Національний банк України створив спецпідрозділ по захисту прав споживачів фінансових послуг. Про це під час круглого столу з обговорення концепції захисту прав споживачів фінансових послуг заявив голова НБУ Яків Смолій.
НБУ створив підрозділ з питань захисту прав споживачів фінпослуг
Що це дасть
«Сьогодні, за різними даними, близько третини населення не користується фінансовими послугами. Ми хочемо, щоб такі послуги були доступними для громадян, адже саме вони є кінцевими клієнтами Національного банку, і в захисті їхніх прав ми безпосередньо зацікавлені», — повідомив Смолій.
Із цією метою НБУ створив підрозділ, який буде захищати права споживачів фінансових послуг та зробить надання фінансових послуг комфортним.
Читайте також: Нацбанк буде співпрацювати з Держцентром кіберзахисту
У червні, в ході Форуму з фінансової інклюзії, Яків Смолій пояснював, що НБУ, як і раніше, буде розглядати скарги людей. Але тепер ця робота буде більш системною. Ланцюг «скарга — реакція — зміна нормативних актів» стане коротшим і ефективнішим. Це, за його словами, дозволить зменшити кількість непорозумінь між банками та їхніми клієнтами, збільшити інформування останніх і привчити фінансовий сектор реагувати на питання і зауваження клієнтів.
Коментарі