10 жовтня 2019, 17:11 Читать на русском

У Приваті розповіли, як уникнути проблеми з банком після MNP

У Приватбанку рекомендують клієнтам, які скористалися сервісом MNP, ще раз підтвердити банку свій фінансовий номер. Про це «Мінфіну» розповіли в прес-службі банку. 

Мобільний оператор, зміна оператора, телефон, Приватбанк, MNP, номер телефону
фото: pixabay.com

«Банк вжив усіх необхідних технічних заходів для того, щоб зміна мобільного оператора ніяк не вплинула на надання сервісів, прив’язаних до вашого фінансового номера. Зокрема, на банківські рахунки, ідентифікацію та авторизацію», — стверджують в Приватбанку.

Читайте також: В Україні запускають послугу перенесення телефонних номерів. Як це працює

Після використання послуги MNP, Приватбанк радить клієнтам повторно підтвердити свій фінансовий номер. 

Для цього є кілька простих способів:

У банкоматі з власною карткою: меню «Мої налаштування» > «Зазначити основний (фінансовий) телефон»;

У терміналі самообслуговування: «Банківські операції» > «Мої дані» > «Зазначити основний (фінансовий) телефон»;

У Приват24: меню «Усі послуги» > «Налаштування» > «Безпека».

Якщо смс-повідомлення не надходить після підтвердження, клієнту варто звернутись в чат допомоги в Приват24. Оператор банку допоможе в онлайн-режимі протестувати налаштування із надходження повідомлень.

Окрім цього, клієнт продовжує отримувати повідомлення про операції та усю необхідну інформацію за картковими рахунками через канал комунікації у мобільному додатку Приват24.

Нагадаємо, що з 1 травня користувачі послуг мобільного зв'язку можуть змінити свого мобільного оператора зі збереженням номеру телефону.

Перехід на MNP має свої підводні камені. Зокрема, читачі «Мінфіну» скаржилися на проблеми з отриманням смс і дзвінків Приватбанку після зміни мобільного оператора. 

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама