден. Саме тому неіменні мають таку високу ціну.
Коли у нас запустять іменні квитки, то слід очікувати, що їх ціна буде значно нижчою, ніж 1300 грн., яка викликала тут емоційні подразнення і спровокувала цю дискусію.
«В Киеве мало кто сейчас работает в тени»
— це окрема тема, можна довго дискутувати, але перевірити складно.
Я погоджуюсь з незалежними дослідженнями, які оцінюють рівень тінізації більше 40%.
770 / 124 = 6.21
Мега-опт :)
Проездной должен стоить 500 грн на все виды транспорта потолок
Варшава — 25 евро
Братислава — 27 евро
Барселона — 54 евро
В идеале проездной должен стоить не более 20 евро
Чем доступнее проездной, тем больше пользуются общественным транспортом, тем лучшего он качества.
Я продал свой автомобиль в Варшаве. Ибо транспортом я доберусь быстрее и более комфортно чем авто