Міжнародні експерти оцінили Національний бренд «Китай» в 12,8 трлн доларів. Про це йдеться в доповіді консалтингової компанії Brand Finance, пише Фокус.
Бренд «Китай» оцінено в 12,8 трильйонів доларів
Вартість національного бренду КНР за рік зросла на 25%, він знаходиться на другому місці в глобальному рейтингу, поступаючись лише американському, який оцінили в 25,9 трлн доларів.
За словами аналітиків Brand Finance, національний бренд КНР стрімко зміцнюється завдяки кільком причинам. Це, зокрема, «гарантована урядом прихильність вільній торгівлі, відкритості зовнішньому світу і захисту прав інтелектуальної власності, які забезпечують поліпшення підприємницького середовища на перспективу».
Важливо і те, що Китай з «світової фабрики» перетворюється в економіку, яка створює все більше глобальних брендів, таких як Huawei, Alibaba і інші, зазначили в Brand Finance. Дійсно, в останні роки відбувся бурхливий ріст китайського представництва в Топ-100 світових брендів.
Якщо в 2006 році в списку «Brandz top 100» від консалтингової компанії WPP значилася лише одна компанія з КНР — China Mobile — то тепер їх стало вже 14. У нинішньому році китайські інтернет-гіганти Tencent і Alibaba увійшли в топ-10 найдорожчих глобальних брендів. Tencent поступилася лише Google, Apple, Amazon і Microsoft. Корпорація Alibaba — на дев'ятому місці, відразу після Макдональдса. У номінації «бренд, що найшвидше розвивається» перший рядок також зайняла компанія з КНР. Це інтернет-рітейлер «Цзіндун» (JD), вартість бренду якого за минулий рік зросла на 94%.
Коментарі - 7
Доставка в украину 7 дней у них.
# Украина может выпустить облигации в юане
В EC под вывеской «КАПИТАЛИЗМ» правят коммунисты всех мастей, в Китае и России под вывеской «КОММУНИЗМ» правят капиталисты времён начала капитализма (дикий капитализм). И так как капитализм — это общество более конкурентноспособное с точки зрения экономики, то мы все лицезреем постепенное смещение удельного веса мировой экономики на Восток…
украинские фанбои россии имеют о ней очень смутное представление
Капитализм предполагает расслоение общества на богатых и бедных. При коммунизме-социализме такое расслоение стирается. Причем стирается оно как раз за счёт уничтожения среднего класса — наиболее активной, креативной и необходимой составляющей любого динамически развивающегося общества. Поэтому вполне естественно, что неконкурентные с экономической точки зрения индивидуумы на постсоветском пространстве ностальгируют по старым временам.
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/104407/