Редакція «Мінфіну» визначила найкращий відгук серпня — його автор отримає 3 000 гривень. Грошовий приз чекає клієнтку monobank з ніком LadyVivika за відгук «Шахрайство чи неповага до клієнта?!».
Найкращий відгук серпня: валютні перекази monobank за курсом 1 грн за 1 долар
LadyVivika відкрила у monobank рахунки у гривні та доларах США, бо планувала проводити валютні операції і оформлювати депозити. 1 серпня на її валютний рахунок було відправлено $500. Після вирахування комісії клієнтка планувала отримати $485, проте 2 серпня на її гривневий рахунок надійшло 485 гривень.
У першу чергу LadyVivika перевірила суму та реквізити валютного рахунку з відправником – все було вказано правильно. «Я четко понимаю, что деньги в monobank поступили (485 долларов), а после внутреннего распределения они решили прислать мне деньги на гривневый счет. И я бы поняла, если бы на гривневую карту пришли деньги, которые конвертировались из долларов (примерно 12 300 грн), но нет. Пришла точно такая сумма, как и должна была прийти в долларах, только гривны», — описала ситуацію клієнтка.
Після чого LadyVivika звернулася до служби підтримки monobank, де їй пообіцяли дати відповідь протягом доби. Але не дали. А на всі запити слідували відповіді «ваше питання в роботі» і «нам дуже шкода». За словами клієнтки, за весь час з нею спілкувалися 12 операторів: «когда я спрашивала, в какие инстанции мне обращаться, раз банк ответить не может, они говорили пишите нам или звоните на горячую линию, мы всегда рады вам помочь!».
Примітно, що подібна ситуація сталася і з колегою LadyVivika, якому замість 970 доларів зарахували 970 гривень. І ясності по обом випадкам на момент написання відгуку не було. «Никакого уважения к клиенту! Мне морочат голову уже неделю и за все время мне ни разу не ответили ничего конкретного, даже причину не написали» — поділилася обуренням клієнтка.
Після розміщення заявки на сайті «Мінфіну» monobank практично відразу ж дав відповідь. Як пояснив представник мобільного банку, виникла технічна проблема із зарахуванням коштів. «После изучения вопроса наши сотрудники устранили сложность и платеж был зачислен на вашу карту. Извините, пожалуйста, за длительное решение вашего вопроса. Из-за его нестандартности потребовалось чуть больше времени, поэтому наши сотрудники не могли точно подсказать сроки решения. В будущем очень постараемся не допускать таких ошибок», — написав він.
Як стати учасником програми «Найкращий відгук місяця»
- Зареєструватися на сайті «Мінфіну».
- Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.
Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 6