Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 вересня 2018, 7:52

Мінус податки або плюс час: як переписують проекти про євробляхи та до чого готуватися водіям

Українських автомобілістів чекає ненудна осінь. Нещодавно парламентський комітет з питань оподаткування знову повернувся до законопроектів №8487 та 8488. До них було подано рекордну кількість поправок — близько 160. Автори більшості поправок — самі євробляхери та народні депутати, які їх підтримують.

Украинских автомобилистов ждет нескучная осень.
Фото: Факти ICTV

Як уже писав «Мінфін», ці законопроекти Верховна Рада прийняла в першому читанні перед тим, як піти на літні канікули. В них прописане пільгове розмитнення і для євроблях, і для інших іномарок, а також жорсткі штрафи для тих, хто продовжить порушувати закон та їздити на іноземних номерах.

Як повідомив голова компанії Autoconsulting Олег Омельницький, все літо активісти вперто окучували парламентаріїв, збираючи своє лобі. І, судячи з усього, їм це вдалося.

«Мінфін» розбирався як можуть змінитися законопроекти після внесення в них поправок і що в підсумку буде з акцизами на автомобілі.

Перепишуть заново

Прийняті в першому читанні законопроекти №8487 та 8488 самі євробляхери спочатку розцінювали лише як базовий варіант. «Ми підтримали голосування, щоб отримати документи, над якими можна працювати і куди можна вносити правки», — розповів співзасновник громадської організації «АвтоЄвроСила» Олександр Чернявський.

Читайте також: Автомобілям на єврономерах залишилося недовго колесити українськими дорогами

Нагадаємо: законопроект №8487 повністю змінює формулу, за якою зараз нараховуються податки на іномарки. Так, пропонується ввести так званий базовий коефіцієнт: 50 євро для нового автомобіля з бензиновим мотором об'ємом 1 літр і 75 євро — для такої ж дизельної машини. Тобто іномарки без пробігу з такими параметрами дійсно можна буде розмитнити за 50 і 75 євро відповідно. Правда, доведеться платити ще 20% ПДВ, але в підсумку все одно вийде дешевше ніж зараз. На даний момент середня вартість розмитнення автомобіля становить приблизно 33% від його вартості. Це означає, що за іномарку за 10 тис. євро в бюджет доведеться заплатити 3,3 тис. євро.

Для машин, які відрізняються від «базових», у законопроекті 8487 запропоновані різні підвищувальні коефіцієнти. Вони нараховуються як на об'єм двигуна, так і на вік автомобіля. Найбільша сума в таблиці податків, що прикріплена до законопроекту, вказана для 6 літрового автомобіля, випущеного 15 років тому — його розмитнення повинно коштувати 4,5 тис. євро. Зараз за таке авто потрібно було б платити 30 тис. євро. Але навіть тим, хто готовий розлучитися з такою сумою, його через кордон не провезти. Старі автомобілі у нас непрохідні через невідповідність екологічному стандарту. В Україні прийнятий європейський стандарт Євро-5, а такі машини почали випускати тільки з 2010 р.

Відповідно, більшість правок євробляхерів стосуються саме вартості розмитнення та віку авто. По-перше, вони пропонують відмовитися від Євро-5 і взагалі не прив'язуватися до екологічних стандартів. Якщо цю правку приймуть, в Україну можна буде імпортувати навіть найзапекліший автохлам, випущений 20-35 років тому. Як це співвідноситься із зобов'язаннями України перед ЄС поступово підвищувати екологічні норми — поки незрозуміло. Наприклад, у нас вже повинні були ввести Євро-6, але в останній момент відклали через «неготовність автомобільного ринку.

Із загальної формули ціни розмитнення євробляхери хочуть прибрати таку складову, як вік автомобіля. Вони пропонують, щоб вартість оформлення і нового, і 20- річного авто була приблизно однаковою. Чернявський підрахував, що оптимальною для розмитнення 12-15 річної іномарки, яка в Європі коштує 3 000 євро, була б сума до 300 євро, а не тисяча, як випливає з прийнятого в першому читанні варіанту законопроекту.

Дрібні радості

Окремий блок правок — різноманітні бонуси та виключення. Наприклад, проект пропонує ввести «знижки» на розмитнення комерційних авто та старих пасажирських автобусів, і не враховувати для них екологічний стандарт. На думку «АвтоЄвроСили» це дозволить розвиватися українським перевізникам, зокрема, дрібним, які зараз не можуть закупити потрібну кількість транспорту.

Для пільговиків (інвалідів, учасників АТО та ін.) пропонується ввести знижки і преференції. Наприклад, одна машина на п'ять років взагалі без плати за розмитнення або інший варіант — 50% знижки від загальної суми податків. Цікаво, що чи не вперше в українській історії в категорію пільговиків мають намір включити заробітчан.

Також євробляхери хочуть обійти бар'єр, про який вже писав «Мінфін» після прийняття законопроектів в першому читанні. Навіть якщо взяти найбільш лояльні ставки, легалізувати бляхи, які вже їздять нашими дорогами, все одно буде дорого. Адже зараз вони числяться на іноземних власниках, а, щоб переоформити їх та поставити на українські номери, потрібно виїхати за кордон, зняти машину з європейської реєстрації, пройти ТО, оформити договір купівлі-продажу. Як не крути, дешевше 2000 євро ця процедура навряд чи обійдеться. З урахуванням 1000 євро за розмитнення, виходить, що за те ж авто вартістю 3000 євро, потрібно буде заплатити ще стільки ж. А більшість євробляхерів до таких витрат явно не готові. Тому зараз вони намагаються пролобіювати норму про «дистанційну» легалізацію євроблях — тобто, тим, хто вже їздить країною, виїжджати за кордон буде не потрібно. А документи формальні іноземні власники можуть надіслати і поштою.

Битва номерів

Профільний парламентський комітет консолідував весь пакет правок і почав з ними знайомитися в двадцятих числах вересня. Відразу стало зрозуміло, що торги простими не будуть. Різко проти такої «запрошувальної» легалізації для євроблях виступили, наприклад, депутати Дмитро Святаш (йому підконтрольна автомобільна група «АІС»), Андрій Антонищак, якого пов'язують з Львівською митницею, та ін.

Але і група підтримки у євробляхерів значна. Меморандум з «АвтоЄвроСилою» про наміри спільно працювати над просуванням поправок підписали народні депутати Володимир Парасюк, Віталій Купрій, Іван Мельничук, Юрій Дерев'янко, Сергій Шахов та ін.

Плюс — у «АвтоЄвроСили» є беззмінний козир у рукаві — тисячі євробляхерів по всій країні, які готові піднятися на масові акції протесту. Перша в цьому сезоні вже пройшла під стінами Кабміну і якраз співпала з обговоренням поправок до законопроекту в профільному комітеті. Щоб надати події максимальний резонанс, «АвтоЄвроСила» включила до списку своїх інтересів ще й дороги, зажадавши від уряду відзвітувати, що робиться для наведення порядку в дорожньому господарстві.

Голова «АвтоЄвроСили» Олег Ярошевич не сумнівається, що їм вдасться пролобіювати більшість правок. «Ми стали «державою в державі». Для учасників є знижки на паливо, запчастини, ремонт авто. Ми вміємо організовуватися і переписувати законопроекти так, як нам потрібно», — заявив він.

Втім, поки що особливих результатів натиск євробляхерів не дав. Як оголосила голова податкового комітету Ніна Южаніна, рішення щодо правок можна очікувати не раніше листопада. Яким воно буде — велике питання. У Раді вистачає і затятих супротивників євробляхерів, які, навпаки, наполягають на «закручуванні гайок» та рекордних штрафах для власників авто на іноземних номерах. У прийнятому в першому читанні проекті №8488 прописані штрафи за порушення митного законодавства до 170 тис. грн.

Голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що прийняття законопроектів з легалізації євроблях будуть навмисно затягувати. Причому робити це будуть зовсім не противники зниження податків, а саме самі активісти — євробляхери.

«Згідно з Бюджетним Кодексом, за півроку до початку бюджетного року заборонено внесення змін до податкових законів. Тому проект Южаніної треба було приймати вже у вересні. Хоч і це порушення, але внести зміни в проект бюджету за 3 місяці ще можна. Але тепер депутати внесли в проект 156 поправок і розгляд через це перенесли на листопад (все по-новому тепер треба узгоджувати з міністерствами) », — зазначив він. Назаренко вважає, що затягування остаточного прийняття законопроектів вигідно бізнесменам, які заробляють на ввезенні в Україну євроблях. Адже поки такі авто формально поза законом, потрібно мати свої канали на кордоні, щоб постачати їх в Україну. І фірми беруть за цю послугу з потенційних покупців до 1,5 тис. євро. Але якщо проекти візьмуть в існуючому вигляді, кожен українець при бажанні зможе завезти стару іномарку сам, сплативши до бюджету до 1000 євро. Тобто багатомільйонний бізнес «бляховозів» просто помре. Єдиний для них шанс — заморозити нинішню ситуацію і, як мінімум, відтягнути прийняття законопроектів, а в ідеалі — і зовсім їх поховати, — вважає Назаренко.

Тим часом, невизначеність з законодавством пригальмувала продаж всіх авто — і нових, і старих. Водії чекають, як зміняться податки, щоб зараз не переплачувати зайвого. Як пояснив «Мінфіну» представник компанії «Ніссан Україна» Володимир Іванов, «для поліпшення ситуації влада повинна внести ясність в питання євроблях».

Костянтин Соприкін

Коментарі - 155

+
+136
Apollo17
Apollo17
27 вересня 2018, 8:06
#
Да налоги надо заплатить — это честно.
Или
В раде кто то возит евробляхи в страну…
Ну как то другого варианта нет
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 9:35
#
Ну. Парасюк -все ясно, Виталий Куприй -УКРОП -партия без будущего, Иван Мельничук -1986 — 1991 гг. — учился в Пермском высшем военном командном училище МВД СССР.
1991- 1998 гг. — проходил службу в войсках МВД РФ, Юрий Деревянко — группа Воля шли вместе с Самопомощью, после выборов — кинули Самопощь…
+
+93
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 10:45
#
Вот пусть 450 жлобов в Раде заплятят налоги — тогда и поглядим.
+
+97
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 11:46
#
Начни с себя. А то, вы воруете, потому что кто-то ворует. Сидеть в тюрьме должен вор, а не указывать, кто еще виноват.
+
+53
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 12:24
#
Во первых не тыкай мне, во вторых начни с себя сам.
+
+21
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:46
#
Я ж не защищаю тех, кто не хочет платить налогов по закону как ВЫ. Хотя ВЫ, в таком случае — вы не заслуживаете.
+
+61
Danconia
Danconia
28 вересня 2018, 3:17
#
Не завидуй
с какой стати бляхеры воры?? — они заработали кровно деньги уплатили с них 5% ЕН ЕСВ и т.д. и на честно заработаное пригнали бляхи.
Человека купившего товар считают вором только присосавшиеся к кормушке, потому как для них недостача в бюджете это как из их кармана что-то выняли.
Так что кто здесь вор это еще вопрос…
+
+51
Winstrolll
Winstrolll
28 вересня 2018, 8:23
#
Какие там ЕСВ? Половина бляхеров — это сельские малолетки, которые съездили в Польшу на сбор яблок, и теперь хотят ездить на БэЭмВэ и быть первым парнем на деревне.
+
+28
Rabotyahoff
Rabotyahoff
27 вересня 2018, 11:52
#
Они не заплатили налоги? Или это просто ваша фантазия?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 12:01
#
А вони заплатили податки?

А пояснили походження мільйонів в кеші?
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 12:08
#
Смотри декларации. Запад учит жить -Вас детей Востока.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 12:12
#
>А пояснили походження мільйонів в кеші?
+
+27
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 13:01
#
Ну и кто тебе должен пояснить -конкретно? У кого кеш? Или ля-ля от Восточного соседа…
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 13:26
#
За кого с кешем -тебе нужны объяснения? Конкретно
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 13:45
#
https://www.pravda.com.ua/articles/2016/11/4/7125742/

Почніть з нових ригів, продовжте старими
+
+27
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 14:59
#
Так, пишите в НАБУ, если есть претензии, данные взяты из официальных деклараций, смотрите и составляйте претензии в НАБУ. Я все-равно больше верю, тем кто показал декларацию, чем те, кто не показал.
+
+14
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:51
#
Нащо мені писати в НАБУ, якщо тут є експерт захисник бариг, який зможе показати звідки кеш у нових і старих ригів
+
+27
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:44
#
Ну, Тимошенко, например, это ломбардный бизнес -официально. Там правда нет ставок под 3%, как она обещает, с госплеча. Порошенко — бизнес тоже известен. Кто — тебя интересует? Обращайся за всех отвечу :-) Хотя с претензиями — лучше в НАБУ.
+
+9
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:48
#
Розенблат

Чи вам пошукати перелік нових ригів?
Ось їх сайт http://solydarnist.org/?page_id=36355

І звісно цікавлять конкретні цифри, а не «уявлення»
+
+27
Anatoliy France
Anatoliy France
27 вересня 2018, 12:00
#
Их декларации есть в открытом доступе и все могут посмотреть и проверить. Теперь твой выход, где твоя декларация, неси в студию, мы ждем!
+
+173
Shrederik T.
Shrederik T.
27 вересня 2018, 8:46
#
Спочатку гройсман і його дружина, як і інші депутати, офіційно розмитнять свої мерседеси…
Потім президент і його челядь попродають бізнес і позачиняють офшори…
Потім омелян віддасть всі закордонні паспорти своїх дітей, а інші міністри свої, попродають нерухомість за кордоном і сплатять всі податки за всі роки…
І тільки після всього цього, можна починати щось вимагати від євробляхєрів і взагалі громадян!
Доріг нема, автомобілізація найнижча в європі, паркінгів нема, півкраїни їздить на жигулях 70-з років, зате тічка дармоїдів з ради цілодобово шукає як видоювати населення.
Досить! Я не бляхер, моя машина на українських номерах! Але якщо буде потрібно я залюбки приєднаюся до бляхєрів…
Я за свою машину в салоні віддав 26000 долярів. В європі вона коштувала 20000, а в америці взагалі 16000…
За мою переплату живуть ці владні упирі в маєтках як у панів позаминулого століття. Досить! Я маю право купувати машину за кордоном, і не сплачувати нічого цим покидькам!
Я всі налоги вже заплатив, моя зарплата чиста й біла! ПДВ діє тільки для товарів вироблених в цій країні. Звідки ці мита, акцизи й податки? Гройсману на мерседес? Авакову на гвинтокрил? Допобачення!
+
+125
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 9:23
#
Что за бред, и какая это машина в Европе, в Германии -20 тыс., а у нас -26 тыс. долларов? Конкретно. Да и с США — где рынок наиболее конкурентный — таких разниц нет, и в США обязательно при покупке полное КАСКО и налог 8.5% с продаж к каталожной цене.
С налогов -платят старикам и дети ходят в школу. Я уверен, что с такой грамотностью, ты с белой зарплатой на машину не накопил бы.
И последнее- ты указывай, кто конкретно, кроме Парасюка из парламента -ездит на евронамерах — или других из группы поддержки Евробандитов.
+
+56
Володимир Нєтряпко (гіга-ватнік)
Володимир Нєтряпко (гіга-ватнік)
27 вересня 2018, 9:25
#
Вы путаете причину и следствие. «Мутное» общество не вправе чего-то требовать от «мутной ылиты». Сперва Граждане страны выполнят все требования, даже самого мудацкого закона, — а потом с чистой совестью в# *** с ноги гроне, аре, шоколаду и прочим. Иначе бардак будет длиться вечно.
+
+30
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 9:49
#
А может наоборот? Просто уже пробовали когда население терпит по закону, а илиты жируют- не сработало. Думаю что следующий президент, немного разгрузит соц. напряжение, тем что у властимущих начнут отжим добра и часть таки пойдёт в бюджет. Не то, чтобы это было чем-то новым- шоколадный у яныка также деньги отжимал, и как видим- на пару лет хватает пересичному такого.
+
+66
Anatoliy France
Anatoliy France
27 вересня 2018, 10:37
#
Нет, не может! Потому что политики выходят из народа, а не наоборот!

>>уже пробовали когда население терпит по закону

Это когда такое было? При Сталине???

>>властимущих начнут отжим добра

А да точно, вы про сталина говорите. С вами все ясно!
+
+15
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 14:45
#
Ахахаха =) совок головного мозга. ясно всё. Толян танцует лучше всех
+
+15
Андрей Чувашов
Андрей Чувашов
1 жовтня 2018, 15:38
#
Яйцо с курицей не перепутал? Сперва власть должна соблюсти все законы, которые она пишет для избирателей.
+
+40
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 9:26
#
У нас даже немецкие авто, ниже по цене, чем в Германии. Не говоря уже о цене топлива и налогах на авто. Дороги, конечно, там лучше.
+
+28
irakez
irakez
27 вересня 2018, 10:47
#
Подождите, а чем вас не устраивают текущие правила? Какую-то нибудь 5летнюю евро-5 вы можете ввезти с акцизом 500 евро, что по нынешним правилам, что по предлагаемым автоеврооленями. Все остальное — НДС, ПФ и пошлина, составляющее основу переплаты за авто, это автоевромудачье даже не оспаривает.

Или вы планируете пересесть с купленного в салоне на 15-летнее ржавое ведро?

Не сходится-с :)
+
+30
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 8:54
#
Ну, тянуть будут очень долго, чтобы под самые выборы было, в нагрузочку- пенсии на треть повысят и такие типа: кхе-кхе голосуйте за шоколадного.
+
0
Андрей Кул
Андрей Кул
27 вересня 2018, 9:03
#
Согласен, что этот законопроект как раз хорошо подходит под агит программу в гонке.
+
+78
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 9:25
#
Не один человек в здравом уме -не поддержит политиков, кто за ввоз евроотходов в Украину. Понятно, что хотят сделать с Украину -отстойник.
+
0
Leha PWNZ
Leha PWNZ
27 вересня 2018, 9:45
#
Как раз таки аудитория евробляхеров поддержит.
+
0
irakez
irakez
27 вересня 2018, 10:49
#
По количеству их меньшинство. Да, их больше всего слышно и видно, среди нормальных людей, но на выборах это не имеет значения. Только количество голосов.
+
0
AlexSmit
AlexSmit
27 вересня 2018, 10:01
#
И что вы предлагаете? оставить все как есть? или завозить исключительно российский отстой? Цены на машины разные, а растаможка будет приблизительно одинаковой. Получается, что «хлам» из европы будут стараться покупать до 12 лет. А что такое 12 лет для машины в европе? Дороги там лучше, значит износ будет меньше. Да и новые авто тоже задевает новая растаможка. Я считаю, что как раз таки от новых авто будут плясать цены растаможки, а разница будет всего лишь в цене автомобиля. При нашей экономике и никакого своего производства автомобилей нужно менять растаможку.
+
+37
vvqwert
vvqwert
27 вересня 2018, 11:13
#
12 річне авто з Європи буде мати пробіг поза 300 тис. В таких авто в більшості випадків вже вбитий сажовий фільтр та каталізатор, які потребують заміни. В нас їх ніхто замінюватиме не буде, а будуть вирізати. Авто з вирізаним каталізатор і сажовим фільтром це отрута на колесах.
+
0
AlexSmit
AlexSmit
28 вересня 2018, 10:42
#
300 тыс. км это видимо машины с такси. Такие конечно не стоит брать. лучше брать хотя бы 120 тыс. км пробега. Но я имел ввиду до 12 лет. Можно и 5 лет и 1 год. А с машиной ну это как повезет конечно. Главное, чтобы создавались условия для покупки. А все говорят что они стараются машины менять в 5 лет. Я считаю что состояние машин там лучше чем у нас в стране
+
+36
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 11:52
#
Во всем мире -где нет автопроизводства или любого другого производства — высокие налоги на автомобили или другой товар, так как это импорт, который делает страну и людей — беднее. Пример, Сингапур, там автомобили могут себе позволить только сверхбогатые и хлам туда не ввозят. Польша и Литва за мусор из Германии -получают сверхдотации от Германии. А к нам -мусор из ЕС- хотят завозить бесплатно. Продают страну и ее будущие за копейки такие как Порасюк и Шахов
+
+30
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 12:01
#
Полная чушь. Евробляхи делают пересичных богаче. ибо для многих авто — единственный способ заработка. Платить например за VW Caddy — 5 тыс евро, когда можно взять бляху за 3 тыс, кто ж откажется. К тому же евробляхи — это развитие того же малого бизнеса в части автосервисов. Сингапур — неудачный пример, он маленький. Там авто особо и не нужно в мегаполисе. А Украина большая. добратся например из Ужгорода в Харьков на поезде — стремно и медленно, на авто — быстрее.
+
+53
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 12:14
#
Нахрена такой бизнесс -если человек не может купть нормальное авто? Это не бизнесс, а жесточайшая или эксплуатация или бездарность. Покупка подержанного -еще никого не сделала богаче. Это, вообще, бред, с точки экономии. ЗАчем Германия и США — заставляют людей менять авто раз в 10 лет? Сингапур не пример, а Индия или Пакистан — так и остались в нищите с мусором из Братании, или Карибские страны с мусором из США. Хоть большие, хоть малые страны от отходов не стали богаче.
+
+15
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 13:23
#
Вы на бизнес смотрите не как на частное хозяйство, а как на винтик СВОЕГО механизма и видите в первую очередь кормовую базу для налогов и рабочих мест, чтобы можно было перекласть на них ответственность за соц обеспечение работников и дойную корову. Это как раз 100% признак совка в голове. Стыдно таким быть, в Украине то. Вам в самую пору на стене УССР писать.
Все правильно сказано выше было: в первую очередь, дешёвые машины- это шанс для людей со слабым образованием заработать себе денег, банально таксуя. Т.е. приезжают люди из сёл и пгт в область или большие города, подрабатывают, и… тратят эти деньги, оплачивая НДС. Это как минимум 20% налогов на постоянной основе. С точки зрения государства, где система налогообложения да и всего бизнеса- просто сарай с непонятным содержимым- это хороший вариант получать средства в бюджет. Чтобы человек себе банально фоп открыл- ему нужно чтобы эти средства не жали ему и он виде лсмысл в отбеливании своего метода заработка. Если он банально не видит своё будущее- это проблема как раз государства, т.е. оно банально не выполняет свои функции и в нём не видят инструмент, в нём видят исключительно паразита. Подумайте над этим. Если бляхи дадут рабочие места и людям будет где заработать копейку, без ножа в руке и балаклаве- это отлично.
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:12
#
Так, все, помимо 20% НДС, платят еще -налоги, которые идут на социальное обеспечение — стариков.Это раз. По существу. И на фига нужны такие таксисты, которые убивают рынок перевозок, ставя под угрозу жизни и себя, и пассажиров, и других участников и движения, и пешеходов. Причем они убивают все и рынок запчастей, так как будут ездить на хламе, пока не распадется, экономя на всем, так как у него- по Вашему- денег нет. А проблема государства -защищать рынок — это полный провал государства — когда такси на еврономерах. Это мировой нонсенс. Евробляхи — это не бизнесс, это гроб нормальному бизнесу изночально, так как идет демпинг всего за счет не уплаты налогов с авто. Добросовестный таксист не может платить налоги и сохранять жизни пассажиров и конкурировать с человеком, который не платит не налогов и ввез авто без налогов. Это сознательное уничтожение честного бизнеса в угоду бандитским уловкам. И так во всем — где встречается — высоконкурентный бизнесмен с человеком, который не лпатит налоги.Эффективный бизнес умирает, а остаются такие евробляхеры во всем.
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 12:20
#
И почему твой бизнес автосервисов по ремонту хлама не развивается в США или Германии, а нужен нам? Или он там есть — бизнес по ремонту 20-летнего отстоя? Бред, в каждой фразе… Или они такие бедные? Это путь недоразвитых стран. Ремонтировать морально усторевшее оборудование и авто. Фильмы про Афганистан и Индию с их мастерскими — хотят сделать былью здесь.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 12:26
#
Тобто в США не розвинений бізнес по ремонту вінтажних авто?

Ви серйозно?
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 13:16
#
20-летних? Их нормы не пройдут уже… поэтому там такого бизнеса нет. А до 20-лет тоже не ремонтирует маленькие мастерские, как правило — производитель.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 13:46
#
60-х років випуску
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:15
#
Это вы про раритеты, которые встречаются в единичных экземплярах и что это массовый бизнес по сравнению с ремонтом грузовиков в целом в США? Не смешите…
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 15:54
#
Ні, не про раритети
Ні, не одиниці

Ви перейшли від «ніхто» до «вони не массові»
Ок
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:33
#
60-х годов авто в США -нужно полностью заменить топливную систему, в условиях США — это очень дорого и проще и дешевле купить новое авто. Плюс проблемы со страховой и т.д и т.п. Это не может быть массовым сегментом.
+
+41
Anatoliy France
Anatoliy France
27 вересня 2018, 9:37
#
Этот закон ничего не решает и в перспективе президентских выборов в нем нет никакого профита. Президент занимается внешней политикой, а этот закон — дело парламента.
+
+40
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 9:46
#
Т.е. и вы даёте гарантию, что шоколадное когало не протянет её и не подаст как перемогу партии президента для пересичного украинца?
+
+30
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:17
#
Нет, представят победой разводилы государства Рабиновича, который отсидел втрое дольше, чем Янукович, и не за воровство, а именно за разворовывание госсобственности…
+
0
Leha PWNZ
Leha PWNZ
27 вересня 2018, 10:55
#
Я думаю не все это понимают. Для большей части населения не понятно где заканчивается зона отвественности президента, где начинается отвественность парламента и т.д.
Это как с безвизом, вроде как не личная заслуга одного человека, но при его правлении этот самый безвиз появился.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 15:55
#
Безвіз дали завдяки людям, що захисти свої права на Майдані

і пєтя не один з них
+
+15
Anatoliy France
Anatoliy France
27 вересня 2018, 17:22
#
А есть фото где люди с майдана подписывают евросоглашение, или обговаривают в европарламенте с политиками за эти соглашения?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:36
#
Є
uk.wikipedia.org/wiki/Лист_запорожців_турецькому_султанові#/media/File:Repin_Cossacks.jpg
+
+197
AleksandrBank
AleksandrBank
27 вересня 2018, 9:45
#
Я против против нормы об отказе от Евро-5, и увеличения возраста ввозимого авто. Этим самым мы становимся клоакой все мира, авто идут с ЕС и США, скоро еще пойдут и с России.
Как по мне нужно снизить сам тариф за растаможку и все, и даже ввести стандарт Евро-6 в 2020 году.
Затягивае — это реально только на руку Евробляхерам, нет до сих пор контроля и понимания кто владелец и ответственность. Пора жестко вхять ситуация в руки и не вестись на эти все акции протестов.
+
+26
Inkognito
Inkognito
27 вересня 2018, 10:50
#
Согласен. К слову: сегодня вступают в силу новые правила парковки с вполне логичными основаниями для эвакуации авто, штрафования за неправильную парковку и прочее. И конечно же пока *** в ВР делают вид что занимаются решением проблемы с т.н. евробляхерами — последние будут и дальше игнорировать любые «Правила».
+
+15
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 10:54
#
А слабо организовать какое нибудь движение «Антибляха» и выйти на Грушевского? Или с клавы удобнее протестовать? Евробляхеры вон организовались на всю страну и действуют сообща. А антибляхеры жестко берут ситуацию в руки, держа в этих самых руках кружку капучино и мышку от компа.
+
+48
Inkognito
Inkognito
27 вересня 2018, 11:17
#
Т.е. на каждое движение «хочу халявы» все сознательные граждане должны объединятся в движение «против халявы»? Больше нечем заняться? Просто весь транспорт халявщиков, который незаконно пребывает на территории Украины должен немедленно останавливаться, а лица, им управляющие, — привлекаться к административной/уголовной ответственности — и никаких «движений».
+
+15
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 11:24
#
Вы очевидно фискал или мент по роду службы.
Пока не опустят стоимость растаможки настолько, насколько стоит б у авто в Европе, евробляхи никуда не денуться.
А так как евроблях в Украине — не менее 1 млн. штук. то привлечь миллион человек к «административной/уголовной ответственности — и никаких «движений»» — как вы это представляете на практике? Террор на дорогах, операции «Стоп бляха»? Через пару дней такой операции гайцов будут закидывать бутылками с коктелем и бить смертным боем. Ибо бляхеров БОЛЬШЕ в десяток раз.
+
+43
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 11:59
#
Да, конечно, в борьбе с бандитами из Еврохламщиков -народ встанет на сторону полиции. Бандиты должны сидеть в тюрьме. Смешно слушать про миллион. Сказочники. Это сказки от бандюг, которые хотят получать бабло завозя отходы на Украину и не платя налогов.
+
+8
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 12:28
#
А с чего это каждый еврохламщик — бандит?
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 13:16
#
Мы про организаторов.
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:33
#
И кстати, каждый евробляхер преступник — он налоговый мошенник. Кстати, в ЕС — это одно из самых наказываемых преступлений…
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 15:56
#
Дайте лінк на статистику, яка підтверджує ваші слова
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:36
#
На статистику чего? Что евробляхеров — полиция должна налево и направо выписывать штрафы? Так, Гройсман приказал не стращать. Хотя -это минус Гройсману, и ставят вопрос о его доле в евробляхерском бизнесе. Или не оплата налогов, а схемы — это не налоговое машенничество. То что, не садят, это слабость власти…
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:46
#
Дайте лінк на статистику, яка підтверджує ваші слова


+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:38
#
http://pravo-znanie.ru/pravo-v-zarubezhnykh-stranakh/456-otvetstvennost-za-nalogovye-pravonarusheniya-v-germanii-i-frantsii.html
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:40
#
Еще…
ГерманияНеограниченная налоговая ответственность установлена для лиц, постоянно проживающих в Германии.В случае незаконного использования налоговых льгот, которое привело к значительному сокращению налогооблагаемой базы, предусматривается более строгое наказание в виде лишения свободы. Минимальный размер санкции за уклонение от уплаты налога составляет лишение свободы на срок 6 месяцев. Самостоятельным видом налоговых преступлений считается подделка знаков уплаты пошлины. Признаки этого преступления со­держатся не в налоговом, а в уголовном законе, который преду­сматривает наказание в форме штрафа или лишения свободы на срок до 5 лет (§ 148 УК ФРГ).
ВеликобританияМаксимальные тюремные сроки заключения — до 14 летСтавки штрафов рассчитываются в зависимости от неточности:
— до 30% от потенциально потерянного дохода в случае небрежности;
— до 70% в случае преднамеренной неточности;
— до 100%, если неточность была допущена преднамеренно и налогоплательщик пытался это скрыть
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:40
#
Вибачте, зона ru якась дивна — там можуть тільки брехати
Надайте нормальний пруф
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:57
#
Зайдите на нормальный немецкий законодательный ресурс и почитайте. А то, я вдруг не точно передам всю красоту и тонкость немецкого законодательства. Читайте первоисточники.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 18:01
#
Це ваша задача
+
+38
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 13:29
#
Нет миллиона, и близко. По состоянию на июнь было 317 894 автомобиля, ввезенных и нарушивших сроки. Это включая те, что на самом деле ушли на разборки. То есть реально меньше. Все равно конечно много, и это число дальше растет, но далеко не миллион.
+
0
mary27
mary27
28 вересня 2018, 0:46
#
А идея-то неплохая.
Всеукраинское объединение ''Против халявы''.
+
+15
Inkognito
Inkognito
27 вересня 2018, 11:24
#
Кстати, Вы участник этого т.н. «движения»? Или стучите здесь по клаве, наивно думая что это «движение» — результат активности простых людей (которым в жизни ничего больше не надо, только бы купить евробляху на халяву), а не группы профинансированных теми же упырями из Верховной Рады лиц?
+
+9
AleksandrBank
AleksandrBank
27 вересня 2018, 11:58
#
Меня на работе не поймут, то что я хочу отстаивать свои права в рабочее время.
Т.е. я должен уволиться чтобы бороться со схемами Евробляхеров?
А зачем я плачу налоги выбирают депутатов?
Пусть милиция с ними работает, а депутаты пишут законы для людей, а не под корупционеров и аферистов.
+
+38
MaxTirpiz
MaxTirpiz
27 вересня 2018, 12:12
#
Евробляха никоим образом не нарушает Ваших прав. Не хотите — не покупайте, переплачивайте в салонах вдвое за официальное авто. Все равно из того что Вы платите салону. до госбюджета дойдет скромная капля(банковскому работнику объяснять не надо).
+
+9
AleksandrBank
AleksandrBank
27 вересня 2018, 14:21
#
Я и покупаю в Автосалоне.
И блях не собираюсь брать и в мутных схемах участвовать
+
0
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 13:26
#
Говорят людям работать надо, чтобы деньги получать. Жаль антибляхам неоткуда взять финансирование.
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
27 вересня 2018, 14:21
#
Финансирование идет с границы
+
+97
96623739
96623739
27 вересня 2018, 11:28
#
...«Мы стали «государством в государстве»…
А не вдрючить ли этого господина — лидера ЕвроБомжей за сепаратизм?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 11:55
#
Одразу після ригів
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 11:56
#
Ось саме так і народжується громадянське суспільство
+
+77
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 12:23
#
На ввозе мусора?
+
+26
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 12:28
#
На створенні груп інтересів і прямого впливу людей на можновладців

Сміття — це прибутковий бізнес, на якому ті, кого ви захищаєте зароблять собі статки, за наш рахунок
+
+28
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 13:24
#
Я против евробляхеров и их хозяев, который зарабатывают на завозе отходов из Европы
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 13:49
#
Хто їхні «хазяї»?
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:21
#
Конкретно, те, кому дешевле ввезти в Украину автохлам, чем утилизировать в ЕС. И тем, для кого продажа автохлама -это бизнес и не малый. Каждый средней руки завозчик евроблях — финансирует это бандформирование.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:00
#
Чому тоді цим машинам дозволено їздити в ЄС?

Тобто хазяїв, таких як у ботів, що захищають теперишніх бариг, в них немає — це добре
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:39
#
Не понял, Вашего бреда. Авто -прошедшее техосмотр, в течении двух лет -имеет право ездить в ЕС. Если бы оно не прошло техосмотр, оно бы не доехало до границы Украины.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:49
#
Отож

Заможне ЄС дозволяє таким авто їздити, а незаможна Україна — не має
Де логіка?
+
+34
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:51
#
А ты поедь на том же 10-летнем немецком авто в Германию, только с украинской регистрацией, и растамож. Тогда и поговорим… И сколько налогов заплатишь, если вообще, растаможишь. А то ЕС дозволяе, Украина тоже разрешает 50-летним ВАЗам и Москвичам ездить, которые уже зарегистрированы в Украине, а из РФ 50-летний ВАЗ не ввезешь. Так и в ЕС — то что уже в ЕС -эксплуатируется, а новое -только ЕВРО6.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:58
#
«Ви»

Євробляхи вже в ЄС юрисдикції
ЗАЗ нормально ввезли і зареєстрували. Ціна на нього значно підвищилась тільки, коли він мав бути повторно зареєстрований в Україні

Або вкажіть конкретні приклади і ціни
+
0
Winstrolll
Winstrolll
28 вересня 2018, 8:38
#
Вы не читатель, вы писатель? ЗАЗ — это 10-летнее немецкое авто? Ну-ну. Один Запор кое-как растаможили и теперь пытаются ним тыкать везде.
+
+8
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 12:15
#
Виходить, що 30-річний ЗАЗ відповідає євро5, бо його можна ввозити в ЄС, де за словами балаболів допускається тільки євро5
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:35
#
А руководит всеми Южанина — она ломает госграницу, а потом удивляется публично, как это — что столько евроблях. Представитель 7-го километра из Одессы.
+
+27
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 13:23
#
Євробляхи, євробляхи… Ми йдемо у Європу, треба виховувати толерантність. Набагато толерантніше казати «Автомобілі нетрадиційної реєстрації»
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:22
#
В Европе -это называется — уход от налогов или просто преступники. У нас -толернтно — евробляхеры, хотя это налоговые мошенники.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:02
#
Легальний ухід від податків ніде не заборонений
+
+15
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:42
#
Это нелегальный, человек врет о целях. Поэтому это мошенничество. Проблема в сложности доказательства
+
+8
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:50
#
Якщо неможливо довести — це легально
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:32
#
Ну, да, поэтому они и бастовали, чтобы полиция разрешала им нарушать и дальше закон.
+
+8
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:38
#
Поліція затримувала їх, бо поліції хтось незаконно надав повноваження митниці

До речі, хтось відповів за те, що поліції надали такі повноваження?
+
+15
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 20:14
#
Те, що поліція не має доступу до інформації з митниці, а митниця не має повноважень поліції — не робить це все легальним.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 20:42
#
https://minfin.com.ua/ua/2018/09/27/35047154/#com3466907
+
0
irakez
irakez
27 вересня 2018, 21:12
#
Ох крутая жизненная позиция. Если вас застрелят в подъезде и ваши родственники не смогут доказать, что это не сделали вы сами, пусть правохранительные органы сочтут это легальным. Я так понимаю, для бляхарей это было бы общество мечты.
+
0
irakez
irakez
27 вересня 2018, 21:29
#
А еще эта жизненная позиция очень забавно перекликается с жизненной позицией наших доблестных чиновников-воров. Нечто среднее между «А докажите!» и «И чо вы мне сделаете, *** хахахахаха. Государство — это я, и я буду принимать те законы и нагибать остальных так, как выгодно лично мне». А также депутатов-миллионеров, берущих из бюджета компенсацию на аренду жилья, когда живут в своих собственных домах под Киевом. Позиция называется «Ну и чо? Это ж не запрещено» Хотя на самом деле прямым текстом запрещено, но никому из имеющих полномочия до этого нет никакого дела. И вы первый в этот кусок гавна плюнете, проходя мимо.

Примерно так же бляхари выглядят в глазах нормальных людей.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 12:12
#


Якщо вас затрелять і ваш труп не знайдуть, то ви будете в вічному розшуку, як «пропавший без вісти», тому і вашого вбивцю шукати також не будуть
+
0
Kanarej
Kanarej
28 вересня 2018, 13:17
#
Якщо поліція буде мати доступ до інформації з митниці, коли машина заїхала і хто її завіз — то не те що можна довести, все стає просто очевидним.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 13:20
#
Супер

Ви ще й непроти наділити поліцію правами судів
+
0
Kanarej
Kanarej
28 вересня 2018, 13:27
#
Причому тут права судів? Поліція готує матеріали і передає в суд при потребі. А штраф може накладатись і без участі суда (але його можна оскаржити у суді, якщо не згоден) — звичайна практика
+
+1
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 13:29
#
Ну так і що їй зараз заважає готувати матеріали для суду без повноважень судів і митниці?
+
0
Kanarej
Kanarej
28 вересня 2018, 13:38
#
Я ж кажу, відсутність доступу до інформації митниці + деякі пробіли в законодавстві
+
+16
Den Drabadan
Den Drabadan
27 вересня 2018, 13:23
#
Простые обычные люди борются за права ездить на нормальных авто, обычное соц неравенство.
2 гражданина — один ездит на мерсе, второй на шевроле. Платят налоги «одинаково», первому занесли взятку он пошел купил тачку, второй пахал 5 лет что б купить авто. И обоим также плевать на экологию евро1 там или евро5, даже автопроизводителю плевать, чем WV давно доказал, занесли кому надо и все. Защищать местного автопроизводителя тоже не стоит, 600 или 1000 авто в год на 40млн населения, это просто смешно.
Доступная растаможка авто сама уберет смердящий еврохлам на котором большинство ездит, если чел не дурачек и не привык жить в *омне, купит машину посвежее, получше.
+
+30
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 13:36
#
Уже сейчас можно льготно ввезти машину от 2010-го года. Это 8-летние машины. В следующем году они будут уже 9-летними. И они стоят достаточно недорого в Европе. Да, можно на них еще уменьшить стоимость растаможки, но я против того, чтобы разрешать ввозить то, что ниже Евро-5. Более того, при регистрации необходимо проверять, или у этой машины не удалили/отключили экологию (катализаторы, сажевые фильтры, ЕГР и т.д.). Иначе это путь в никуда. И на новые тоже можно было бы удешевить растаможку, что было бы справедливым в случае льготной растаможки б/у.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 13:50
#
А ви також проти того хламу, що збирається на заводах петра, і не відповідає жодним нормам?
+
0
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 15:14
#
А він ще збирається? :) Наскільки знаю, на його заводах зараз в основному автобуси збираються, легкові давно вже перестали. По легкових — навіть ЗАЗ майже стоїть вже давно. Єврокар нормальні Шкоди збирає, і він не Петра.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:02
#
Про автобуси й мова
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:45
#
Насколько мне известно — ему заводы не принадлежат. Он был акционером, основным.Но уже нет. Если про Богдан речь. Он получил акции Рошена за них.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:53
#
Це саме тому заводи, що йому не належать, отримують держ замовлення від осіб, що він не ставив на посади і не захищав від судів

Авжеж-авжеж
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 17:31
#
Какие держзамовлення? Конкретнее. И кто мог быть вместо их -сразу добавьте. И даты, а то искать лень за всяким вздором от Вас.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:38
#
Пошукайте «медеваки, що ламаються»
+
+15
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 20:19
#
А Ви не переводьте тему розмови. Мова йде про легкові машини, а не автобуси. Дозволенно ввозити 8-річні машини, вони вже відносно недорогі, на наступний рік це будуть 9-річні і ще дешевше. А Ви хочете дозволити ввозити всякий смердючий хлам без екології (а часто вона взагалі вирізана/відключена), і всі разом цим будемо дихати, так? Так поставте в себе вдома вихлопну трубу і дихайте цим, якщо подобається.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 20:42
#
Так

Поки пересічні не зможуть легко купувати нові

А ви з вашими претензіями до «екології» їжджайте в Марік
Або до промзони Києва

І от коли доб'єтесь, щоб в обох містах екологія поліпшилась, то візьметесь за автохлам
+
+9
irakez
irakez
27 вересня 2018, 21:17
#
Это искривленная логика из разряда «Можно убивать и грабить пока Ахметов не сидит». Вот когда посадите его, тогда и запрещайте грабежи.

Где-то воздух грязнее… Как это соотносится с тем, что люди не желают дышать более грязным воздухом, чем у них есть сейчас, где бы это ни было?
+
+1
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 12:13
#
А що вже доведено, що Ахмєтов грабіжник?
+
+15
Kanarej
Kanarej
28 вересня 2018, 13:09
#
Я живу не у Києві. Але тим не менше irakez правильно сказав. Якщо екологічна ситуація і так погана, то це не означає, що вже пофіг, можна робити ще гірше. Замість того, щоб робити краще. Ми ВСІ будемо жити у г**ні, поки кожен (або принаймі переважна більшість) на своєму рівні не почне робити краще і слідкувати, щоб інші не гадили. Але я бачу зворотнє, в нас дуже багато кого влаштовує те що є. А відмазка залізна: «всі гадять, і мені можна».
І коли я читаю на форумах, як розумники на новеньких машинах класу Євро-5-6 вирізають всю екологію, бо «так движку буде легше дихатись» — хочеться таким руки повідривати.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 13:14
#
Ну так, закрити два заводи швидше ніж 300к людей

Працюйте
+
0
Kanarej
Kanarej
28 вересня 2018, 13:34
#
А хто каже про закривання 300 тис. людей? Звісно ви користуєтесь тим, що вас стало надто багато, щоб з вами було легко боротись. І кількістю ви намагаєтесь продавити те, що вам вигідно, хоча розумієте, що насправді порушуєте закони, і за це повинна бути відповідальність (і це є додатковим стимулом для вашої активності, щоб уникнути відповідальності і не втратити вже вкладені гроші). Але вирішення може бути просте. Від «легалізувати все що є і перекрити завезення нових блях», до «конфіскувати та/або штрафи». В будь-якому випадку порядок з цим повинен бути наведений. І з заводами доречі теж.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
28 вересня 2018, 13:37
#
Просте вирішення — прибрати перепони (для простих громадян), перепони які так люблять обходити можновладці і церква, яких ви чомусь захищаєте

Якщо вас цікавить екологія — зверніться до можновладців, щоб вони вклали грошей в свої виробництва, що знищують екологію міст
+
0
Андрей Чувашов
Андрей Чувашов
1 жовтня 2018, 16:20
#
Ну да, автобусы не хлам… К чему тогда заводить разговор об экологии?
+
+15
Anatoliy France
Anatoliy France
27 вересня 2018, 13:42
#
Если тебе не нравится социальное неравенство — ехай на Кубу или в Венесуэлу, или в Африку, там соц равенство — все нищие. А в Европе капитализм, который подразумевает неравенство между талантом и дармоедом.
+
0
Kanarej
Kanarej
27 вересня 2018, 13:46
#
Как раз в Европе в ряде стран социализм в большей или меньшей степени :) Но не во всех, конечно
+
+15
Anatoliy France
Anatoliy France
27 вересня 2018, 13:54
#
Ну чет я не знаю примеров чтобы в Швеции у кого-то бомбило от того что у его соседа мерс а у него самого сааб или вольво и потому он переставал платить налоги.
+
0
Den Drabadan
Den Drabadan
27 вересня 2018, 14:33
#
Вы не мазохист случаем? То в Кубу, Венесуэлу отправляете, то общедоступные вольво сааб равняете с мерсом. Вольво уже давно на равне с мерсом, а сааб уже 7 лет как банкрот. Интересный ход мыслей, вольво — мерс в Швеции, и Шевроле — мерс у нас. Кто в салонах берет машины дороже 40к, спросите откуда кеш, уплачены ли налоги с них.
+
+30
barbav
barbav
27 вересня 2018, 14:00
#
Коэффициент на возраст и объем правильно.
НДС-неправильно, так же как и ввозная пошлина.
А вообще надо электро завозить, там ноль платежей. Только надо эту норму закрепить на постоянной основе, а не только в 2018г.
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 15:29
#
Ввозная пошлина -это защита своих производителей. Вообще, я смотрю, у нас -работают агенты из-за рубежав евробляхеров, пытающиеся развалить таможенную систему Украины. НДС -это равенство всех перед законом. Все товары, которые в обороте в Украине -обкладываются НДС. В США -это налог с продаж. В Германии тоже есть свой НДС, поэтому новые авто в Германии -даже немецкие — дороже, чем у нас. А вот — 10-летний хлам в Германию не завезешь, только раритеты, но там сумма налогов никого не волнует уже.
+
+15
barbav
barbav
27 вересня 2018, 15:39
#
Вещь, которая куплена для собственного использования не должна облагаться НДС.
При перепродаже да, но для собственного использования это абсурд.
Сколько у нас автомобилей производится, чтобы эту отрасль защищать?
+
0
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:47
#
Во всех странах мира, повышенные ставки на автомобили, так как это не первая необходимость. У нас и на посылки свыше 150 долларов -и НДС и пошлина действует, а вы про авто. Это общность налоговой системы.
+
0
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 21:34
#
Вот классная это идея, н ов развитых странах, но не в Украине. Почему не брать пример с США, где НДС заменили на налог с продаж? Купил для перепродажи- плати, купил для себя- не плати.
+
0
vladymyrkiev
vladymyrkiev
27 вересня 2018, 18:49
#
Так ндс это ведь и есть налог на конечного потребителя.
+
0
irakez
irakez
27 вересня 2018, 19:45
#
Сам экономический смысл НДС и заключается в начислении его на товары для собственного потребления конечными их покупателями. Но государство имеет право и возможность снижать любые налоги и пошлины на любые товары с теми условиями, которые само придумает. Так что было бы желание, налоги всегда можно снизить.

И ладно, пусть не НДС, тут можно подискутировать, т.к. обычно НДС снижают на либо социальные товары (продукты, лекарства), либо на электромобили и всякую зеленую технику, если у государства есть стратегия в этом плане. Но вот пошлину однозначно можно было бы снизить, особенно учитывая тот факт, что это обязательство Украины по договору об ассоциации с ЕС. А пошлина — это целых 10% от стоимости автомобиля, вполне себе немало.

Вот это было бы требование, которое поддержали бы многие небляхеры. А право ввозить ржавые ведра и на полную безнаказанность при нарушении закона — нет.
+
0
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 16:00
#
Вы про что? Про дохлое неконкурентное, которое потребляет бюджетные средства? Вы сами то на ведре отечественном катаетесь? Если нет, то зачем рот открываете? Зачем желаете кому-то так плохо жить?
+
+45
Родион Казначейко
Родион Казначейко
27 вересня 2018, 15:40
#
Это так типично для нашей страны — гнать на власть и ничего не делать. Нет, я вообще за отмену акцизов и НДС, но и евробляхи нужно убирать. При чем жестко — все кто ездит, должны в течение года поставить на укр.номера. В идеале без акцизов и НДС. Проблема в том, что этого не будет никогда.
+
+7
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 16:03
#
У нас держава навіть і близко не функціонує нормально
+
+9
laa1999
laa1999
27 вересня 2018, 16:48
#
Много таких, как вы и в этом проблема.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
27 вересня 2018, 17:39
#
У нас 35% позитивно відносяться до Путина

І ось з вами у нас дійсно проблема
+
+30
Ladoga
Ladoga
27 вересня 2018, 18:09
#
Странная логика: чиновники и власть плохая, потому что рядовые украинцы их не любят и им не нравится. Конечно же это никак не связано с тем, что государство не выполняет своих базовых функций, и ни в коем случае не связано с тем что из бюджетного корыта воруют =) Что за детство?
+
0
Vong
Vong
27 вересня 2018, 20:19
#
Глава автоевросилы судя по его комментариям в ФБ типичный гопник.
+
0
sanch ☺
sanch ☺
3 жовтня 2018, 14:57
#
Сегодня наблюдал, как эвакуировали машину с «нетрадиционными номерами», что припарковалась на месте для инвалидов.
Вот интересно как ее будут забирать со штраф площадки?
+
0
Kanarej
Kanarej
3 жовтня 2018, 18:01
#
Наверное через двойной тариф кому надо :)
+
+23
Amster Damster
Amster Damster
4 жовтня 2018, 19:37
#
Здравый смысл подсказывает, что автомашина позволяет человеку производить больше благ, товаров и услуг. Чем больше автомашин в стране, тем больше экономическая активность, мобильность населения, продажи топлива, услуг автосервиса.

Акцизы, взносы в ПФ и прочее- хорошо. Заградительные и запретительные акцизы и взносы -плохо.
Государство, которое впустит на свою территорию больше импортных машин, оживит экономическую деятельность и станет богаче.
Государство, которое использует налогообложение как инструмент ограничения ввоза импортных автомашин, в итоге не получит ни машин, ни налогов, на которые расчитывало, ни роста экономической активности. Встает вопрос о целесообразности такого налогообложения.

В бедном государстве, которое нуждается в дерегуляции, при реформировании сфер деятельности, считается необходимым ввести мораторий на налогообложение ввозимых товаров/услуг. Впуская большее количество автомашин, государство запустит более глубинные изменения в экономике, в сравнении с простым администрированием завышенных налогов и акцизов.

+
+30
Kanarej
Kanarej
8 жовтня 2018, 18:15
#
Если государство будет впускать всякий автохлам в неограниченных количествах, у которых если еще есть катализаторы и сажевые фильтры, то их скоро удалят, так как они уже изношены, то в скором времени не только Киев и пара крупнейших городов будут знать, что такое смог, но и многие другие. И запущены будут большей мерой глубинные изменения не в экономике, а в здоровье граждан. Что конечно оживит какую-то экономическую активность, но все же больше в сфере медицинских услуг и фармакологии. Что касается производства всяких благ, то легковые машины в 90% случаев используются в личных целях, а не для производства. Продажи топлива, запчастей — это в основном импорт, и рост их потребления будет ухудшать торговый баланс и вымывать деньги из страны.

Да вообще, вся Европа двигается в направлении максимально возможной замены личных автомобилей общественным транспортом, так как это более эффективно и экологично, а у нас обязательно нужно походить по граблям :)
+
+9
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
8 жовтня 2018, 19:40
#
З Києва (і інших міст) вже перенесли всі підприємства, які роблять сніг кольоровим?
Легкові використовуються малим бізнесом
У нас і зараз всі запчастини імпорті і попит на них не такий великий, щоб окупити створення місцевого виробництва

Нам на ЄС ще настільки рано рівнятись, що навіть краще не думати про це
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядає 1 незареєстрований відвідувач.