7 вересня 2018, 14:31 Читать на русском

Рада провалила закон про автоцивілку

Верховна Рада зняла з розгляду законопроекти, якими пропонувалося покращити правила обов'язкового автострахування, а також провалила компромісний законопроект з новою редакцією закону про ОСАЦВ. Про це пише Finclub.

Верховна Рада зняла з розгляду законопроекти, якими пропонувалося покращити правила обов'язкового автострахування, а також провалила компромісний законопроект з новою редакцією закону про ОСАЦВ.
Фото: afina-auto.com.ua

Ключовий для ринку ОСАЦВ законопроект № 3670-д народні обранці не змогли прийняти в першому читанні (всього 142 голоси), ні навіть повернути його на доопрацювання в.о. голови парламентського комітету з питань фінансової політики та банківської діяльності Михайлу Довбенку.

Серед важливих новацій відхиленого законопроекту — ініціатива для покриття збитків страховим відшкодуванням поступово підвищувати максимальні страхові суми з нинішніх 100 тис грн за шкоду, заподіяну майну (і з 200 тис грн — за шкоду життю і здоров'ю), до 16 млн грн (100 млн грн) в 2025 році.

Перше підвищення заплановано було на 1 січня 2020 року — до 0,5 млн грн і 1 млн грн відповідно, але вже не відбудеться.

Документ хотів скасувати франшизу і виплачувати відшкодування постраждалим без урахування зношування автотранспорту.

До 2020 року розмір франшизи не зміг би перевищувати 2 тис грн, а потім її б скасовувала, а страховики почали платити потерпілим 100% суми збитку.

Розмір моральної шкоди планувалося привести у відповідність із судовою практикою, — 25 мінімальних зарплат (93 тис грн), а також невідповідність законодавства України євродирективам щодо визначення страхової суми за шкоду життю і здоров'ю — усунути.

Проти законопроекту виступили в «Батьківщині», оскільки документ передбачає зростання виплат за шкоду здоров'ю людини (до 1 млн грн) і майну (до 500 тис. грн) одночасно з введенням з 2020 року вільного ціноутворення на цьому ринку.

Коментарі - 6

+
+15
OutofLaw
OutofLaw
7 вересня 2018, 14:43
#
По моему нормальные предложения… почему не голосуют?
+
+15
Dmitrik7
Dmitrik7
7 вересня 2018, 14:58
#
Возможно потому, что в законе так же сказано, сколько должен стоить полис в таком случае? Если будет тысячу, две, три, то зачем такое осаго? Кто его сможет себе позволить? Половина и так без него катается.
+
+21
0xFF
0xFF
7 вересня 2018, 15:30
#
Це ціна одного баку бензину! Ппць!
+
+21
OutofLaw
OutofLaw
7 вересня 2018, 16:33
#
С одной стороны соглашусь что не каждый хочет выбрасывать несколько тысяч… с другой стороны это правильно… в сша могут вычислить но номеру авто и по спец наклейке есть страховка или нет… сейчас меня будут тыкать за ссылку на россию но через 2 месяца в россии в автомат режиме будут вычислять кто без страховки
+
+11
Александр Ищенко
Александр Ищенко
9 вересня 2018, 5:17
#
Потому что предложения нормальные, а у нас за нормальные НЕ голосуют никогда.
+
+21
semenvekselberg
semenvekselberg
7 вересня 2018, 16:43
#
То, что в Европе действительно хорошо функционирует (и это глупо не признать), так это законы об обязательном страховании и жёсткие контроли в случае невыполнения. За 500 евро имеешь минимальную страховку на год, зелёную карту, бесплатный ассистанс, отсутствие полицейских и пробок при ДТП (если нет пострадавших), виновный в ДТП оплачивает ремонт только своего ТС, критерии вины строго прописаны в договорах между страховыми компаниями и их трудно интерпретировать по-своему и т.д. Другими словами — цивилизация. Это да, в случае отсутствия страховки или даже невозможности её подтверждения при контроле — штрафы в зависимости от страны в 1500-3000 евро.
Именно эти законы и делают любую страну цивилизованной, а не варварские законы об евроинтеграционном и евроатлантическом векторе развития страны. Но оно и понятно, зачем принимать законы, которые хоть и для людей, но за которые никто не платит…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися