Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 липня 2019, 16:30

Названо топ-5 розумних міст світу

Лондон, Нью-Йорк, Амстердам, Париж і Рейк'явік очолили список кращих смарт-міст світу. Про це йдеться в дослідженні іспанського Центру глобалізації та стратегії бізнес-школи IESE, передає ЕП.

Лондон, Нью-Йорк, Амстердам, Париж і Рейк'явік очолили список кращих смарт-міст світу.
Фото: life.pravda.com.ua

Критерії вибору

Аналіз проводили на основі дев'яти критеріїв — людський капітал (розвиток, залучення і виховання талантів), соціальна згуртованість (консенсус між різними соціальними групами населення), економіка, навколишнє середовище, управління, містобудування, міжнародні зв'язки, технології, мобільність і транспорт (легкість пересування).

«По-справжньому розумне місто має на меті поліпшити якість життя своїх мешканців, а це означає забезпечення економічної, соціальної та екологічної стійкості», — упевнений Жоан Енрік Рикарт, професор IESE і співавтор доповіді.

Хто в списку

Всього в IESE Cities in Motion Index 2019 потрапили 174 міста з 80 країн.

Лондон очолив рейтинг завдяки відмінним результатам майже у всіх категоріях, зокрема по людському капіталу (завдяки великій кількості бізнес-шкіл та університетів) і умов для міжнародної співпраці.

Крім того, в британській столиці більше стартапів і програмістів, ніж у будь-якому іншому місті світу. Найслабшою ланкою британської столиці поки залишається соціальна єдність.

Читайте також: Український фонд стартапів склав 400 мільйонів

Нью-Йорк опинився на другому місці завдяки кращим економічним показникам, високому людському капіталу, прогресивному містобудуванню й хорошим умовам для налагодження міжнародних зв'язків.

А ще Велике яблуко є домом для майже 7000 хайтек-компаній і має чимало інтегрованих технологічних послуг, наприклад безкоштовна мережа Wi-Fi LinkNYC. Як і лондонцям, соціальної згуртованості жителям Нью-Йорка поки досягти не вдалося.

Симбіоз фінансових технологій, енергоефективності та культури робить Амстердам одним з найпрогресивніших міст Європи. Кількість велосипедів (881 тис.) тут перевищує число жителів (850 тис.), адже користуватися ними зручно завдяки розвиненій системі автоматизованих сервісів.

Також міська влада планує заборонити до 2025 року автомобілі з бензиновими і дизельними двигунами, щоб Амстердам став першим європейським містом з нульовими викидами.

Париж, як і Лондон, є одним з найважливіших фінансових центрів Європи. Сильні його сторони — це економіка, людський капітал, міжнародні зв'язки, технології та мобільність.

А ще Париж активно використовує відкриті інновації, інтернет речей (для оптимізації потоку транспорту і пішоходів) і автоматизовану систему метро. Щоб поліпшити якість повітря в місті, влада всіляко популяризує використання велосипедів і електрокарів.

Читайте також: Vodafone протестував власну мережу інтернету речей

Другий рік поспіль Рейк'явік перемагає за екологічними критеріями. Більше 99% електроенергії в місті проводиться завдяки геотермальних джерел, а від горючих корисних копалин влади відмовилися зовсім.

Столиця Ісландії також затвердила програму, згідно з якою планує до 2040 року стати містом з нульовим викидом вуглецю.

Коментарі - 6

+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
14 липня 2019, 18:28
#
Самое яркое впечатление от первого посещения Голландии - количество велосипедов и велосипедной инфраструктуры ( от стоянок до дорожек) и конечно общественный транспорт, а именно «электронный билет» информационное табло на всех остановках, приветливость сотрудников в транспорте  качество ( состояние ) транспорта! Количество камер наблюдений очень велико, на улицах и трассах можно за день не увидеть ни одного полицейского! При этом у каждого полицейского планшет с базой данных на весь транспорт даже все номера вьехавших в ЕС, полная автономность ! Из личных впечатлений - на вопрос о каком то документе ( необходимом у нас или для пересечения границы ) вежливо вопросительно отвечают ... it is not possible, it is corruption, everything you need can be obtained in digital form . ! Я был во многих странах, но для себя решил - надо родиться в Киеве и хоть раз побывать в Голландии ....
+
0
Fennec .
Fennec .
14 липня 2019, 22:56
#
При этом у каждого полицейского планшет с базой данных на весь транспорт даже все номера вьехавших в ЕС, полная автономность !

Сомневаюсь, актуальную базу никто не держит на планшете. В этом нет смысла, а она должна быть актуальной. Думаю, нет там автономности.

Информационные табло на всех остановках наблюдал у нас в маленьких городках: зависит от местной власти и бюджета.

Распространение велосипедного транспорта и сопутствующей инфраструктуры — это больше к культуре и системе сдержек и противовесов, которая зависит от законодательной и местной власти.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
14 липня 2019, 23:12
#
Вам виднее.
+
0
Andrey M
Andrey M
15 липня 2019, 17:31
#
У мене знайомий трішки пострадав від своєї неуважності з велосипедами в Амстердамі. Взяв в оренду велосипед (це робиться наступним чином — прокатуєш банківську карту, йде перевірка коштів на рахунку і розблоковується переднє колесо — вуаля, їдь куди хочеш), покатався декілька годин і поставив на іншу стоянку, але не зафіксував здачу оренбованого транспорту (вставляється колесом в приймач і фіксується).
Йому рахувалося користування, поки хтось інший не взяв цей велосипед, поїздив і не зафіксував при здачі.
Виявив товариш це лише на наст день, коли у нього списало за користування більше ніж за сутки:)

Може в якихось деталях трохи помилився, бо описав ситуацію з чужих слів.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
15 липня 2019, 17:55
#
Я не буду спорить, велосипед на прокат не брал  но наши карты в не стационарных терминалах не «видят» ( постоянная проблема ) с паркингом  Хотя в феврале принял ( скорее всего зависит от банка ) но такая ситуация имеет место, очень там все продумано . У меня жена часто «попадает» в такие ситуации )))
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
14 липня 2019, 21:13
#
Фотографии о велосипедах в Голландии .

https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/122420/
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися