У жовтні-листопаді кількість паперових документів, які центральні органи влади направляють один одному, скоротилася. Про це на Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
Дубілет розповів, на скільки зменшився паперовий документообмін
![У жовтні-листопаді кількість паперових документів, які центральні органи влади направляють один одному, скоротилася.](/img/2019/39800949/20938d9142e6cbf82907c5470a35b5cf.jpeg?1574432232)
Що змінилося
«Ми з 1 жовтня заборонили відправляти документи в електронній формі (за винятком випадків, коли папір передбачений законом). Як бачите, коли ти щось забороняєш, це не означає, що воно зникає автоматично. З другого жовтня ми почали адресно спілкуватися з усіма, хто продовжував надсилати папір», — написав він.
Читайте також: Дубілет пропонує відмовитися від урядових стаціонарних телефонів
Дубілет поділився графіком. Він показує кількість паперових документів, які міністерства надсилали один одному.
Читайте також: Дубілет пропонує скасувати трудові книжки
Міністр додав, що зараз ведеться робота над переведенням в електронну форму документообігу всередині органів.
Раніше повідомлялося
Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного в уряді паперу в два рази і перевести документи в цифровий формат.
Коментарі - 4
В реалии он вырос на к-во листов задействованных в отчетах по уменьшению бумажного документооборота.
В любой конторке, всё что «сэкономив бумагу» пришло по эл.почте сразу печатают в нескольких экземплярах, как минимум в 2: один руководителю, другой в шкаф в в папку «входящие». Дальше руководитель расписывает письмо на конкретных подчиненных, всё это снова регистрируется и уже с письма с резолюцией руководителя делаются копии, которые даются исполнителям. Дальше они приносят проект ответа, руководитель его черкает и раз 5 возвращает на доработку, потом таки подписывает. Документ регистрируют сканируют и отправляют «сэкономив бумагу» адресату, а сам документ в шкаф в папку «исходящие».
А Дубилет наивно думает, что получив скан на отправленный скан бумага не тратилась.
Если документы не обязаны быть на бумаге по закону, их могли просто перестать регистрировать.