Volkswagen Group Components разом з партнером eClassics перетворили історичний Beetle в електромобіль. Про це пише Ліга з посиланням на прес-службу VW.
8 вересня 2019, 17:00
Volkswagen «Жук» став електромобілем (фото)
Що змінилося
- Легендарний автомобіль оснастили електроприводом, 1-ступінчастою коробкою передач і акумуляторною системою VW e-up!.
Комплектуючі надає VW, а переобладнанням займається спеціалізована компанія eClassics.
Начинка
- Акумуляторна система вбудована в днище і складається з 14 модулів, кожен потужністю 2,6 кВт·год. Модулі літій-іонних акумуляторів разом забезпечують вироблення енергії до 36,8 кВт·год.
- Через батареї посилили шасі і гальма. В результаті загальна вага автомобіля збільшилася до 1280 кг.
- При цьому e-Beetle розганяється до 50 км/год за чотири секунди до 80 км за вісім секунд.
- Його максимальна швидкість — 150 км/год, а заряду вистачає на 200 км.
Якщо під час поїздки у e-Beetle електрика закінчується, то комбінована система зарядки дозволить швидко накопичити енергію. У компанії стверджують, що для поїздки на відстань більше 150 км достатньо близько години.
Крім того, концепцію модульної заміни хочуть використовувати і для подальшого перетворення інших історичних автомобілів.
«Ми вже працюємо разом над підготовкою платформи для автобуса. E-Porsche 356 також може бути реалізований в майбутньому», — сказав Томас Шмолл, член ради директорів Volkswagen Group Components.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 4
В остальном — согласен. Емкости достаточно, срок службы — тоже норм. Теслы и Лифы 2013 вполне себе ездят. Зарядка на 80% за 30 минут — есть. Цена вполне сравнима с ДВС при желании. А вот с модельним рядом не сложилось. И как-то не идут в масс сегмент. Либо премиум, либо ексклюзив. За редким исключением, типа Kona, Leaf, i3
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transport/10678920-odin-litr-na-100-kilometriv-mercedes-pokazav-gibridni-versiji-svojih-krosoveriv-foto.html