Мінфін - Курси валют України

Встановити
30 квітня 2019, 13:27

Дороги в Україні будуватимуть із синтетичних матеріалів

Мінрегіон пропонує внести зміни до ДБН щодо будівництва доріг, дозволивши використовувати геосинтетичні матеріали. Про це повідомив у Facebook заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

Мінрегіон пропонує внести зміни до ДБН щодо будівництва доріг, дозволивши використовувати геосинтетичні матеріали.
Фото: Фото: auto.24tv.ua

Що відомо

За словами Парцхаладзе, наразі розглядається, зокрема, можливість застосування геотекстилю, геосинтетичних граток і сіток, геомембран, геокомпозитів.

В уряді вважають, що використання таких матеріалів дасть змогу зміцнити дорожнє покриття на 20% та підвищити строк служби доріг на 30%.

«Використовувати геосинтетичні матеріали у будівництві за кордоном почали ще в 60-х роках минулого століття. І вже кілька десятиліть вони повсюдно застосовуються в Європі. Сьогодні у світі випускається близько 400 різних видів геосинтетиків, їх використовують у сотнях тисяч проектів щорічно», — пояснює Парцхаладзе.

 Кращі кредитні картки для водіїв

За його словами, використання геосинтетиків знизить вартість будівництва доріг, а також буде більш безпечним для довкілля.

Наразі проект змін до державних будівельних норм очікує на схвалення у Мінрегіоні.

Нагадаємо, в Україні запрацював портал, де можна стежити за витратами на ремонт доріг.

Також повідомлялося, що Камбін хоче передати дороги на баланс облрад.

Коментарі - 9

+
+15
bonv
bonv
30 квітня 2019, 13:39
#
Крім говорити ще й дороги робіть… (не ямковим методом)
+
+15
Bebi
Bebi
30 квітня 2019, 14:21
#
Вони, ті дороги, й так синтетичні — не відомо з чого їх роблять
+
+39
Дмитрий Сергеенко
Дмитрий Сергеенко
30 квітня 2019, 14:28
#
А еще от ям, говорят, помогает гарантия, включенная в договор со строителями и раздел о длительном и дешевом обслуживании построенной дороги. А строительные нормы нужно сделать такими, чтобы они позволяли улучшать качество но не давали его ухудшать.
+
+15
Алексей Лавренюк
Алексей Лавренюк
30 квітня 2019, 15:18
#
Не знаю какие будут нано-пило-мега-пупер-синтетические материалы, но манновские фуры их точно также размесят в лепёшку за кратчайшие сроки, особенно летом, ведь такие же материалы, западные- начинают поверхностное плавление при температуре 44 градуса по цельсию. Может дело не в материалах, а в том что фурам нужны отдельные дороги? Та не, бред какой-то, как же потом бабос зарабатывать при укладке-ремонте?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 квітня 2019, 15:55
#
Летом мановские фуры должны ездить исключительно по ночам, когда дорожное покрытие намного прохладнее чем днём. Ну а зимой, весной и осенью — пусть мотаются круглосуточно.
+
+15
Дмитрий Сергеенко
Дмитрий Сергеенко
30 квітня 2019, 16:31
#
Ну или вложиться больше и сделать дорогу, которая держит мановские фуры. Можно еще организовать автоматические весы и штрафовать за перевес (что скоро окупит все весы).
+
+15
Алексей Лавренюк
Алексей Лавренюк
30 квітня 2019, 16:49
#
Сейчас бы не знать что такое теплоотдача и натяжение ДП. Т.е. летом- абсолютно нельзя им кататься на таких трассах. Зимой, при том что у нас подогрев полотна не предусмотрен- будет расширение, и точно также нельзя им катать. Весна и осень, берут часть свойств у лета и зимы соответственно. Бетонка для фур- наше всё.
+
+15
Andrey M
Andrey M
30 квітня 2019, 18:28
#
Дійсно, всім відомо що поліетилен розкладається близько 100 років, а дороги тануть разом зі снігом. :)
От в мінінфраструктури почули цей анекдот і вирішили зробити висновки та втілити в життя. :)
+
0
Meloman
Meloman
1 травня 2019, 17:01
#
Глина, какашки і мох нарешті визнані поганими. Тепер синтетику їм подавай
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися