Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 травня 2019, 15:14

Apple — найдорожчий бренд за версією Forbes

Відомий американський виробник техніки вчергове очолив рейтинг найбільш дорогих брендів, який щорічно проводить видання Forbes. Як повідомляє lblv.com, бренд оцінюється в 205,5 млрд доларів, що перевищує минулорічний показник на 12%.

Це вже дев'ятий раз, коли Apple займає перше місце в цьому рейтингу. При цьому вперше оцінка бренду виявилася вище показника в 200 млрд доларів.

Крім Apple найбільш дорогими брендами, що увійшли в п'ятірку рейтингу, є Майкрософт, Гугл, Амазон і Фейсбук. Оцінка бренду Гугл склала 167,7 млрд доларів, що на 27% перевищує торішній результат. Бренд Майкрософт був оцінений в 125,3 млрд доларів, піднявшись за рік на 20%. З п'ятого на четверте місце піднялася компанія Амазон, яка збільшила торішню оцінку на 37%, склавши 97 млрд доларів.

Що стосується Facebook, то бренд погіршив свої позиції, перемістившись з четвертої на п'яту позицію. З десятки найдорожчих брендів лише у цієї компанії вартість знизилася на 6%, опустившись до 88,9 млрд доларів. Кількість активних користувачів соцмережі в цьому році склала 2,4 млрд, але варто відзначити, що репутація компанії постраждала через проблеми з конфіденційністю і витоками інформації, а також постійно спливаючими фейковими новинами.

За межами IT-ринку найбільш дорогим брендом є Кока-Кола, який оцінили в 59,2 млрд доларів (це на 3% вище за торішній результат). Бренд займає шосту позицію в загальному списку.

При цьому ситуація у найдорожчого бренду може погіршитися. На думку аналітиків lblv.com, Apple втратить близько 30% виручки, якщо КНР відповість на заборону Штатів щодо продукції Huawei. Не виключено, що в Китаї можуть заборонити продаж продукції Apple. Нагадаємо, що китайський ринок є найбільшим, і велика частина смартфонів реалізується саме там.

Артем Прилучний, фінансовий аналітик LBLV.ru

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися