З початку 2018 року в Україну було імпортовано 1744 транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами.
В Україну ввезли 1744 електроавтомобілів. Інфографіка
Про це йдеться в даних ДФС.
Так, у січні 2018 року в Україну ввезено 794 легкових електромобілів та інших транспортних засобів, оснащених електричними двигунами. У лютому цей показник становить 413 транспортних засобів, у березні – 537.
«Протягом І кварталу 2017 року в Україну було імпортовано 550 легкових автомобілів, оснащених електричними двигунами (у січні – 132, у лютому – 181, у березні – 237). А загалом, протягом 2017 року, в Україну було ввезено 2,7 тис. легкових електрокарів та інших транспортних засобів, оснащених електродвигунами», - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що цього року звільнені від оподаткування акцизним податком та податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та реалізації на митній території України транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), що класифікуються у товарній підкатегорії 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД (в тому числі вироблених в Україні).
Коментарі - 7
Хотя всему виной даже не наши налоги (от которых в большей мере освободили электрокары), а сама цена автомобиля за бугром.
Новый Нисан Лиф 2018 года стоит $22 000.
https://www.nissanusa.com/vehicles/electric-cars/leaf.html
При этом заряда хватает по прежнему на 250 км.
В таком ценовом сегменте находится достаточно много отличных бензиновых автомобилей. А окупаемость электрокара очень сомнительна (за счет разницы в цене топлива). Ведь кто мешает купить бензин за 18 000$ (с того что знаю — Ситроен с 6-ти ступенчатым АКПП, Литыми дисками, Климатом и т. д.) сэкономив 4 000$, которых хватит на… барабанная дробь… 48 000 км пробега…
— що значить «по-прєжнєму»?
В нових ліфах батарея на 40 кВт (в старих 24-30 кВт), тому пробіг відчутно більший. 250 км — це по американській методиці EPA, що дуже близька до реальності. За європейською методикою NEDC пробіг нового ліфа 380 км.
А везуть до нас в основному б/у ліфи, ціна яких в Америці від $7000.
Погуглил более подробно. Б/у Лиф 2017 года вы за 7000$ не купите. То, что вы сможете купить будет старая модель с намного меньшим запасом хода с завода и дополнительно -30% за счет износа батарей. Про зиму я вообще молчу.
Как по мне машина, способная проехать меньше 150 км без дозарядки — а именно столько максимум проедут б/у лифы это не атомобили. Я не смогу доехать с Днепра в Кривой рог даже…
Дуже часто його беруть як друге авто на сім'ю, особливо ті, хто живуть в пригороді і мають потребу щодня їздити по 50-80 км.
«за 7000$ не купите»
— я ж написав «від», тобто це нижня, але реальна цінова межа. І звісно це буде неідеальне б/у авто.
В Україні ціни від $10000.
Лучше докинуть пару тысяч купить новую бензиновую, 100% проверенную и с гарантией.
Безпроблемний ліф в гарній комплектації з запасом ходу 140 км в Україні можна взяти за $14-$15 тис. або й дешевше, якщо добре пошукати та поторгуватися.
Якщо в рік проїжджати 20 тис. км, то економія на паливі в порівняні з економним бензиновим авто буде від $1000 щороку.