Звіт Товариства виробників і продавців машин Великобританії (SMMT) підтвердив, що у квітні випуск машин в країні знизився на 44,5%, порівняно з минулорічними показниками, опустившись до 70 971 авто. Як повідомляють аналітики lblv.com, це максимальне падіння показників після завершення світової фінансової кризи.
Через Brexit постраждали автовиробники Великобританії
Виробники автомобілів побоялися, що раніше очікуваний «Брексіт без угоди» може призвести до порушення ланцюгів постачань, тому заводи закрилися. Спочатку передбачалося, що вихід Великобританії з ЄС відбудеться 29 березня.
Станом на сьогоднішній день, лідери держав-членів ЄС домовилися про відстрочку Брексіта до 31 жовтня. Це ще більше вплинуло на економічну невизначеність у країні, але при цьому дало надію на те, що Brexit відбудеться усе ж після підписання угоди.
Автовиробники не встигли скоригувати свої плани, оскільки інформація про відстрочку з'явилася занадто пізно. Як повідомило SMMT, в результаті цього стався спад виробництва. Негативно на ситуації також відбилася напруженість на світовому ринку.
Майк Хоуз, що займає в SMMT посаду виконавчого директора, зазначив, що невизначеність щодо виходу Великобританії із ЄС призвела до витрат і потрясінь для автовиробників і зайнятих у сфері автопрому людей. Також він наголосив на тому, що очікування «Брексіта без угоди» призвело до зниження інвестицій, зменшення робочих місць і підриву репутації країни в цілому, що тягне за собою спад національної економіки.
Сфера автовиробництва займає 9% від усього виробничого обсягу Великобританії, яка знаходиться на п’ятій позиції в рейтингу найбільших світових економік, зазначає lblv.com.
Владислав Папуш, фінансовий аналітик LBLV.ru
Коментарі - 1