У грудні на українських підприємствах було виготовлено 557 одиниць автотранспортних засобів, що в два рази більше, ніж роком раніше. Про це йдеться в повідомленні Укравтопрому.
Автовиробництво України зросло на 10% за рік
Скільки і де зібрано авто
-
Груднева збірка легкових автомобілів збільшилася на 119% до 432 шт. Як і роком раніше, всю статистику по легковим авто продовжує формувати великовузлове зібрання на заводі Єврокар. При цьому в порівнянні з листопадом випуск автомобілів в с. Соломонове знизився на 2%.
-
Випуск автобусів зріс на 38% до 105 шт.
-
Найбільше автобусів, як і раніше, виготовив «Черкаський автобус» – 60 шт. Чернігівський автозавод зробив 28 автобусів, на Часовоярському заводі випустили 11 автобусів, та 6 од. виготовив ЗАЗ.
Читайте також: В Україні різко зріс попит на вживані авто. Лідери 2019 року
-
Про виробництво комерційних автомобілів відзвітував тільки ПАТ «Черкаський автобус», де в грудні було виготовлено 20 машин.
Все 2019 році в Україні було виготовлено 7265 од. автотранспортних засобів або на 10% більше, ніж роком раніше.
- Легкових автомобілів – 6254 шт. (+11%);
- Комерційних – 136 шт. (+3%);
- Автобусів – 875 шт. (+5% до аппг).
Читайте також: Авторинок оживає: Попит на нові авто зріс на чверть
Незважаючи на невелику позитивну динаміку, використання створених в Україні виробничих потужностей в минулому році не перевищило двох відсотків.
Коментарі - 39
Я думаю, что вы и сами найдете ответ внимательно изучив вопрос! Но Зе влада тут не причем )))
Торгувати Lada було банально невигідно. З 2016 року на всі автомобілі, зібрані на «АвтоВАЗі», почало діяти спеціальне мито – 14,57% від вартості.
До того ж податок на імпорт складав близько 10%. За таких обставин Lada ставала в Україні неконкурентноспроможною. Ти зрозумів чому чи розжувати тобі?
Чи має Renault відношення до початку виробництва «Лади» в Україні, невідомо: в українському офісі компанії цю інформацію не коментують. Проте перемовини між ЗАЗом та «Рено» — це вже підтверджений факт.
Та й важко уявити, що міжнародна компанія, якій належить близько 75% акцій «АвтоВАЗу», немає ніякого відношення до запуску нового виробництва. Хоча б знати про це французи мали. Та чомусь вирішили мовчати.
«АвтоВАЗ» працює на перспективу. Адже до 2012-го марка ВАЗ була найпопулярнішою в Україні. До того ж вже на три чверті французька Lada лишається улюбленим брендом росіян. Тож в «АвтоВАЗі», певно, не бачать причин, чому б не повернути цю популярність в Україні.
https://finance.liga.net/bank/novosti/obzor-rynka-banki-snizili-stavki-po-avtokreditam
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/125949/
https://zaxid.net/news/
https://linkodrom.com/links/620321.htm
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/125912/
У будь-якому разі локальне виробництво «Лади» дозволяє уникнути санкцій щодо імпорту, бо ввезення комплектуючих ніхто не забороняв.
Також не стосується комплектуючих і вже загадане додаткове мито на російські автомобілі. Тож саме локальне виробництво дозволить «АвтоВАЗу» тримати низькі ціни в Україні. І, можливо, саме тому сьогодні один з найдешевшиих нових автомобілів на українському ринку – це «Лада Гранта». Вона коштує від 235 620 грн. Для порівняння: найдешевший автомобіль на ринку, Ravon R2, коштує від 235 200 грн.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1147-2015-%D0%BF
Два месяца назад в прессе появилась информация, что Запорожским автозаводом заинтересовалась французская группа Renault. Утверждалось, что французы хотят делать там кроссоверы Renault Arkana. Однако, это все было на уровне слухов.
Так как Renault владеет значительной долей акций «АвтоВАЗа» (66,2%), то информация про выпуск автомобилей Lada в Запорожье может соответствовать действительности.
Для ЗАЗа такое развитие событий можно считать очень положительным, ведь возобновляется серийное производство легковых машин. Для Украины в целом это тоже полезно, ведь сейчас нашей стране легковые автомобили выпускает только «Еврокар».
Но это то что вижу я -«сирый и убогий» и не в коем разе не хочу спорить с таким «экспертом» в облости автопрома!
С уважением!
P.S. Уважение конечно так и прёт
По поводу «уважения» вы тоже ранее особым подбором выражений не страдали…
От в Україні робили нуль літаків, а можуть зробити одного… вийде відносний ріст космічний, а абсолютний — нічтожний. А якщо с с.г. мінус 10%, то це тільки зерна 7 млн тон на суму півтора лярди зелені. А 40 зопарожців то скільки зелені? 300 тисяч? Тому не несіть дурні про виробництво. Це показує вашу необізнаність як у самій структурі економіки, так і незнання математики пятого класу.
Промисловість падає вже сьомий місяць поспіль, причому доволі високими темпами.... 7,5% По прогнозам на перший квартал 2020 року падіння досягне 8,2%
Хоча ще в березні динаміка була позитивною - зростання 12%. (найвище 12,5%)
В других случаях более уместно использовать счётные палочки.
Помню в этом году был месяц , когда на ЗАЗ произвел 1 (один) автомобиль.
Так в следующем месяце если два сделать, то можно рапортовать о росте производства вдвое!
https://zaxid.net/zaz_pochav_zbirati_avtomobili_pid_rosiyskoyu_markoyu_lada__zmi_n1495489