15 грудня 2017, 17:02 Читать на русском

«Київстар» пояснив, за що його оштрафували

Компанія «Київстар» повідомила, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів.

Компанія «Київстар» повідомила, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів.
"Київстар" пояснив, за що його оштрафували/Фото: bin.ua

«Київстар доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб», — пояснили в компанії.

Відповідно до закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. «Київстар» повністю дотримується цих законодавчих вимог, пояснили в компанії.

«Тарифікація голосових викликів у мережі „Київстар“ повністю відповідає вимогам закону „Про телекомунікації“ і „Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг“, — йдеться у повідомленні.

В компанії уточнили, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації

»Київстар завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається", — підсумував оператор.

Нагадаємо, раніше «Мінфін» писав, що Антимонопольний комітет України оштрафував українського мобільного оператора «Київстар» на 21 млн гривень за посекундну тарифікацію.

Коментарі - 1

+
+20
ballistic
ballistic
15 грудня 2017, 19:08
#
«Київстар завжди діє в інтересах абонентів»
— оце брехня та лукавство.

В інтересах абонента знати, що тарифікація розмов в Київстарі ПОХВИЛИННА. Але навіть після судового рішення Київстар не спромігся прямо про це написати в деталях тарифу.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися