Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 червня 2019, 11:20

Світові ціни на золото продовжують зростати

Вартість золота продовжує зростати через збільшення попиту на дорогоцінний метал після посилення торговельних ризиків минулого тижня. Про це свідчать дані торгів, передає delo.ua.

Вартість золота продовжує зростати через збільшення попиту на дорогоцінний метал після посилення торговельних ризиків минулого тижня.
Фото: vzglyad.az

Що це означає

Станом на 9:15 третього червня ціна серпневого ф'ючерса на золото на нью-йоркській біржі Comex зросла на 5,45 дол., або на 0,42%, до 1316,65 дол. за тройську унцію. Ціна липневого ф'ючерса на срібло піднімалася на 0,24%, до 14,6 дол. за унцію.

Раніше повідомлялося, що 10 червня США вводять мито в розмірі 5% на всі товари з Мексики через проблеми з мігрантами. На цьому тлі вартість золота зростає вже четверту торговельну сесію поспіль.

Аналітики консалтингової компанії Metals Focus прогнозують, що в 2019 році світове споживання золота збільшиться приблизно лише на 0,1% порівняно з минулим роком до 4 тисяч 370 тонн, однак такий результат буде найвищим за останні чотири роки.

Коментарі - 20

+
+13
kingcity
kingcity
3 червня 2019, 11:25
#
Золото - це вічна цінність. Актив, перевірений тисячоліттями.
+
0
bonv
bonv
3 червня 2019, 13:28
#
Тільки на довго-довго тривалий період..
+
+43
Andrey M
Andrey M
3 червня 2019, 13:34
#
Не путайте цінність і спекулятивний актив.
Цінність золота є як на сьогодення так і на тривалий період.
+
0
vlad9486
vlad9486
3 червня 2019, 18:30
#
А чим золото не спекулятивний актив?
+
+15
kingcity
kingcity
3 червня 2019, 19:15
#
Золото не має високої цінової волатильності, а от же не принесе спекулятивного доходу (сьогодні купив - завтра продав), ну або принесе зовсім мізерний. Це інструмент для довгострокового інвестування і у першу чергу для збереження коштів. Золото давно вже використовується інвесторами як «тиха гавань» під час геополітичних та економічних потрясінь для захисту своїх коштів.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 червня 2019, 0:01
#
Так, але Andrey M говорить про якусь цінність та ще й на тривалий період. Незрозуміло чим ця цінність відрізняється від цінності спекулятивного активу. Та і ціна все одно змінюється, про що і новина.
+
+15
Andrey M
Andrey M
4 червня 2019, 10:09
#
Говорячи про цінність я якраз і мав на увазі сталу вартість даного актива як в короткій так і довгостроковій перспективі. 
В часи війн та катаклізмів ніякі фіатні валюти, нерухомість та інше не мають такої ціни як золото. 
Зміни ж в ціні золото в короткій перспективі відносно незначні і не дають можливості швидко заробити, наприклад як по криптовалютам чи коливанню курсів різних валют.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 червня 2019, 13:42
#
Ми обговорюємо новину що вартість змінилася, яка ж вона стала?
+
0
Andrey M
Andrey M
4 червня 2019, 13:45
#
Стала мається на увазі що коливання в короткі періоди дуже не значні.
Коли говорять що море спокійне це означає що вода в ньому взагалі без руху?

Зміна за місяць на 0,42%  суттєва?
+
+15
kingcity
kingcity
4 червня 2019, 10:34
#
Спробую додати до сказаного Andrey M. Ціна спекулятивного активу може змінюватись у досить великому діапазоні за короткий проміжок часу, що дає можливість отримання швидкого прибутку (сьогодні купив - завтра продав, образно кажучи). Але не можна бути впевненим у цінності такого активу у довгостроковій перспективі, та вона спекулянта і не цікавить.Коливання цін на золото не є такими значними, зате золото ж є цінним тисячі років і буде мати цінність у майбутньому. І тому головна мета інвестицій у золото - збереження капіталу, захист коштів від знецінення а не швидке отримання прибутку.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 червня 2019, 13:44
#
Ну та ясно що спекулювати золотом не вийде. Але його вартість все одно дута і не підкріплена. На відміну від фіатних валют чия вартість підкріплена виробництвом товарів і послуг в економіці.
+
0
Andrey M
Andrey M
4 червня 2019, 13:48
#
«На відміну від фіатних валют чия вартість підкріплена виробництвом товарів і послуг в економіці.» — Що за нісенітниця?
Це просто жах!
Ви основи економіки хоч в школі вивчали?!

Ви хочете сказати що емісія відбувається лише при збільшенню виробництва? А якщо криза і виробництво падає то надлишок коштів спалюють, чи як? :) ) )
+
0
kingcity
kingcity
4 червня 2019, 14:06
#
Ну взагалі фіатні валюти мають властивість інфляції і золото якраз і є тим  активом, яке захищає гроші від інфляції та усяких потрясінь. Не буду обговорювати питання «дутості» ціни на золото, задам зворотнє питання: а на що тоді ціна по-вашому не дута ?
+
0
vlad9486
vlad9486
4 червня 2019, 14:44
#
І що, в результаті емісії без збільшення виробництва гроші перестають бути підкріпленими? Нагадаю, що там ще швидкість обертання грошей входить в рівняння. Тому інфляція може бути і якщо емісія відповідає збільшенню виробництва і навпаки, інфляції може не бути і якщо емісія не відповідає збільшенню виробництва. В усіх цих випадках гроші залишаються підкріпленими на відміну від золота.
+
0
vlad9486
vlad9486
4 червня 2019, 14:46
#
Ні на що. Але вимога держави використовувати свою валюту для платежу більш вагоме підкріплення, ніж просто слова: «золото дороге тому що завжди було дороге».
+
0
kingcity
kingcity
4 червня 2019, 15:44
#
Логіка у цьому є. Але на практиці виходить інше. Якщо Ви просто будете тримати гроші - з часом вони знеціняться, їхня купівельна спроможність впаде. Вклавши гроші у золото і продавши його років через 10 на виручені гроші зможете придбати приблизно то й же або більший об`єм товарів. Наведу приклад. Коли банківське золото з`явилось в Україні (1998 р., Правекс-банк першим став його продавати), я зробив для себе підрахунок - 2-х кімнатна квартира у нашому місті коштувала прибл.10 тис. USD і це було рівне  вартості прибл. 0,9 - 1,0 кг золота. Зараз середня вартість 2-х кімн. квартири - 40 000 USD, тобто приб ті самі 0,9 - 1.0 (а може навіть і 0.8) кг золота. Поміж тим, за 10 тис. USD зараз і місце на підземному паркінгу не купиш.
+
0
kingcity
kingcity
3 червня 2019, 13:37
#
Вірно. Інвестуючи в золото, треба розраховувати на те, що це довготривала інвестиція. А може і довго-довготривала. :).  Ну хіба внаслідок якихось потрясінь різко скочить ціна, таке теж бувало. Але розраховувати на це не слід.
+
0
bonv
bonv
3 червня 2019, 13:44
#
Саме про довготривалу інвестицію і мова kingcity.. 
Це для тих хто любить пасивну стабільність на десяток років.
+
0
kingcity
kingcity
3 червня 2019, 14:11
#
Ну не обов`язково на десяток, може бути і 5 і на 3 р., просто золото цінність мало, має і буде мати і якщо мова йде про збереження коштів у довгостроковій перспективі - це хороший варіант.
Стабільність - вона сама по собі пасивна і вона теж потрібна.
+
0
AnnaGerman
AnnaGerman
3 червня 2019, 14:48
#
Цена на фьючерсы сильно зависит от того выходит ли Виктор Федорович на рынки . 
Опять таки с покупкой или с продажей.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися