Клієнти фінансових установ найчастіше скаржаться на нав'язування не потрібних їм послуг. Про це повідомляє прес-служба Національного банку в Facebook.
У Нацбанку розповіли, на що скаржаться споживачі фінпослуг
Що це значить
«Близько половини всіх скарг від споживачів на фінансові установи, які поступають у Національний банк, стосуються нав'язування непотрібних послуг. Наприклад, страхування, нотаріальних послуг тощо», — сказано в повідомленні.
Як розповіли в НБУ, законодавство забороняє фінансовим установам нав'язувати послуги.
Читайте також: Що змінить закон про захист прав споживачів фінпослуг
«Але за останні вісім років жоден державний орган не мав повноважень контролювати дотримання цієї норми», — додали в регуляторі.
При цьому в Нацбанку відзначили, що минулого тижня Верховна Рада прийняла закон, покликаний виправити ситуацію.
«Документ покладає на НБУ зобов'язання щодо захисту прав споживачів фінпослуг, і ми надаємо йому інструменти ринкового регулювання поведінки учасників фінансового сектору для споживачів», — наголошується в повідомленні.
Як наголосили в прес-службі, споживачі мають право скаржитися до фінансової установи, якщо її працівники нав'язують непотрібні послуги. А якщо відповідь установи не задовольнила, вони можуть звертатися в Національний банк.
Що відомо
- 11 вересня Верховна Рада в першому читанні схвалила законопроект № 1085-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав споживачів фінансових послуг».
Коментарі - 1