30 вересня 2018, 13:51 Читать на русском

Renault побудує найбільше в Європі резервне сховище енергії

Французький автовиробник Renault побудує найбільше в Європі резервне сховище енергії на основі акумуляторів для електромобілів, пише ITC.

Французький автовиробник Renault побудує найбільше в Європі резервне сховище енергії на основі акумуляторів для електромобілів, пише ITC.
Фото: itc.ua

Проект Advanced Battery Storage з потужністю 70 МВт і ємністю 60 МВт планують завершити до 2020 року.

Сховище розмістять на декількох майданчиках на території Франції і Німеччини, першими вже на початку 2019 року стануть фабрики Renault в Дуе і Клеоне (Франція), а також колишній вугільний завод в Північному Рейні-Вестфалії (Німеччина).

Всього на трьох ділянках планують розмістити близько 2 000 електромобільних батарей, що сумарно дозволить забезпечити ємність в 60 МВт, чого достатньо для потреб близько 5 000 середньостатистичних європейських домогосподарств.

Основним завданням резервного сховища енергії Advanced Battery Storage стане балансування рівнів вироблення і споживання енергії в різний час доби.

Найпростіший спосіб заощадити на паливі: Кредитні карти для водіїв 

Що це дасть: це дозволить збільшити частку енергії, виробленої станціями на основі відновлюваних джерел енергії (сонячна, вітрова, гідро і т.д.). Таким чином енергія, що виробляється ​​сонячними станціями буде запасатися і видаватися споживачам в темний час доби, коли енергоспоживання традиційно зростає.

Акумуляторні батареї для електромобілів будуть встановлюватися в спеціальні контейнери. В системі використовуватимуться як колишні у вживанні акумулятори, які витягли з електромобілів, так і абсолютно нові батареї, які після певного терміну роботи в складі станції будуть використані для заміни акумуляторів в електромобілях, які вже відслужили своє. Розробники зазначили, що станція здатна заряджати свої акумулятори з тією ж потужністю, з якої видають її — 70 МВт.

Нагадаємо, що в липні 2018 року група Renault підтвердила, що вивчає різні проекти з потенційними місцевими промисловими партнерами, які стосуються локалізації збирання в Україні деяких моделей брендів групи.

Коментарі - 10

+
0
Pens
Pens
30 вересня 2018, 14:08
#
Рено строит крупнейшее в Европе резервное хранилище энергии, а мы — ядерных отходов.:(
+
+30
mary27
mary27
1 жовтня 2018, 0:12
#
Зра-а-а-да!
Да, в Чернобыле, где все равно нельзя жить, и для своих отходов.
Сейчас они отправляются в РФ, и мы за это платим (что тоже по идее ''зрада'').
+
0
Million Dollarov
Million Dollarov
1 жовтня 2018, 7:41
#
21 век. В Украине будет строить, подо Львовом?
+
+15
laa1999
laa1999
1 жовтня 2018, 9:03
#
Подо Львом, что собрался строить?
+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
30 вересня 2018, 20:14
#
Каждый по-своему пытается уменьшить зависимость о российских энергоносителей.
+
0
OutofLaw
OutofLaw
1 жовтня 2018, 9:56
#
Франция в среднем покупает у россии 9 лярдов в год и это капля в море… так что ни о какой зависимости речь не идет
в европу также газ поставляет катар, египет, нигерия, норвегия + добывается еще и в самой ес
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 жовтня 2018, 13:14
#
Например, РФ покрывает потребности ЕС в газе от 27 до 30% от всего объема потребления.
Почти 1/3 — это не мало.
Рост цен на нефть ещё больше подстегнёт и ускорит переход на электромобили в той же Европе.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
1 жовтня 2018, 10:29
#
Это не зависимость уменьшить или что-то, а правильное использование энергии — по тексту написано:
«это позволит увеличить долю энергии, выработанной станциями на основе возобновляемых источников энергии (солнечная, ветровая, гидро и т.д.). Таким образом вырабатываемая днем солнечными станциями энергия будет запасаться и выдаваться потребителям в темное время суток, когда энергопотребление традиционно возрастает.»
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 жовтня 2018, 13:23
#
Кстати, переход на электромобили — это не уход от нефтяной зависимости и колебания цен на нефть,

а всего-лишь экологически чистый транспорт на основе возобновляемых источников энергии.

Ну а то, что в результате такого перехода потребление нефти должно снизится — это всего-лишь побочный эффект.
+
+15
ballistic
ballistic
1 жовтня 2018, 13:50
#
Точно не пам'ятаю, але наче 50% нафти перероблюється на бензин.
Тому для Європи перехід на електро — це боротьба як за екологію так і проти нафтозалежності одночасно.

«побочный эффект» від масового переходу на електро дуже вдарить по країнам-бензоколонкам і може змінити політичні розклади в світі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися