Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 грудня 2019, 15:18

Клієнти А-Банку тепер можуть поповнити рахунок більше ніж 700 міжнародних операторів

04.12.2019 року А-Банк оновив версію мобільного додатку АБанк24, в якому реалізував можливість поповнити рахунок 700 міжнародних операторів більше ніж у 160 країнах світу. Тепер, для того щоб поповнити рахунок зарубіжного оператора мобільного зв’язку, клієнт просто вводить номер телефону, додаток автоматично розпізнає країну та оператора та пропонує можливі номінали поповнення.

В банку впевнені, що ця послуга буде користуватися попитом серед клієнтів, адже попереду час зимових відпусток та подорожей. Також популярною послугою є поповнення телефонів своїх рідних, які навчаються або працюють за кордоном. Зокрема, у сусідній Польщі лише офіційно працюють понад 1,5 млн українців, а загальна цифра може сягати 4 млн.

Останнім часом А-Банк проводить регулярні оновлення свого додатку та постійно розширює функції, які доступні клієнтам в мобільному додатку АБанк24. Нещодавно А-Банк вперше у світі запустив послугу спільного доступу до кредитних карток Share.CreditCard, а також можливість оплати за допомогою Apple Pay, Google pay. На сьогодні у мобільному додатку АБанк24 можна користуватися усіма популярними банківськими функціями: переглядати баланси та виписку, отримувати кешбек, робити p2p перекази, платежі по Україні, керувати депозитами та кредитами, спілкуватися із Контакт-центром у чаті.

«Ми продовжуємо розвивати А-Банк як сучасний цифровий банк, – говорить Юрій Кандауров, Голова правління А-Банку. – Сьогодні у нас понад 1,2 млн клієнтів, і ми швидко зростаємо, зокрема завдяки інноваційним технологіям».

Коментарі - 11

+
0
imfin
imfin
9 грудня 2019, 20:44
#
На жаль, є у А-банка й досадні слабини. От платиш за комуналку, приміром, а квитанції АБанк24 обіцяє видати лише через 3-5 днів. Якось не по-дорослому це виглядає.
+
0
Підтримка àбанку
Підтримка àбанку
10 грудня 2019, 10:48
#
Доброго дня! Дякуємо, зворотний зв'язок від Вас дуже важливий для нас. Формування квитанції про оплату проводиться одразу по проведенню платежу, якщо ця оплата виконується в касі банку. Однак, якщо оплата проведена через АБанк24, то потрібен час для формування квитанції про платіж і це займає до 3-х днів, зазвичай квитанція формується вже на наступний день за датою проведення платежу. Альтернативою може виступати платіжне доручення, яке формується одразу по проведенню списання коштів.
+
+2
imfin
imfin
7 січня 2020, 16:52
#
Чи ви плануєте зробити видачу квитанцій більш оперативною? Можливо, такі терміни є технічно обгрунтованими. Проте, як не відмітити той факт, що чимало банків видають квитанції одразу по сплаті, і це не лише Приват і Ощад, а й, приміром, ПУМБ і Південний.
+
0
imfin
imfin
7 січня 2020, 17:01
#
І ще одне зауваження на ту ж таки тему. Квитанції в електронному кабінеті А-банку «штатно» лише роздруковуються. Між тим, платникові було б зручно мати також їх електронні версії. Завести на комп'ютері папку «комунальні платежі» і складати туди електронні квитанції. Всі перелічені у моєму попередньому дописі банки таку можливість надають. Але не А-банк. На жаль.
+
0
Підтримка àбанку
Підтримка àбанку
8 січня 2020, 11:40
#
Доброго дня! Ми вдячні Вам за відгук по роботі нашого сервісу квитанцій .Ви допомагаєте нам стати ще краще! Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження і зробимо все можливе , щоб робота з нашим АБанк24 приносила Вам тільки задоволення.
+
0
akapello
akapello
8 травня 2020, 19:20
#
Так, було б набагато краще, якби квитанції формувались одразу. Або, якщо сайт банку має з цим складнощі - щоб присилалися в міру готовності на електронну пошту платника (наприклад, в пдф-файлах). Бо ситуація, коли треба пам'ятати про оплату, а потім ще кілька днів пам'ятати, що треба замовити квитанції - це трішки не те, що хотілось би мати.
+
0
Підтримка àбанку
Підтримка àбанку
10 травня 2020, 9:20
#
Доброго ранку! Якщо Ви проводите оплату у Вашому додатку АБанк24, то отримати квитанцію можливо на електронну пошту одразу при проведенні платежу або ж в будь-який зручний для Вас час з архіву платежів :)
+
0
akapello
akapello
10 травня 2020, 21:35
#
Дійсно? Це так було завжди чи нещодавно було доопрацьовано? Чесно кажучи, я пару місяців тому припинив сплачувати комуналку через А-банк саме через відсутність таких можливостей, про які Ви написали. Спробую знову і, коли так, можу повернутися під Ваше крило.
Хоча - стоп. Ви пишете про додаток? То це працює лише у мобільному додатку? А коли я платитиму з особистого кабінету, до якого потраплю через стаціонарний комп'ютер - тоді зась? Чи і там це працюватиме? Може, я такий один. От мені зручніше платити саме сидячи за стаціонарним комп'ютером. І коли я таке отримую, то для мене це беззаперечна перевага. Вже даруйте мені мій консерватизм.
+
+2
Підтримка àбанку
Підтримка àбанку
11 травня 2020, 9:06
#
Доброго ранку! Можливість отримання квитанції на електрону пошту з'явилась з виходом оновлення версії нашого додатку АБанк24 у квітні місяці :) Ця можливість реалізована саме в мобільному додатку. Спробуйте, будь ласка, ми сподіваємось, що користування додатком для проведення оплати комунальних платежів принесе Вам гарнці емоції :)
+
0
akapello
akapello
11 травня 2020, 18:59
#
Перепрошую, але, відверто кажучи, ваш мобільний додаток мене не вразив, не видався мені ані зручним, ані інтуїтивно зрозумілим. Саме тому я змушений був шукати альтернативу. І, здається, знайшов.
Та, якщо аналогічні можливості з'являться також і в інтернет-кабінеті (не мобільному), то, з великою долею вірогідності, повернуся до вас.
+
+2
Підтримка àбанку
Підтримка àбанку
11 травня 2020, 21:05
#
Доброго вечора! Дякуємо, ми не зупиняємося на досягнутому і Ваші зауваження врахуємо, щоб стати краще! Зворотний зв'язок від Вас дуже важливий для нас, для можливості детальніше розібратись в питанні з додатком, ми написали Вам у приватному повідомленні.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися