16 червня 2019, 14:25 Читать на русском

Facebook удвічі збільшить витрати на рекламу

Компанія Facebook Inc. оголосила, що збільшує свої глобальні витрати на рекламу майже вдвічі, щоб відновити довіру користувачів після того, як її репутація постраждала через помилки в конфіденційності. Про це пише ЕП з посиланням на The Wall Street Journal.

Компанія Facebook Inc.
Фото: ecommerce-platforms.com

Що відомо

За словами керівника з маркетингу Facebook Антоніо Лучіо, компанія збільшить свої рекламні витрати, щоб провести оновлення списку креативних агентств, які займаються кампаніями для таких брендів, як WhatsApp і Instagram.

«Немає сумнівів, що ми припустилися помилки, і ми в процесі їх усунення. Але ми повинні розповісти цю історію світу як з погляду довіри, так і з погляду цінностей», — сказав Лучіо.

Читайте також: Visa, Mastercard і Uber вкладуть по 10 мільйонів у криптовалюту Facebook

Він зазначив, що Facebook вже почав докладати зусиль, щоб відновити довіру своїх користувачів.

Нещодавно компанія змінила дизайн мобільного додатку і веб-сайту, щоб перейти від відкритого публічного форуму до приватної мережі із зашифрованою зв'язком у закритих групах.

Коментарі - 1

+
0
Barreto
Barreto
16 червня 2019, 16:49
#
Вот это правильно, не на информационную безопасность в самом деле деньги тратить
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама