Мобільний оператор компанія «Київстар» запустив платформу мобільних платежів і фінансових переказів власного фінансового сервісу «Смарт Гроші» для абонентів передоплати. Про це повідомив начальник департаменту мобільних фінансових послуг оператора Тарас Горкун, пише finclub.
Мобільний оператор «Київстар» запускає «Смарт Гроші»
За його словами, сервіс доступний абонентам передоплати, при цьому недоступний контрактним і бізнес-абонентам, а також абонентам-юрособам.
Максимальний ліміт на кількість грошей на рахунку на сьогоднішній день становить 8 тисяч грн, річний обіг по гаманцю — не більше 62 тисяч грн, місячний ліміт — не більше 10 тисяч грн, межа по одній операції — не більше 3 тисяч грн.
«Ми плануємо розширювати даний сервіс на контрактних абонентів в майбутньому. У той же час в нашій мережі понад 90% складають саме абоненти передоплати», — сказав Горкун.
Процесинг для «Смарт Грошей» був розроблений компанією Idemia, платіжною системою виступає національна платіжна система «Простір», а білінг надається безпосередньо компанією «Київстар».
Фінансовим сервісом оператора можна керувати за допомогою СМС, USSD-коду (втч з кнопкових телефонів), на сайті послуги, в мобільному додатку і за допомогою «платіжної кнопки».
Для здійснення платежів і переказів через сервіс — не потрібно надавати дані банківської картки — ідентифікація абонента проходить за абонентським номером (номер телефону плюс пін-код або відбиток пальця).
Мобільний додаток даного сервісу вже доступний для телефонів на базі операційних систем iOs і Android.
Сервіс «Смарт Гроші» підтримує можливість оплати більше 3 тис. різних послуг і сервісів, в тому числі оплату за комунальні послуги, придбання квитків на різні види транспорту, страхові платежі, оплата за парковку (доступна в ряді міст), покупки в інтернеті.
З початку роботи системи оператор пропонує 0% комісії за поповнення мобільного рахунку, за перекази між мобільними рахунками, і за переказ грошей з мобільного рахунку на банківську карту.
Коментарі - 11
Закинуть 8 тыс. грн и пускай лежат с кучей ограничений? А потом ещё и комиссию платить…
Что-то оплачивать? Так онлаин-банкинг поярче смотрится.
Нехитрая такая схема — взять денег под ноль %, потом ещё отдать с комиссией. А если пропустить через банк?
С другой стороны альтернатив мобильному приложению приват24 не так уж и много, а банки в эту сторону не хотят смотреть и развиваться. До сих пор в некоторых банках надо звонить оператору уточнять баланс и дату завершения депозита.
Таких бездарних маркетологів треба в шию гнати.