Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 лютого 2019, 16:02

Податківці назвали топ-5 найдорожчих розмитнених «евроблях»

У Державній фіскальній службі склали топ-5 найдорожчих «євроблях», власники яких скористалися пільговим режимом розмитнення. Про це йдеться у статті на ЕП.

У Державній фіскальній службі склали топ-5 найдорожчих «євроблях», власники яких скористалися пільговим режимом розмитнення.
Фото: epravda.com.ua

Це автомобілі тих, хто купував преміальні авто і уникав сплати податків, стверджують у ДФС.

Топ-5 найдорожчих «євроблях»:

Porsche 911 Turbo S, 2013 рік
Митна вартість — 83,1 тис. доларів
Сплачені податки — 766,1 тис. грн

Porsche Cayenne S, 2018 рік
Митна вартість — 76 тис. доларів
Сплачені податки — 705 тис. грн

Bentley Flying Spur, 2014 рік
Митна вартість — 74,5 тис. доларів
Сплачені податки — 727,9 тис. грн

Mercedes-Benz G-Class, 2015 рік
Митна вартість — 63,6 тис. доларів
Сплачені податки — 593,4 тис. грн

Mercedes-Benz V-Class, 2018 рік
Митна вартість — 62 тис. доларів
Сплачені податки — 553 тис. грн.

 Кредитні картки для водіїв

У той же час, більшість власників «євроблях» купували їх ледь не на останні гроші, та зазначали, що не можуть сплатити всі митні платежі.

За офіційними даними ДФС, станом на 25 листопада минулого року в Україні перебувало близько 640 тисяч авто, які потребували розмитнення.

З дати набуття чинності законів митники вже оформили 195,2 тисячі транспортних засобів. Результат — понад 12 млрд гривень сплачених податків. Таким чином за два з половиною місяці фіскали перевиконали річний план доходів від «євроблях» — в бюджеті закладені надходження в обсязі 10 млрд гривень.

Із загальної кількості оформлених машин 124 тисячі – це так звані «євробляхи», які до цього перебували в Україні в режимі транзиту або тимчасового ввезення. Решта – близько 71 тисячі – авто, які вперше були завезені в країну і одразу отримали українські номери.

На думку голови «Авто Євро Сили» Олега Ярошевича, більшість з цих авто були ввезені у країну не автовласниками, а бізнесом.

«Автодилери кинулись завозити авто зі знижкою 50% від сплати акцизу. Вони зараз навозять їх в Україну, а потім будуть реалізовувати», – вважає Ярошевич.

Коментарі - 13

+
+53
bonv
bonv
21 лютого 2019, 16:04
#
Хороший заробіток.
+
+38
AleksandrBank
AleksandrBank
21 лютого 2019, 16:15
#
Бедные евробляхеры, кто-то плакал что машина стоит 500 дол, а заплатить нужно 700 дол.
+
+46
bonv
bonv
21 лютого 2019, 16:29
#
Красти — це злочин.
Багато красти — це бізнес.
Грабувати весь народ — це вже політика...:)…
+
+30
Andrey M
Andrey M
21 лютого 2019, 17:26
#
П2 и п3 здесь — как главный олигарх страны с своим ставленником во главе министерства и подельником-олигархом «делают бизнес и политику»:
https://minfin.com.ua/blogs/andreym/119607/
https://minfin.com.ua/blogs/andreym/119512/
+
+78
bonv
bonv
21 лютого 2019, 19:01
#
Ще одного блогу бракує — про популістку. Викриття, схеми, контракти, олігархи…
Чи Андрію за таке не платять?
+
0
mary27
mary27
22 лютого 2019, 0:03
#
Особенно не хватает истории, как в 3х областях разоблачили план по подкупу избирателей.
Руководил всем депутат из одной хорошо всем известной пророссийской партии)
+
0
mary27
mary27
21 лютого 2019, 23:57
#
В 2019м украинцы зубожiлi, как могли)
+
0
Strain
Strain
21 лютого 2019, 17:01
#
Отлично! На 2 млрд перевыполнили. Может кинут на дороги.
Говорят там в последние дни вообще бесконечная очередь. Так что думаю ещё пару лярдов добавим к цифре.
+
+13
AleksandrBank
AleksandrBank
21 лютого 2019, 17:04
#
Проблема в качестве этих дорог.

К сожаление многие дороги в Киеве, в областных центрах и районах сделаны на низком уровне, всего в 5 см покрытия. Дороги «лезут» ч/з 1-2 года уже и ямы.

Тут важно контролировать качество! Дорога Киев-Одесса уже начал уходить в некоторых местах.
+
+9
AlexZag
AlexZag
21 лютого 2019, 17:15
#
Не кинут! Сразу же после принятия этого закона, то ли Порох, то ли Гройсман заявил, что эти деньги пойдут на благое дело, а именно в ПФ на повышение пенсий. Так что опять все проедим.
К Вашему сведению, акцизы на дороги, которые заложены в цены топлива тоже частично идут в ПФ для того, чтобы снизить дефицит бюджета. А дороги потерпят, не зря ведь вертолетные площадки по всей стране построили.
+
0
laa1999
laa1999
21 лютого 2019, 17:04
#
Бред в том, что на эти авто, ставка на акциз — снижена в 2.5 раза больше, чем на дешевые авто…
+
0
AlexZag
AlexZag
21 лютого 2019, 17:16
#
Согласен, опять в дамках те, у кого есть деньги. Можно купить элитное авто с огромной скидкой, а те кто легально хочет купить авто эконом-класса, должен платить по полной программе.
+
+10
Евгений Ник
Евгений Ник
21 лютого 2019, 18:32
#
Всі-ж памятають офіційне «пояснення» доцільності цих «поборів»?? Підтримка національного автовиробника!!! До слова: Авто ЗАЗ — той, що Део Ланоси/Сенси збирав у нас — закрився, ще у 2017р. — побори не помогли, але ми і надалі будемо «помогать»!!! КрАЗ вже 27 років доздихує, але то таке — побори, що йдуть невідомо куди об'овязково допоможуть… тільки кому?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися