Запорізька компанія «Інфоком ЛТД» показала безпілотний Lanos, який здатний доставити вас з пункту А в пункт Б без пригод навіть по бездоріжжю без участі живого водія.
В Україні зібрали перший безпілотний Lanos і це не жарт. Фото
Це перший легковий «безпілотник», представлений українцями: Lanos обладнаний системою навігації Pilotdrive, яку раніше тестували на позашляховику Jeep Cherokee і КрАЗ, повідомляє AIN.
«Чому «Ланос»? Тому що це — національний автомобіль, саме тому ми взяли його за основу», — пояснив керівник департаменту з безпілотних технологій «Інфоком ЛТД» Сергій Румянцев.
Pilotdrive — це система безпілотного керування автомобілем, яку можна встановити на будь-який вид транспорту — вантажний, пасажирський, легковий. Програмна частина повністю розроблена інженерами «Інфоком», апаратну купують за кордоном. Робота над «безпілотником» ведеться з 2015 року.
Система орієнтується за допомогою камер, датчиків, радарів і тепловізора, що робить автомобіль безпілотним навіть в нічний час доби. Автопілот розпізнає розмітку дороги, її ширину, вміє пересуватися в умовах бездоріжжя.
Датчики безпілотника мають охоплення 360˚, що виключає виникнення сліпих зон. Сенсорні системи розпізнають дорожні знаки, пішоходів і тварин, що вибігали на проїжджу частину.
Розробники запевняють, що реакція автомобіля на перешкоду моментальна — система аналізу і прийняття рішень спрацьовує миттєво.
Під час руху безпілотник використовує електронні навігаційні карти, на які може наносити розпізнані об'єкти, коли рухається. Вся інформація з комп'ютера надходить на диспетчерський пункт.
Lanos має автоматичну коробку передач. Поки автомобіль тестують, за рухом стежить оператор, який готовий взяти керування на себе. В дорозі за кермом обов'язково знаходиться водій, оскільки українські правила дорожнього руху не передбачають рух безпілотників.
Вартість системи поки не розкривають — це ще не остаточна версія, вона буде доопрацьовуватися. Однак, розробники сподіваються, що в майбутньому будь-який автовласник зможе придбати Pilotdrive і встановити його на свій автомобіль.
Раніше «Мінфін» повідомляв, що в Темпі, штат Арізона, автомобіль Uber під керуванням автопілота на смерть збив людину — це перший відомий випадок смерті пішохода при таких обставинах. Але, на думку місцевої поліції, авто не винне в інциденті.
Коментарі - 9
– Филипп Филиппович, а если бы мозг Спинозы?
– Да! – рявкнул Филипп Филиппович. – Да! Если только злосчастная собака не помрёт у меня под ножом, а вы видели – какого сорта эта операция. Одним словом, я – Филипп Преображенский, ничего труднее не делал в своей жизни. Можно привить гипофиз Спинозы или ещё какого-нибудь такого лешего и соорудить из собаки чрезвычайно высокостоящего. Но на какого дьявола? – спрашивается. Объясните мне, пожалуйста, зачем нужно искусственно фабриковать Спиноз, когда любая баба может его родить когда угодно.
Булгаков М.А. Собачье сердце
Для финансового форума больше подошли бы труды Маркса:
— Капитал
— Наёмный труд и капитал
— Заработная плата, цена и прибыль
А вы всё «Собачьим сердцем» промышляете.
Лучше бы «Теорию прибавочной стоимости» Маркса
толкали в массы — от неё хоть какая-то польза есть.
Для финансового форума больше подходят
произведения Ильфа и Петрова «Золотой Телёнок» и «12 стульев».
Для расширения кругозора «Одноэтажная Америка» тех же авторов.
Национальный автомобиль который уже не производится.
Национальный автомобиль не по причине качества, а по причине невозможности купить другое.
Национальный автомобиль из-за 20 летнего лоббирования интересов отечественного производителя который за эти годы не смог выпустить ничего кроме этого корыта.
Если наша страна будет запускать ракеты — думаю стоит подать идею в качестве полезного груза на тестах использовать Lanos.