11 жовтня 2018, 12:46 Читать на русском

У Приваті похвалилися зростанням ефективності мережі

Ефективність роботи відділень ПриватБанку в 2018 році зросла більш ніж в два рази. Про це повідомив керівник дирекції з управління регіональною мережею ПриватБанку Андрій Козловський.

Ефективність роботи відділень ПриватБанку в 2018 році зросла більш ніж в два рази.
Фото: rbc.ua

«Прибутковість відділень банку за 8 місяців 2018 року зросла більше ніж в два рази в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, в півтора рази збільшився кредитний портфель у розрахунку на одне відділення, а головне, вдвічі зросла кількість клієнтів, що обслуговуються у відділеннях банку — сьогодні в середньому по Україні одне банківське відділення в місяць обслуговує майже 3 000 клієнтів», — зазначив Козловський.

За його словами, з початку року банк  систематизував організаційну структуру мережі відділень.

Читайте також: В Україні з липня закрилося 368 банківських відділень

«Так, 167 зон самообслуговування стали частиною великих відділень або відкритими зонами з повним доступом, що дозволило підвищити функціональність і якість обслуговування клієнтів. Банк продовжує відкривати нові сучасні відділення в локаціях з найбільшою концентрацією клієнтів, одночасно скорочуючи кількість низькоефективних відділень малого формату. З початку року ми закрили 42 таких міні-відділення», — повідомив Козловський.

Оновлена мережа відділень ПриватБанку, згідно з програмою розвитку, до кінця 2018 року нараховуватиме 2 000 відділень.

Кредитна картка «Універсальна Gold» від ПриватБанку

Також банк планує до кінця року збільшити мережу банкоматів на 125 одиниць, при цьому загальна кількість становитиме 7 263, а мережа торгових POS-терміналів виросте на 2 000 і налічуватиме в цілому 170 000 пристроїв.

Коментарі - 5

+
0
ballistic
ballistic
11 жовтня 2018, 13:04
#
Забули сказати, що довжина черг у відділеннях теж зросла більше ніж вдвічі.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 жовтня 2018, 12:49
#
А в зонах самообслуживания вполне комфортно и даже без очередей.

Так что каждый выбирает сам.
+
0
ballistic
ballistic
12 жовтня 2018, 13:00
#
Я у відділення Привату заходив раза 4 за все життя — щоб відкрити рахунок та отримати нову картку. Раніше відмічав дуже швидке обслуговування, порівняно з іншими банками.
В минулому місяці якраз зайшов, щоб отримати нову картку замість старої, яка заекспарилась. Був дуже здивований великій кількості клієнтів. Черги були в тому числі і біля терміналів. Мене вистачило на 15 хвилин стояти в черзі в задушливому приміщенні.
Тепер думаю, спробувати зайти ще раз чи взагалі відмовитись від послуг Привату. Монобанк в принципі може повністю замінити всі сервіси Привату, якими я користувався. Хоча запасний варіант все ж не завадить… Поки що взяв паузу.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 жовтня 2018, 13:08
#
Для получения новой, не персонализированной карты можно посетить любое отделение Приватбанка и не обязательно в час пик.
И да, если вы за всю жизнь всего 4 раза посещали отделения Приватбанка, то значит в каких-то других отделениях других банков вы проводили намного больше своего личного времени.

+
0
ballistic
ballistic
13 жовтня 2018, 1:07
#
В тому й справа, що я заходив у відділення Привату в 16:30 в будній день.
Час-пік — я так розумію це в обідню перерву та після 18:00, можу тільки здогадуватись, що там в цей час коїться.

«в каких-то других отделениях других банков вы проводили намного больше своего личного времени»
— колись у VAB-і витратив цілих 2 години на відкриття рахунку, депозиту та оформлення картки :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися