Уряд ухвалив постанову, яка полегшить умови ведення бізнесу в Україні та підвищить позиції України в міжнародному рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business. Про це йдеться в повідомленні МЕРТ у Facebook.
27 березня 2019, 14:30
Кабмін спростив ведення бізнесу
Що зміниться
- Ухвалена постанова спрощує процес приведення статутів існуючих ТОВ відповідно до закону «Про товариства з обмеженою відповідальністю». Завдяки цьому реєстрація ТОВ займатиме 3 хвилини, а засновники зможуть онлайн обирати той тип статуту, що їм підходить.
- Запроваджує єдиний, прозорий та дружній для бізнесу порядок присвоєння поштових адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна. До цього часу в законодавчому полі України була відсутня чітко визначена процедура надання адрес готовим об’єктам будівництва.
- Дозволяє банкам отримувати інформацію з державних реєстрів щодо осіб, які звертаються для отримання кредитів. Сьогодні це неможливо, що ускладнює прогнозування спроможності особи виконання своїх зобов’язань. Така можливість дозволить знизити вартість кредитування.
- Запускає новий електронний сервіс для реєстрації готовності об’єкта будівництва до експлуатації. Це дозволить максимально зменшити особистий контакт забудовника з чиновниками.
- Вдосконалює екологічний контроль. Вводяться процедури контролю скидання вод, які містять забруднюючі речовини у відповідність до вимог Митного кодексу. Це зменшить рівень корупції в екологічній сфері.
- Спрощує імпорт автозапчастин.
«Бізнес-клімат в Україні складається з багатьох малих рішень, що в комплексі дають значний результат. Одне із наших ключових завдань у сфері поліпшення бізнес-клімату — максимально зменшити кількість безпосередніх контактів між бізнесом та чиновниками», — прокоментував важливість ухваленої постанови на користь бізнесу перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 11
[1] Под ведением бизнеса подразумевается бизнес Порошенко
*иные бизнесы приравниваются к е-бизнесу, содержание е-добавок не более 80 процентов.
Не для Вас — для тех, кто доставляет себе труд думать: сокращение числа разрешительных процедур и есть та самая борьба с коррупцией: нет повода у чиновника принимать решение — нет повода для получения взяток.
Количество разрешений и прочего лишь результат несовершенных законов, которые нада в ручном режиме коректировать. В итоге баги не убрали, а абузы оставли.
Законы как я вижу не меняются, отменяются их проверки.
Побольше бы автоматизировать, чтобы не отбивать пороги не нужных чиновников.
И, кстати, вопрос — их хоть сокращают? За последние годы столько всего ушло в онлайн. Зачем их столько оставлять?
Возьмите эстонцев за пример — у них компанию можно открыть и администрировать из дома. В онлайн. Даже нерезиденту.