Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
3 березня 2018, 18:09

Газпром повинен компенсувати переплату за польський газ — Нафтогаз

«Нафтогаз України» буде вимагати компенсувати різницю між ціною за контрактом з Газпромом і цінами, за якими закуповується газ в екстреному режимі.

«Нафтогаз України» буде вимагати компенсувати різницю між ціною за контрактом з Газпромом і цінами, за якими закуповується газ в екстреному режимі.
Фото: glavcom.ua

Про це заявив комерційний директор Нафтогазу Юрій Вітренко на своїй сторінці в Facebook.

«Ми зараз маємо юридичну можливість вимагати з Газпрому компенсацію збитків через зрив поставок газу з їхнього боку», - зазначив Вітренко.

Нагадаємо, що «Нафтогаз України» і польська нафтогазова компанія PGNiG підписали контракт про термінові постачання газу після того, як Газпром відмовився поставляти «блакитне паливо» в Україну.

Коментарі - 38

+
+13
dfdfdf
dfdfdf
3 березня 2018, 19:45
#
По моему, если последние два года покупали у Словакии то все претензии к словакам.
Конечно, Россия обязана продать но не по щелчку пальцев из Нафтогаза а после заключения договора.
+
+18
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
3 березня 2018, 23:58
#
Це вирішить суд

І за його рішенням, хай рфіяни доплачують
+
+59
ballistic
ballistic
3 березня 2018, 19:55
#
Все більше підозр на те, що ця проблема з нестачею газу розіграна штучно, щоб показати Європі ненадійність Газпрому.
+
+45
Anko
Anko
3 березня 2018, 20:48
#
Просто совпало два фактора:
— Нафтогаз в хранилища каждый год закачивает все меньше
— морозы в марте
… вот и не хватает, а то что Газпром балуется давлением на входе в трубу Украину — так это постоянно.
+
+29
ballistic
ballistic
3 березня 2018, 21:47
#
Газу в сховищах 10 млрд. кубів — цього більш ніж достатньо до кінця сезону.
Про морози синоптики за два тижні попереджали, а про підлість Газпрому не чув тільки глухий.

То виникає питання — чому Нафтогаз не приготувався заздалегідь?
Версія, що Нафтогаз тут «підіграв» москаликам, має підстави :)

Газпром потрапив у пастку, яку готував для України
+
+46
Anko
Anko
4 березня 2018, 3:39
#
Вопрос не в том, сколько газа в хранилищах, а сколько из них можно поднять в сутки наверх — разницу понимаете?
Поднять можно всегда определенный % от остатка, чем меньше остаток — тем меньше поднимают.
п.с. Все такие спецы — лишь бы умничать.
+
0
ballistic
ballistic
4 березня 2018, 13:31
#
Це не зрозуміли
Я про те, що знаючи наперед про пікове споживання і ненадійність Газпрому можна було заздалегідь підняти необхідний запас. Чому цього не зробили?
+
0
Anko
Anko
4 березня 2018, 14:02
#
Підняти и де його зберігати? — у повітряних кульках. «Підняли» — газ пішов користувачу.
+
0
ballistic
ballistic
4 березня 2018, 15:57
#
Минулої зими морози були більш лютіші і затяжніші — і ніяких проблем не було.

Нинішня проблема виникла начебто тому, що Нафтогаз в розрахунках об'єму споживання вирішив покластися на поставки від Газпрому. Ви вірите в таку наївність керівників Нафтогазу?
Я більше схиляюсь до думки, що в даному випадку Нафтогаз свідомо підставив Газпром, використовуючи принцип айкідо.
+
+15
Anko
Anko
4 березня 2018, 16:17
#
Любите вы писать много текста, который ну никак не является ответом на мой вопрос выше. Умыл руки от общения с вами.
+
0
ballistic
ballistic
4 березня 2018, 20:07
#
Я не відповів прямо на Ваше питання, бо воно некоректне.
З моєї відповіді Ви мали б зрозуміти, що оце Ваше припущення невірне ««Підняли» — газ пішов користувачу».

Ось тут добре розписана тема

Спілкуватись Вас ніхто не заставляє. Мені здалося, що Ви зациклились на деталях і не бачите картинку в цілому. Звідси непорозуміння.
+
+15
Виталий .
Виталий .
4 березня 2018, 21:44
#
Вы сами невнимательно ту статью прочитали. Ваше предложение «надо было заранее выкачать из подземных хранилищ» смешно на что вам и указал оппоент — подземные хранилища именно хранилища и газ который оттуда выкачивается идет в трубопроводы потребителям. Нет ни какой возможности хранить его где-то на поверхности да еще и накапливать.

В статье же говорится что причиной кризиса является то что Украина согласно решения арбитража должна была купить у России газ.

Но Россия, которая до етого много лет упрашивала и даже хотела заставить через тот же арбитраж покупать газ на ее условиях, вдруг … отказалась газ продавать. Етот отказ и есть причина кризиса так как Украина уже рассчитывала на ети обьемы и соответственно снизила поставки газа из других источников.
+
+15
Ukrmercy
Ukrmercy
5 березня 2018, 8:45
#
Причиной кризиса является пропукная сопособность системы. Расчёт газпрома был на то, что Украина прокачает на запад меньше газа и больше остаит на собственные нужды. А вышло так, что Украина бедная и несчастная, в глаза Еропы- естественно, мужественно скрепя зубами недополучает газочек. И впредь, чтобы не делать глупых заявлений- карту ГТС посомтрите и количество шлюзов.
+
+15
ballistic
ballistic
5 березня 2018, 10:40
#
«Ваше предложение «надо было заранее выкачать из подземных хранилищ» смешно»
— я бачу Ви вважаєте себе експертом з ГТС, раз дозволяєте собі насміхатися.
В такому разі поясніть, як Нафтогазу вдалося в повній мірі забезпечити газом споживачів в піковий період минулої зими?

Умови тоді були такі ще гірші:
— поставок газу від Газпрому не було (як і зараз)
— можливість піднімати газ зі сховищ була така сама
— виробництво власного газу було меншим ніж зараз
— а споживання було більшим, бо морози були набагато лютіші
+
+12
Anko
Anko
5 березня 2018, 10:58
#
Без обид — нет желания тому, который тут уже наумничал как школьник свои фантастические версии, а теперь просит ему объяснить, объяснять примитивные вещи, гугл в помощь — как работает ГТС и ПХГ
+
+30
ballistic
ballistic
5 березня 2018, 11:36
#
Якщо для Вас робота ГТС та ПСГ — «примітивні речі», то це пояснює примітивність Ваших висновків. Без образ.
+
+14
Ukrmercy
Ukrmercy
3 березня 2018, 20:49
#
Согласен, тут и троллинг заметен: суд, суд, опять суд. В любом случае расеянцы тянуть будут до-после выборов. Ну как выборов- инаугурации царя.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
4 березня 2018, 0:00
#
Більше схоже, що рфіянці самі себе переграли
А з нашого боку знов вийшло блюзнірство в вигляді «прикручувань» в фб та твіттері
+
+13
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
4 березня 2018, 0:04
#
Що йому заважає замість посту в фб написати з юр відділом позов до суду і показати його?
Що заважає попросити зібрати послів країн ЄС і поговрити на цю тему і виробити єдину позицію?
Та хоча б тих же послів на прес-конференцію для обговорення ситуації

Недолугість просто дика
+
0
ballistic
ballistic
4 березня 2018, 0:31
#
Недолугі суди не виграють.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
5 березня 2018, 15:15
#
Кгхм

Вони б і до суду не подали, якщо б на них не тиснули

І суд виграли наймані адвокати
+
0
ballistic
ballistic
5 березня 2018, 15:24
#
А хто тис?
І як так сталося, що недолугі змогли найняти «долугих» адвокатів?
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
5 березня 2018, 15:52
#
Активісти
Активісти тисли, щоб вони вибрали адвокатів на конкурсі і надали докази

Чиновник не вміє нічого робити сам
+
+12
ballistic
ballistic
5 березня 2018, 16:02
#
Активісти багато чого вимагають, але реальних зрушень небагато. Я про те, що без політичної волі і без професіоналізму топів з ринковими окладами перемоги б у такій складній справі ми б не побачили.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
5 березня 2018, 17:39
#
Політична воля, наразі, прцює на відновлення того малого, що відвоювали ативісти у пр
А максимум політичної волі зараз направлений на наповнення кишеть топів

Я можу назвати два імені «топів», які зараз не прото так отримують гроші
За 4 роки я не бачив жодного рішення, яке б потребувало, щось більшого ніж здоровий глузд і совість
+
0
ballistic
ballistic
5 березня 2018, 19:59
#
Тобто Ви з когорти тих, хто вважає, що країною чи великою держкорпорацією ефективно може управляти навіть кухарка.

Ваша позиція зрозуміла, я іншої думки.
+
+30
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
6 березня 2018, 13:50
#
Кухарка, що вміє встановлювати KPI, слідкувати за виконанням та прибирати будь-кого, хто стає баластом

Наявні зараз кухарки або встановлюють KPI, які працюють тільки на їх збагачення, або не встановлюють взагалі

Якщо у вас є приклади, коли президент, Рада, міністри встановили цілі і дійшли до них, то не соромтесь — розкажіть нам про них
+
+12
ballistic
ballistic
6 березня 2018, 14:15
#
Тут у Вас нестиковка — кухарок не приймають на роботу у великі міжнародні корпорації на відповідальні позиції.

«Якщо у вас є приклади»
— проблема в тому, що свіжий приклад історичної перемоги Нафтогазу над Газпромом для вас не приклад.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
6 березня 2018, 14:26
#
Я вказую на рівень задач, які зараз стоять перед керівництвом

Це не рівень топів, що працюють на міжнародному рівні або на ринках з високою конкуренцією

Це рівень кухарки — взяти рецепт, виконати його, перевірити якість, викинути, якщо результат поганий

Ок
Візьмемо наведений приклад з судом
— рецепт: знайти фірми, що вигравали суди за подібними, провести тендер, обрати переможця

Для кожного етапу, можна найняти спеціаліста, що має досвід в подібних справах

А чому саме ця «перемога» в суді не важлива?
Бо її не можна сконвертувати в зростання економіки тут
Бо немає прецедентів, коли гроші повертались в Україну і не були б поцуплені
+
0
ballistic
ballistic
6 березня 2018, 14:42
#
«Це рівень кухарки — взяти рецепт...»
— з такою логікою кухарки можуть керувати усім на світі :)

Порівняйте результат діяльності Нафтогазу за попередників і зараз — може тоді щось зміниться у Ваших поглядах.
+
+30
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
6 березня 2018, 14:51
#
У нас зараз такий період, що більше ніж рівень виконання рецептів — не потрібен
Але наша сучасна еліта навіть на це не спроможна

Різниця миж цими і тими лише в особистостях, що отримають хабарі
+
0
ballistic
ballistic
6 березня 2018, 19:45
#
Згоден, що для проведення базових реформ в країні достатньо політичної волі та професійних виконавців. І згоден, що політичної волі бракує.

Але ж тема зараз по Нафтогаз і я не згоден з Вашою «недолугою» оцінкою діяльності керівництва. Не варто скочуватися до чорно-білого примітивізму.
+
+13
Виталий .
Виталий .
4 березня 2018, 17:58
#
А как давно Газпром стал поставлять в Украину газ?
+
+15
Виталий .
Виталий .
5 березня 2018, 15:35
#
Тут выше кидали ссылку на пояснение что же собственно произошло. Продублирую и кратко перескажу
http://texty.org.ua/pg/article/newsmaker/read/83280/Gazova_kryza2018_pojasnenna_zrozumiloju_movoju

1. Украина и Россия в арбитраже выясняли должна ли (пусть икота замучает Юлию Владимировну) покупать Украина у России газ и если да то в каком обьеме и по какой цене. Арбитраж сказал что должна но совсем не те обьемы которые хотяла всучить нам Россия.
2. Украина сказала ОК, перечислила России деньги за март. Параллельно с етим Украина не заключала договора на поставку или сократила поставки из других источников и стала ждать полночи 1 марта.
3. Россия которая до етого так сильно хотела продавать нам газ по Юлиной формуле и в оговоренных ей и Викторфедорычем обьемах вдруг… резко передумала и отказалась продавать газ дополнительно снизив и так низкое давление на входе в сеть Укртрансгаза (мы не покупаем у России газ, но транспортируем российский газ в Европу). В чем состояла гениальная задумка Путина сложно сказать, скорей всего он хотел просто ну хоть как-то нам напакостить.
+
0
kostakosta
kostakosta
6 березня 2018, 17:47
#
У голови правління НАК «Нафтогаз України» Андрія Коболєва зарплата перевищує 2 мільйони гривень на місяць
https://www.epravda.com.ua/news/2017/01/26/618807/
+
0
kostakosta
kostakosta
6 березня 2018, 17:48
#
Неплохо живет товарищ за счет граждан Украины…
+
0
Виталий .
Виталий .
6 березня 2018, 18:01
#
Товарищ коммунист, вам не на этот сайт.
+
0
Виталий .
Виталий .
6 березня 2018, 18:15
#
Хорошо работает — хорошо живет.

И не за счет граждан Украины, а за счет прибыли компании.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися