Високе податкове навантаження та відсутність доступних кредитів у банках залишаються найбільшою перепоною для розвитку бізнесу. Про це повідомляє прес-служба Мінфцифри.
Мінцифри визначило «больові точки» малого бізнесу
Найвищу активність продемонстрували підприємці із Києва, Харкова та Запоріжжя.
На що скаржиться малий бізнес
- Надто високе податкове навантаження та складна податкова звітність.
- Низька кваліфікація персоналу і дефіцит кадрів.
- Відсутність доступних кредитів у банках.
- Відсутність підтримки з боку держави.
Читайте також: У Раді створили об'єднання для захисту ФОПів
Про що просять підприємці
- Запровадити повноцінне використання PayPal в Україні.
- Створити централізований реєстр інвесторів.
- Врегулювати проблему офіційних стосунків із фрілансерами і аутсорсерами.
- Створити реєстр трудових книжок, який дозволятиме бачити відгуки від попереднього працедавця.
Що обіцяють бізнесменам
Всі повідомлення, отримані від підприємців, Мінцифри планує використати для розробки навчальних методик і програм в рамках проекту «Консалтинг-зони для малого і середнього бізнесу».
Читайте також: Маркарова заспокоїла: ФОПам не варто боятися ініціативи по РРО
«Мінцифра має обмежені повноваження в реалізації політики по відношенню до підприємців. Тим не менш, ми активно працюємо над створенням офлайн і онлайн консалтингових зон для підприємців, що мають запрацювати вже наступного року», — наголошують у відомстві.
Також частиною проекту є створення окремої «гарячої лінії» для підприємців у рамках урядового контакт-центру.
Раніше повідомлялося
Міністерство цифрової трансформації планує за 5 років перевести всі 100% адміністративних послуг в онлайн.
Читайте також: Три головні проблеми нового Закону про РРО і чим це загрожує бізнесу
Кабмін створив Координаційну раду з питань розвитку мікропідприємництва та малого підприємництва. Серед інших до її складу увійшов заступник голови Мінцифри.
Коментарі - 26
«Создать централизованный реестр инвесторов» - и зачем он ФОПам ?
«Урегулировать проблему официальных отношений с фрилансерами и аутсорсерами.» - какую из ? может просто официально оформлять сотрудников и не морочить людям голову ?
«Создать реестр трудовых книжек, который позволит видеть отзывы от предыдущего работодателя.» - тех , которые не сегодня-завтра отменяют ? Или имеются в виду книжки на бизнесменов , с отзывами о них бывших сотрудников ?
Но список мне тоже понравился.
а если серьезно — вопросы дикие и бесконечно далекие от реальных проблем малого бизнеса.
А что работа бесполезная — так кого это сейчас удивляет?
рассуждать сейчас о «льготах» сотрудников министерств - немножко смешно. Не советские времена же...
продуктовых пайков не дают. зарплатой в 10000 гривен соблазнить только бомжей можно....
совковый кзот это не запрещает
по хорошему - преходить на западную модель - никаких ФОПов, с мизерными ставками налогов. И тема исчезнет сама собой
упрощенка - это оффшор. Как только эта информация дойдет до бюрократов из налоговых ведомств Европы и сша - будет скандал , а потом любая фирма , платящая на счет ФОПа (и все оффшоры с ними связанные) - будет платить у себя на родине вагон налогов. На этом наше чудо и правда закончится.
И особые налоговые режимы для самозанятых и мелкого бизнеса действуют во многих странах. И условия бывают получше (Грузия — 1% от оборота). И для IT-компаний во многих странах особый режим. О чём речь вообще? Какие ещё оффшоры и бюрократы? Ну смех же.
Фискальный процент ВВП – доля госрасходов по отношению к ВВП. Он имеет отношение не к ФОПам, а к общей налоговой нагрузке, которую вы (наверное в шутку) назвали «одной из самых маленьких в мире».
Про 400 гривен в квартал… ну вы опять шутите? Или любите поговорить о том, в чём ни дупля не понимаете?
По ФОПам, если только вы не имеете ввиду торговца на рынке 1 группы, вы ошиблись не просто в разы, а на порядки. Так, мелочи.