8 вересня 2018, 13:23 Читать на русском

Mercedes-Benz представив свій перший елеткрокар. Фото

Німецький автовиробник Mercedes-Benz представив серійну версію свого електрокроссовера Mercedes-Benz EQC, пише ITC.

Німецький автовиробник Mercedes-Benz представив серійну версію свого електрокроссовера Mercedes-Benz EQC, пише ITC.
Фото: itc.ua

Вперше ця модель була представлена ​​в статусі концепту ще в 2016 році на Паризькому автосалоні, однак тепер мова йде про повністю готовий до виробництва електромобіль з повним офіційним найменуванням Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC.

Дизайн Mercedes-Benz EQC не зазнав серйозних змін у порівнянні з концептом Generation EQ. Це все той же кросовер c характерним для німецького виробника силуетом і оформленням. Довжина електромобіля становить 4761 мм, ширина — 1884 мм, висота — 1624 мм, колісна база — 2873 мм, споряджена маса — 2930 кг, об'єм багажника — 500 літрів.

Якщо не брати до уваги великого витягнутого екрану, інтер'єр також не виділяється зайвої футуристичністю — все ж це готова до виробництва модель, а не покликаний дивувати за всяку ціну концепт. В автомобілі використовується мультимедійна система Mercedes-Benz User Experience (MBUX), яка відображає всю важливу інформацію, включаючи доступний запас ходу, статус батареї, витрата енергії, навігацію і т.д.

Серійний Mercedes-Benz EQC отримав повнопривідну платформу з двома двигунами, розміщеними над передньою і задньою віссю. Обидва двигуни налаштовані по-різному, передній оптимізований для максимальної ефективності при низькому і середньому навантаженні, тоді як задній відповідає за динаміку. Сумарно пара двигунів видає 300 кВт (408 к.с.) потужності і момент в 765 Нм, що дозволяє розганятися до 180 км/год (обмежена електронікою), набираючи перші 100 км/год за 5,1 секунди.

Встановлена ​​Li-Ion батарея ємністю 80 кВтг вагою 650 кг забезпечує запас ходу близько 450 км за циклом NEDC, витрачаючи 22,2 кВтг на 100 км пробігу. Цікаво, що за більш реалістичним американським циклом EPA запас ходу оцінили всього в 200 миль (320 км).

У Mercedes-Benz зазначають, що реальний пробіг від повного заряду сильно залежить від водійського стилю. Саме тому вони передбачили п'ять режимів руху з різними характеристиками: COMFORT, ECO, MAX RANGE, SPORT і INDIVIDUAL.

Електрокроссовер оснащується вбудованим зарядним пристроєм потужністю 7,4 кВт з рідинним охолодженням, який дозволяє заряджати на швидкісних зарядних станціях з вихідною потужністю до 100 кВт — в цьому режимі на заряд з 10 до 80% піде близько 40 хвилин. Фірмова зарядна станція Mercedes-Benz Wallbox буде заряджати електромобіль в 3 рази швидше, ніж звичайна побутова розетка.

Серійне виробництво електрокроссовера Mercedes-Benz EQC стартує в 2019 році на фабриці автовиробника в Бремені (Німеччина). Акумуляторні батареї для електромобіля будуть вироблятися на іншій німецькій фабриці поруч з Дрезденом.

Коментарі - 9

+
0
semenvekselberg
semenvekselberg
8 вересня 2018, 16:42
#
Если бы сегодня составлялась энциклопедия, логично было прочитать: « Электромобиль — транспортное средство для передвижения преимущественно в городской черте, обычно небольшого размера и производимой для состоятельной части населения с высокой экологической культурой.»
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/114379/
+
+60
Qwerty1999
Qwerty1999
8 вересня 2018, 19:24
#
Ну почему вам все европейские достижения — застряют поперёк горла.

Лично вы можете продолжать традиции своих пращуров и пользоваться в личных целях гужевым транспортом — кстати, тоже почти экологически чистый вариант.
+
0
Wless
Wless
8 вересня 2018, 18:01
#
Ну и кому теперь нужны бензиновые «истребители» денег
+
0
Wless
Wless
8 вересня 2018, 18:02
#
Этот бачок меняет сотню за 5 сек. однако
+
0
Million Dollarov
Million Dollarov
8 вересня 2018, 19:56
#
Мерседес мне напоминает Sky Bank. Все бы таким было
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
8 вересня 2018, 20:56
#
Million Dollarov

Как Мерседес — мировым качественным брендом или
как Sky Bank — мелким и никому не доступным.
+
0
OutofLaw
OutofLaw
8 вересня 2018, 20:15
#
Продам *** теслу куплю бенц
+
0
Алексей Хрипков
Алексей Хрипков
9 вересня 2018, 14:46
#
Теперь дело за малым — инфраструктура.
В Мюнхене народ жаловался на то, что задолбаешься разбираться с зарядками: у каждого производителя — свой штекер.

Весной общался с реношниками — говорили, их машины поддерживают 2 типа зарядки. Но всё равно, те же АвтоЕнтепрайз заправки — сказали, что не поддерживают.

Тысла-суперчарджеры, например, по всему центру Амстера натыканы. Должны быть и за пределами. Да, это всё на дотациях сделано, но по факту поулчилось финансирование создания инфрастуктуры.
Как теперь рядом или через 2 паркоместа будут растыкивать зарядки «конкурентов» — ХЗ.
Чую, буду я на своём дизеле ездить, пока не выйдет какое-нить предписание. Как было с мобилками, когда им сказали не парить людям мозги, а поставить везде микро-юсб.

В целом, часть машин и из розетки заряжать можно, но там куча нюансов… Я всё ещё топлю за гибриды, хоть и понимаю, что это переходная и скорее тупиковая ветвь эволюции…
+
0
serg koss
serg koss
9 вересня 2018, 14:48
#
Выше 55тыс фунтов за голую машину в Британии в 2019 (подозреваю, что будет от 80 в фунтах)… фул версия почти в 2 раза дороже… итого копите бабки
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися