Об’єми витрат до Дня святого Валентина у 2018 році зросли на 100%, а загальна кількість транзакцій збільшилася на 94%. Про це йдеться у щорічному дослідженні Mastercard Love Index.
Українці почали витрачати значно більше на романтичні подарунки
Для порівняння, у світі витрати до Дня усіх закоханих зросли на 3%. Кількість транзакцій в e-commerce у найромантичніші дні минулого року в Україні зросла на 84%.
На що витрачають кошти українці
- Серед улюблених подарунків українців до Дня святого Валентина — квіти та ювелірні вироби. Дані дослідження вказують, що загальна сума витрат на квіти зросла на 179%, а на ювелірні вироби — на 107%.
- Світовими фаворитами у переліку святкових сюрпризів залишається відпочинок у готелі на День усіх закоханих або ж романтична подорож із коханими. Це підтверджують і дані дослідження по Україні.
За останні три роки кількість транзакцій за проживання українців у готелях у святковий період зросла на 70%, а сума загальних витрат – на 82%. 26% усіх витрат у період свята складають розрахунки за романтичні подорожі, кількість оплат яких зросла на 84%.
Помітно збільшилася за останні три роки також кількість платіжних операцій у ресторанах у День святого Валентина.
В Україні з 2016 по 2018 рік кількість таких транзакцій зросла на 91%.
У період святкування Дня святого Валентина сума витрат за безконтактними операціями збільшилася у 19 разів, тоді як у світі спостерігається ріст у 3 рази.
Коментарі - 3