Оновлені державні будівельні норми з проектування вулиць і доріг населених пунктів офіційно вступили в силу з 1 вересня 2018 року. Про це повідомив заступник міністра Мінрегіону Лев Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.
В Україні запрацювали оновлені буднорми для вулиць і доріг
За його словами, з 1 вересня почав діяти оновлена ДБН з проектування вулиць і доріг в населених пунктах.
«Вона охоплює низку принципово важливих змін для підвищення безпеки і комфорту на дорогах. Наприклад, можливості звуження ширини смуг, завдяки чому водії підсвідомо їдуть повільніше і уважніше, обов'язкової установки спеціальних захисних огороджень на зупинках для захисту від можливого наїзду транспорту, обов'язкового облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах тощо. Все це успішно працює в багатьох країнах Європи і світу і відтепер буде проектуватися в нас», — пояснив Парцхаладзе.
Крім цього, в оновленій ДБН введено обов'язкове облаштування безбар'єрного простору в пішохідних зонах населених пунктів:
- знижених бордюрів, пандусів, ліфтів, спеціальних звукових сигналів тощо;
- заборона на проектування на тротуарах тимчасових автостоянок, люків і дощоприймачів, тимчасових споруд та рекламних конструкцій;
- можливість облаштування виходів з підземних переходів спеціальними розділовими поручнями;
- обов'язковий облаштування велодоріжок і велодоріг на дорогах і інші зміни.
Коментарі - 15
Ради трёхпроцентных откатов от подрядчиков (коррупция по-европейски) и по наработанным западным политтехнологиям, наша власть готова превратить украинские города в музеи. Правильное ли выбрано время для разбазаривания бюджета и за чей счёт будет организован банкет???
Норми — це лише норми, які прямо ніяк не пов'язані з бюджетом, корупцією і тим паче гарячою водою.
Прийняті норми відповідають сучасним міжнародним стандартам, тому це однозначний позитив.
Якщо є КОНКРЕТНІ аргументи про недоліки прийнятих норм, то викладайте їх, подискутуємо. Перескакування на інші теми вважатиметься слабкістю вашої пропагандистської позиції.
Была бы велодорожка — я бы ездил на работу на велике, а не на авто.
Ездить сейчас,
с маршрутками, останавливающимися где им понравиться,
любителями маневрировать не сигнализируя поворотами,
персонажами, которые не знают зачем зеркала заднего вида,
мне страшно даже на машине.
На велосипеде же я, случись ДТП, просто не жилец, будь на мне хоть восемь шлемов и лучшая экипировка.
Я не против экологических видов транспорта, если это экономически выгодно. Напротив, всегда был против искоренения троллейбусов или трамваев, которые до сих пор очень популярны в таких странах первого эшелона как Австрия или Швейцария, например.
Велосипедные дорожки в Киеве – бред сивой кобылы. А в украинских сёлах этот вид транспорта и так всегда пользовался популярностью и без всяких дорожек, т.е. бесплатно…
https://korrespondent.net/ukraine/politics/4007599-kyev-sdelal-dobrovolnyi-vznos-dlia-soveta-evropy
«Край непуганых идиотов. Самое время пугнуть» И.Ильф, Е.Петров.
Таки дійсно проблеми з аргументацією зроблених Вами зрадофільских заяв?
— а де ж конкретна аргументація?
Звідки Ви взяли, що велосипедні доріжки цікавлять лише 1% киян?
Какой вы думаете будет результат голосования???
— тобто конкретних аргументів у Вас нема.
Виходить Ваша заява «Велосипедные дорожки в Киеве – бред сивой кобылы» — це було чергове голослівне балабольство #SemenBalabol
«на всеукраинском референдуме»
— тобто Ви пропонуєте викинути мільярд на всеукраїнський референдум про велодоріжки, замість того, щоб за цей мільярд облаштувати частину велодоріжок в Києві? Зашибісь логіка :)
В следующий раз, когда появится заметка Минфина о велодорожках и на публике я приведу все аргументы сразу вместе со ссылками. Для вас же у меня нет желания и пальцем шевелить…
— в минулих дискусіях з Вами багатократно виявлялося, що аргументація у Вас мутна і маніпулятивна. Тому Ваша відмова показати зараз аргументи лише вказує на їх слабкість.
«Так что цифры я не брал с потолка…»
— вангую, що як і раніше ці «цифри» Ви взяли в маніпулятивній статті на якомусь пропагандистському сайті :)
«В следующий раз...»
— знаємо ми ціну Ваших обіцянок :)
Референдумами можна легко радикалізувати і розколоти суспільство, піднімаючи і розкручуючи мутні питання.
Наприклад можна спитати увесь народ країни:
«Чи потрібні субсидії?»
«Чи потрібно знизити комунальні тарифи?»
«Чи потрібно ревальвувати гривню?»
«Чи зробити міський транспорт безкоштовним?»
«Чи втрачати мільярди на підвищення пенсій?»
Який ви думаєте буде результат голосування?
:)