Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 березня 2019, 15:19

Українці пересідають на електромобілі

У січні – лютому 2019 року українці придбали 814 легкових електромобілів, що на 69% більше, ніж у січні – лютому минулого року. Про це повідомляє асоціація «Укравтопром».

У січні – лютому 2019 року українці придбали 814 легкових електромобілів, що на 69% більше, ніж у січні – лютому минулого року.
Фото: replyua.net

«За два місяці з початку року в Україні первинну реєстрацію пройшли 814 легкових електромобілів, що на 69% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Основну масу в цих реєстраціях становили машини, що були в експлуатації – 741 шт», — йдеться у повідомленні.

Хто лідирує

  • Лідером українського ринку автомобілів на електротязі залишається Nissan Leaf. За два місяці 422 електромобілі отримали українські номери. При цьому тільки 11 автомобілів з цієї кількості були новими.
  • Другою за популярністю стала Tesla Model S – 65 штук (2 нові автомобілі і 63 старі).
  • На третьому місці BMW i3 із результатом 62 первинні реєстрації, через які пройшли півсотні вживаних і 12 нових машин.
  • Електромобіль Renault Zoe вибрали 46 українців, і це — четвертий результат. Із цих 46 Renault Zoe новими були лише 6 автомобілів.
  • Замикає п’ятірку найпопулярніших електромобілів FIAT 500e. З січня по лютий 35 вживаних електричних «фіатів» отримали українську «прописку».
  • Jaguar I-Pace посів лише восьму сходинку рейтингу з результатом 21 зареєстрований автомобіль. Але при цьому все електромобілі цієї моделі були новими.

Оформити кредитну картку для водія

Таким чином, на сьогодні, Jaguar I-Pace є бестселером на українському ринку нових електрокарів.

Коментарі - 6

+
+51
Андрей Иванов
Андрей Иванов
13 березня 2019, 16:21
#
Из них только 20 штук новых. Пусть 300 шт. в год. Просто охрененно пересаживаются. Битый бу металлолом 11, 12 годов проходит 3-4 года и на разборку. В Украине около 4 млн. транспортных средств, так будем до 2-го пришествия Христа пересаживаться.
+
+35
semenvekselberg
semenvekselberg
13 березня 2019, 16:45
#
В ЕС перерабатывается только 5% литиевых батарей попадающих на рынок. Остальные складируются на специальных хранилищах, так как эти батареи содержат много токсических веществ. Наша евроинтеграция оказалась для ЕС прекрасным выходом для сбагривания всего електро- и не электро-автохлама, как впрочем и других отходов всяческих вредоносных производств…
https://www.eldiario.es/hojaderouter/tecnologia/toxica-realidad-electrico-reciclar-montana_0_727578033.html
+
+15
yarg
yarg
18 березня 2019, 13:48
#
И что — эти отходы ввезли к нам? хоть один случай есть? правильно — нету.
наоборот — Европа занимается импортом мусора из соседних территорий.
Например вот — https://vokrugsveta.ua/interesting/shvetsii-ne-hvataet-musora-dlya-pererabotki-13-12-2016
+
0
semenvekselberg
semenvekselberg
19 березня 2019, 2:31
#
И что — эти отходы ввезли к нам? хоть один случай есть? — могу точно сказать одно: разный электронный хлам и батареи в европе практически не перерабатываются. У нас тем более. У нас даже обыкновенный мусор никто не перерабатывает, а возят его из города в город в поисках подходящей свалки.
А вот инструктаж — Кругляка Эдуарда Борисовича, заместителя министра регионального развития, строительства и жилищно‑коммунального хозяйства Украины на тему организации переработки электронных отходов и батарей испанской компанией Recyclia проводился в 2017 году. К чему бы это??? Или может мы станем самой передовой европейской страной по переработке этих вредных отходов? Сомневаюсь. Просто готовят запасной выход на случай возможного скандала.
https://www.residuosprofesional.com/recyclia-exporta-ucrania-reciclaje/
+
0
semenvekselberg
semenvekselberg
19 березня 2019, 2:32
#
http://www.iec-expo.com.ua/aqua-2017/prgaqua-2017.html
+
+15
yarg
yarg
19 березня 2019, 8:57
#
Т.е. не везли и не планировали. готовились наш принимать.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися