У жовтні-листопаді кількість паперових документів, які центральні органи влади направляють один одному, скоротилася. Про це на Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
Дубілет розповів, на скільки зменшився паперовий документообмін
Що змінилося
«Ми з 1 жовтня заборонили відправляти документи в електронній формі (за винятком випадків, коли папір передбачений законом). Як бачите, коли ти щось забороняєш, це не означає, що воно зникає автоматично. З другого жовтня ми почали адресно спілкуватися з усіма, хто продовжував надсилати папір», — написав він.
Читайте також: Дубілет пропонує відмовитися від урядових стаціонарних телефонів
Дубілет поділився графіком. Він показує кількість паперових документів, які міністерства надсилали один одному.
Читайте також: Дубілет пропонує скасувати трудові книжки
Міністр додав, що зараз ведеться робота над переведенням в електронну форму документообігу всередині органів.
Раніше повідомлялося
Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного в уряді паперу в два рази і перевести документи в цифровий формат.
Коментарі - 4
В реалии он вырос на к-во листов задействованных в отчетах по уменьшению бумажного документооборота.
В любой конторке, всё что «сэкономив бумагу» пришло по эл.почте сразу печатают в нескольких экземплярах, как минимум в 2: один руководителю, другой в шкаф в в папку «входящие». Дальше руководитель расписывает письмо на конкретных подчиненных, всё это снова регистрируется и уже с письма с резолюцией руководителя делаются копии, которые даются исполнителям. Дальше они приносят проект ответа, руководитель его черкает и раз 5 возвращает на доработку, потом таки подписывает. Документ регистрируют сканируют и отправляют «сэкономив бумагу» адресату, а сам документ в шкаф в папку «исходящие».
А Дубилет наивно думает, что получив скан на отправленный скан бумага не тратилась.
Если документы не обязаны быть на бумаге по закону, их могли просто перестать регистрировать.