Мобільні оператори «Київстар», lifecell і «Vodafone Україна» визнали проблему тарифів, проте лише частково готові відмовитися від 4-тижневої тарифікації мобільного зв'язку. Про це повідомили в АМКУ, передає ЕП.
Мобільні оператори визнали проблему 4-тижневої тарифікації
Що відомо
«Кожен оператор визнав, що проблема справді існує і готовий її виправляти. Однак не всі оператори хочуть забирати 28-денний розрахунковий період (кажуть, окремим абонентам дуже подобаються такі тарифні плани), але готові зробити альтернативні пропозиції для розрахункового періоду в місяць», — повідомила державний уповноважений АМКУ Марія Процишен.
Читайте також: Vodafone повернув помісячну оплату мобільного зв'язку
Крім того, за її словами, оператори готові в кожному тарифному плані вказувати вартість за один день для забезпечення порівняльної спроможності споживача.
Процишен додала, що АМКУ оголосив перерву у цій справі до 27 червня 2019 року.
«Я не можу прогнозувати, яке остаточне рішення прийме комітет, однак впевнена, що так, як зараз, не буде. Стане прозоріше, краще і зручніше для абонента», — підсумувала вона.
Читайте також: Пакет за 40 грн: найвигідніші тарифи мобільних операторів
Коментарі