Міністерство інфраструктури виступає за будівництво в Україні платних мостів і доріг за рахунок приватного підрядника. Про таку ініціативу повідомив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.
Мінінфраструктури пропонує будувати платні дороги й мости
Що пропонують
«Треба і деякі мости зробити платними. Більшість мостів будуються протягом 15 років. Наприклад, Подільсько-Воскресенський міст у Києві або запорізький. Це довгобуди, які забирають гроші з місцевого бюджету», — сказав Довгань.
Для прикладу він запропонував розглянути американську модель.
«Даємо це приватному підряднику. Підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо і далі він просто бере плату за проїзд...», — пояснив заступник міністра.
Читайте також: Омелян розповів, скільки мільярдів виділять на дороги наступного року
При цьому він додав, що передусім потрібно переходити до платних доріг.
«Це треба робити терміново, і в першу чергу почати з Кільцевої дороги Києва, оскільки вона переповнена і люди часто їздять по узбіччю. Одеська траса також переповнена», — зазначив Довгань.
Кращі кредитні картки для водіїв
За оцінками Мінінфраструктури, всього на будівництво доріг в Україні в межах Національної транспортної стратегії до 2030 року потрібно закласти 50 млрд євро.
«Якщо буде постійне фінансування, ми виходимо десь на 35 млрд євро з держбюджету. Решта 15 млрд повинен надати приватний інвестор», — зазначив заступник міністра.
Нагадаємо, в 2020 році в Україні розпочнеться будівництво першої платної дороги зі Львова до польського Краковець у рамках проекту GO Highway. Проїзд по першій в Україні платній дорозі зі Львова до польського Краков може коштувати 2-3 гривні за кілометр.
Коментарі - 10
Развязка Автозаводская - выезд с трассы Петровцы - со слов Кличка построить не возможно - нет законодательства Город - Область!
Развязка Гостомель - Пуша -Водица
Мост ЖД Малинская Берковцы
Развязка Скоростной трамвай (обойный рынок)
Жулянский мост -Вишневое
Кто это будет делать и сколько времени и что будет с трафиком движения???
Гиперлуп уже построили, взялись за дороги!!!
Потому если будут строить именно новые дороги, то можно и заплатить. Старые все равно убиты в хлам и не похоже, что в ближайшие 10 лет сильно поменяется ситуация. Так с платными хоть альтернатива будет.
Составить план — на что хватит денег (на правильный ремонт). А на что точно не хватит. И там, где не хватает — пусть строят платные.
И мне вот любопытно, вы хоть копейку потратите на дороги, если перестанете платить? Или просто будете продолжать ездить? В Германии литр солярки подороже будет. И потребление побольше. И дороги получше. Связь находите?
У меня только велосипед, но я не против платить $10-$30 в месяц за езду по городу, если дороги будут хорошими, но хрен дождешься. И это я говорю про Одессу, где профицит бюджета, да и сам бюджет немаленький. Страшно представить, какое качество покрытия в небольших городах.