Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 вересня 2019, 17:00

Volkswagen «Жук» став електромобілем (фото)

Volkswagen Group Components разом з партнером eClassics перетворили історичний Beetle в електромобіль. Про це пише Ліга з посиланням на прес-службу VW.

Volkswagen Group Components разом з партнером eClassics перетворили історичний Beetle в електромобіль.
Фото: volkswagen-newsroom.com

Що змінилося

  • Легендарний автомобіль оснастили електроприводом, 1-ступінчастою коробкою передач і акумуляторною системою VW e-up!.

Комплектуючі надає VW, а переобладнанням займається спеціалізована компанія eClassics.

Начинка

  • Акумуляторна система вбудована в днище і складається з 14 модулів, кожен потужністю 2,6 кВт·год. Модулі літій-іонних акумуляторів разом забезпечують вироблення енергії до 36,8 кВт·год.
  • Через батареї посилили шасі і гальма. В результаті загальна вага автомобіля збільшилася до 1280 кг.
  • При цьому e-Beetle розганяється до 50 км/год за чотири секунди до 80 км за вісім секунд.
  • Його максимальна швидкість — 150 км/год, а заряду вистачає на 200 км.

Якщо під час поїздки у e-Beetle електрика закінчується, то комбінована система зарядки дозволить швидко накопичити енергію. У компанії стверджують, що для поїздки на відстань більше 150 км достатньо близько години.

Крім того, концепцію модульної заміни хочуть використовувати і для подальшого перетворення інших історичних автомобілів.

«Ми вже працюємо разом над підготовкою платформи для автобуса. E-Porsche 356 також може бути реалізований в майбутньому», — сказав Томас Шмолл, член ради директорів Volkswagen Group Components.

Коментарі - 4

+
+15
FogBRD
FogBRD
8 вересня 2019, 22:16
#
Когда же начнут делать электромобили с нормальными современными батареями которые без проблем работают в -25, заряжаются за полчаса и имеют срок службы 30-50 лет. Машина есть, батарея есть - а вместе скрестить не могут. заговор однако.
+
+15
neverice
neverice
9 вересня 2019, 10:49
#
Ну про срок службы 30-50 лет вы немного преувеличили. Ни один компонент машины не служит так долго. А главное — и нет смысла. Много ли людей хочет ездить на машинах 30-50 летней давности? Цена батареи не такая и большая, чтобы делать ее неубиваемой. И она вполне ремонтопригодна.
В остальном — согласен. Емкости достаточно, срок службы — тоже норм. Теслы и Лифы 2013 вполне себе ездят. Зарядка на 80% за 30 минут — есть. Цена вполне сравнима с ДВС при желании. А вот с модельним рядом не сложилось. И как-то не идут в масс сегмент. Либо премиум, либо ексклюзив. За редким исключением, типа Kona, Leaf, i3
+
+15
bonv
bonv
9 вересня 2019, 21:52
#
Чому сучасні технології дозволяють виробляти одночасно бaнки для пивa, які не розкладаються нa сміттєзвалищі зa 100 років, і кузовa aвтомобілів, які гниють зa 3 – 4 роки?:))
+
+15
bonv
bonv
9 вересня 2019, 21:53
#
Один літр на 100 кілометрів: Mercedes показав гібридні версії своїх кросоверів (фото)
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transport/10678920-odin-litr-na-100-kilometriv-mercedes-pokazav-gibridni-versiji-svojih-krosoveriv-foto.html
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися