Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 вересня 2019, 10:02

Найкращий відгук серпня: валютні перекази monobank за курсом 1 грн за 1 долар

Редакція «Мінфіну» визначила найкращий відгук серпня — його автор отримає 3 000 гривень. Грошовий приз чекає клієнтку monobank з ніком LadyVivika за відгук «Шахрайство чи неповага до клієнта?!».

Редакция «Минфина» определила лучший комментарий последнего месяца лета — его автор получит 3 000 гривен.
фото: finstat.info

LadyVivika відкрила у monobank рахунки у гривні та доларах США, бо планувала проводити валютні операції і оформлювати депозити. 1 серпня на її валютний рахунок було відправлено $500. Після вирахування комісії клієнтка планувала отримати $485, проте 2 серпня на її гривневий рахунок надійшло 485 гривень.

У першу чергу LadyVivika перевірила суму та реквізити валютного рахунку з відправником – все було вказано правильно. «Я четко понимаю, что деньги в monobank поступили (485 долларов), а после внутреннего распределения они решили прислать мне деньги на гривневый счет. И я бы поняла, если бы на гривневую карту пришли деньги, которые конвертировались из долларов (примерно 12 300 грн), но нет. Пришла точно такая сумма, как и должна была прийти в долларах, только гривны», — описала ситуацію клієнтка.

Після чого LadyVivika звернулася до служби підтримки monobank, де їй пообіцяли дати відповідь протягом доби. Але не дали. А на всі запити слідували відповіді «ваше питання в роботі» і «нам дуже шкода». За словами клієнтки, за весь час з нею спілкувалися 12 операторів: «когда я спрашивала, в какие инстанции мне обращаться, раз банк ответить не может, они говорили пишите нам или звоните на горячую линию, мы всегда рады вам помочь!».

Примітно, що подібна ситуація сталася і з колегою LadyVivika, якому замість 970 доларів зарахували 970 гривень. І ясності по обом випадкам на момент написання відгуку не було. «Никакого уважения к клиенту! Мне морочат голову уже неделю и за все время мне ни разу не ответили ничего конкретного, даже причину не написали» — поділилася обуренням клієнтка.

Після розміщення заявки на сайті «Мінфіну» monobank практично відразу ж дав відповідь. Як пояснив представник мобільного банку, виникла технічна проблема із зарахуванням коштів. «После изучения вопроса наши сотрудники устранили сложность и платеж был зачислен на вашу карту. Извините, пожалуйста, за длительное решение вашего вопроса. Из-за его нестандартности потребовалось чуть больше времени, поэтому наши сотрудники не могли точно подсказать сроки решения. В будущем очень постараемся не допускать таких ошибок», — написав він.

Як стати учасником програми «Найкращий відгук місяця»

  • Зареєструватися на сайті «Мінфіну».
  • Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.

Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.

Коментарі - 6

+
+67
Александр Кайт
Александр Кайт
3 вересня 2019, 10:48
#
Закрыл карту в монобанке, спасибо!
+
0
monobankua
monobankua
3 вересня 2019, 15:37
#
Очень жаль, что вы приняли такое решение. Уточните, пожалуйста, подробнее, почему закрыли карту? 
+
+15
Olimpiec
Olimpiec
3 вересня 2019, 10:51
#
Передумал карту заказывать. Ситуация интересная, физ, офиса у банка нет, и спроса нет...
+
0
monobankua
monobankua
3 вересня 2019, 15:38
#
Monobank — это продукт, заточенный на удаленное обслуживание, который предоставляет абсолютно новый, более комфортный пользовательский опыт. А за счет отсутствия трат на инфраструктуру (отделения, банкоматы, инкассацию и пр.), получилось сделать гораздо более выгодные тарифы для клиентов.
+
0
Oleksandr M
Oleksandr M
3 вересня 2019, 11:50
#
Это шутка!?
+
0
26831062
26831062
3 вересня 2019, 15:41
#
Как будто физ.банки не «теряют» деньги и всегда оперативно решают проблемы...
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися