Компанія «Київстар» заплатила штраф в розмірі 21,3 мільйона гривень за порушення принципів тарифікації дзвінків.
«Київстар» заплатив штраф в 21,3 мільйона гривень у справі про посекундну тарифікацію
Про це повідомив глава Антимонопольного комітету України (АМКУ) Юрій Терентьєв на своїй сторінці в Facebook.
Нагадаємо, АМКУ наклав штраф на «Київстар» ще в грудні 2017 року.
«Оператор у своїй комунікації про умови тарифікації використовував три типи тверджень, в двох з яких зазначалося, що тарифікація „посекундна“. За фактом, це твердження помилкове — вартість повної хвилини розмови списувалася в першу секунду розмови», - заявив тоді регулятор.
Після цього «Київстар» звернувся до суду і на початку березня було відкрито справу.
Госпсуд Києва відмовив мобільному оператору «Київстар» в позові до Антимонопольного комітету.
Раніше повідомлялося, «Київстар» у другому кварталі заробив на послузі мобільної передачі даних 1,6 мільярда гривень, що на 69% більше роком раніше.
дело о посекундной тарификации
Коментарі - 6
«Вартість першої секунди кожної хвилини розмови дорівнює вказаній вартості хвилини. Вартість всіх наступних секунд зазначеної хвилини в межах розмови включена до вартості такої першої секунди розмови»
Чому б не написати просто — «тарифікація похвилинна»? Це в 10 раз менше слів, і головне — чітко та зрозуміло!
Але ОПСОС-ам потрібна не ясність, а муть, бо в мунтій водичці легше рибку ловити.
Сплачений штраф в 21 млн. грн. — це набагато менше, ніж ОПСОС зможе додатково заробити, використовуючи отаку муть :)