Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 листопада 2019, 8:46

Глава Wizz Air запропонував заборонити бізнес-клас в літаках

Глава лоу-коста Wizz Air Йожеф Вараді закликав авіакомпанії відмовитися від бізнес-класу на рейсах тривалістю менше 5 годин в рамках боротьби зі змінами клімату. Про це повідомляє forbes.com.

Глава лоу-коста Wizz Air Йожеф Вараді закликав авіакомпанії відмовитися від бізнес-класу на рейсах тривалістю менше 5 годин в рамках боротьби зі змінами клімату.
Фото: Глава лоу-коста Wizz Air Йожеф Вараді

Заява Вараді

«Бізнес-клас повинен бути заборонений. Ці пасажири відповідальні за обсяг вихлопів вуглекислого газу в два рази більший порівняно з пасажирами економ-класу. І авіаіндустрія винна у збереженні неефективної і архаїчної моделі», — заявив Вараді.

Свою авіакомпанію він назвав екологічної, заявивши, що в найближчі 10 років Wizz Air має намір зменшити обсяг вихлопів ще на 30%.

Читайте також: Податок на авіаквитки: Хто і коли буде вводити

За даними лоу-коста, у травні 2019 року він генерував 56,5 грам вихлопів вуглекислого газу для перевезення одного пасажира на один кілометр. Для порівняння, у Ryanair цей показник за цей же місяць склав 66 грам.

Раніше повідомлялося

  • У листопаді дев'ять країн ЄС закликали в листі на адресу заступника голови Єврокомісії, відповідального за питання екології, Франса Тіммерманса ввести загальний податок на авіацію.

Читайте також: У Франції введуть екоподаток для літаків

У яких країнах податок працює

  • Німеччина ввела податок на авіаквитки ще в 2011 році, і тепер німецька сторона пропонує поширити свій механізм в якості прикладу на всі країни ЄС.

 Обрати кращу картку для подорожей

  • З 1 квітня 2018 року Швеція ввела податок на авіаквитки, який становить 60-400 крон (5,6-37,3 євро) в залежності від дальності перельоту.

Де хочуть ввести податок

  • Франція планує ввести податок на авіацію з 2020 року. Передбачається, що з пасажирів економ-класу буде стягуватися збір 1,5 євро при вильоті в країни ЄС і 3 євро при вильоті за межі ЄС. Для пасажирів бізнес-класу цей збір становитиме 9 євро та 18 євро відповідно.
  • В Нідерландах новий податок на авіацію планують запустити з 2021 року. Планується, що збір з кожної вилітає пасажира складе 7 євро.

Одночасно з цим країна хоче ввести податок на вантажні перевезення, які виконуються авіатранспортом, у розмірі 3,85 євро з кожну тонну вантажу.

Коментарі - 2

+
0
Італій .
Італій .
18 листопада 2019, 8:53
#
Как интересно все сплелись в статье. Один человек искренне призывает меньше потреблять. Тут же другие под этим соусом предлагают собирать больше налогов с тех кто летает самолётами. Со всех, не только с бизнес-класса.
+
+15
roman731
roman731
18 листопада 2019, 10:32
#
Поскольку магистральная тема выхлопов запрещена для критического обсуждения, народ пытается кто как может прокатиться на выхлопах в корыстных целях: лоукостер - чтобы подгадить конкурентам продающим бизнес-класс, фискалы - пособирать чуть больше дани. Уверен будут и новые инетресные находки как перекрутить общую экологическую и климатическую ситуацию к собственной выгоде.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися