4 липня 2018, 17:57 Читать на русском

Якими новими авто найбільше цікавилися українці у червні. Інфографіка

Стало відомо скільки триває пошук нового авто, серед скількох марок українці обирають та, зрештою, якими автомобілями цікавляться найбільше..

Стало відомо скільки триває пошук нового авто, серед скількох марок українці обирають та, зрештою, якими автомобілями цікавляться найбільше..
Фото: topgir.com.ua

За даними аналітичного центру Auto.Ria, 650 000+ українців щомісяця вибирають свій майбутній автомобіль з салону в віртуальних шоурумах на сайті компанії.

В середньому покупці нових авто витрачають на пошук два з половиною місяці. Як правило, покупець вже на старті пошуку знає, чого хоче: 72% українців переглядають авто, що належать одному бренду. А от тих, хто коливається між двома виробниками, набагато менше — 15%. І лише 13% обирають серед 3 і більше марок авто.

Разом з тим, частина покупців на початку пошуку ще сумніваються чи готові вони взяти авто з салону чи сісти за кермо автомобіля з пробігом — 250 000+ українців щомісяця розглядають пропозиції одночасно нових автомобілів та авто з пробігом.

Коли вибір майже зроблено, лишається дізнатися деталі, подзвонивши для цього в автосалон. Як правило, 92% автолюбителів телефонують у салони одного, уже обраного бренду. І лише 6% — до автосалонів, де представлені дві марки.

Загалом покупці з Auto.Ria телефонують продавцям більше 2 000 000+ разів щомісяця. У червні 2018 найбільше дзвінків здійснювали представникам брендів Toyota, Mercedes-Benz та Skoda. А максимум дзвінків отримали автосалони по таким топовим моделям: Ravon R2, Kia Sportage, Volkswagen Polo.

Варто зазначити, у травні в ТОП-3 по дзвінкам увійшли одразу дві моделі Ravon: R2 та R4. Renault Duster, що посідав лідируючі позиції у квітні-травні, друге та третє місце відповідно, у червні за даними «Укравтопрому» став другим в рейтингу по продажам.

Найгарячіший час для дзвінків в салони — будні з 9.00 до 18.00, проте шукають нові авто найактивніше у вихідні.

Пропозиції переглядають з різних пристроїв — на долю стаціонарних комп’ютерів та ноутбуків випадає 48% проти 44% переглядів із мобільних пристроїв — тому можна припустити, що пошук в онлайні може продовжуватися навіть під час огляду авто у автосалонах.

Якщо говорити про кишенькові гаджети, то тут знайшло своє відображення протистояння всесвітньовідомих брендів. З великим відривом лідирують Samsung (25,28%) та Apple (22,9%), яких наздоганяє Xiaomi (9,72%).

Коментарі - 6

+
+58
avantoffer
avantoffer
4 липня 2018, 22:44
#
Бесполезная аналитика. Нишевая и неприггодная выборка данных.

Посетители сайта обьявлений о б\у автомобилях никак не репрезентируют среднестатистических «украинцев».
+
+15
Senior Pomidor
Senior Pomidor
5 липня 2018, 14:53
#
А где написано, что это «среднестатистические» украинцы?
Это как раз и есть нишевая выборка данных, по людям, которые могут позволить себе покупку авто.

ЗЫ: на авториа продают не только б.у. авто.
+
+57
Maleficarum
Maleficarum
5 липня 2018, 12:07
#
«В июне 2018 чаще всего звонили представителям Toyota, Mercedes-Benz и Skoda. А максимум звонков получили автосалоны по моделям: Ravon R2, Kia Sportage, Volkswagen Polo.» Звонили и интересовались « Мерседесом» а прикупили «Равон»
+
+24
tomkat
tomkat
5 липня 2018, 17:24
#
Перед покупкой автомобиля никогда не звонил в салон. Приезжал смотреть. Звонил менеджеру на его личный мобильный только после решения покупать.
+
+13
laa1999
laa1999
6 липня 2018, 13:25
#
Продано в июне 6884 автомобиля, о каких 650 000+ идет речь? Бред заоблачный… Даже с подержанными продажи 12-14 тыс.
+
0
ballistic
ballistic
11 липня 2018, 2:23
#
«72% українців переглядають авто, що належать одному бренду»
— людина — істота ірраціональна :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися