Новації стосуватимуться обмеження швидкості руху у населених пунктах, системи штрафів, посилення відповідальності за керування транспортом у нетверезому стані та впровадження відеофіксації порушень дорожнього руху.
У МВС розповіли про нові штрафи для водіїв
Відповідні зміни Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков презентував на спеціальному засіданні Уряду, 10 листопада.
Серед головних новацій МВС – обмеження швидкості руху у населених пунктах до 50 км/год. Ця швидкість не лише встановлена в Європі і США, а й рекомендована за результатами масштабного дослідження швидкості реакції людини в екстремальній ситуації Всесвітньою організацією охорони здоров’я.
«Просте порівняння: при швидкості 60 км/год – зупинковий шлях становить 55 метрів, а ймовірність летального результату при зіткненні із пішоходом — 82%. Натомість при швидкості 50 км/год – зупинковийшлях складе 40 метрів, а ймовірність летальних наслідків знизиться до 20%», – додав Міністр.
У кілька разів пропонується збільшити розміри штрафів за низку адміністративних правопорушень.
Зокрема, за перевищення максимально дозволеної швидкості руху більше, ніж на 50 км/год., установити штраф 3400 гривень (зараз штраф за це правопорушення 510 гривень).
За залишення місця ДТП пропонується встановити штраф 3400 гривень та передбачити можливість позбавлення права керування транспортним засобом на строк до шести місяців.
У 20 разів збільшується розмір штрафу за управління транспортом без права керування – він становитиме 10 200 гривень, а за повторне порушення – 40 800 гривень.
Особи, позбавлені права керування, порушивши закон, сплачуватимуть штраф у розмірі 20 400 гривень, а за повторне вчинення цього порушення протягом року – 40 800 гривень.
Новими змінами також планується запровадження системи автоматичної фото та відеофіксаціїпорушень ПДР та внесення змін до Порядку видачі посвідчення водія.
«Строк дії водійського посвідчення, отриманого вперше, становитиме два роки. Наступне, якщо особа не вчинила три або більше адмінправопорушень у сфері безпеки руху, видаватимуться на 30 років», – додав очільник МВС.
«Найближчим часом пакет документів буде передано до Верховної Ради України. Сподіваюсь на підтримку депутатського корпусу й термінове прийняття відповідних рішень», – підсумував Аваков.
Коментарі - 33
Еще бы хорошо ввести «народных гаишников», то есть чтобы была возможность фиксировать нарушения (видео) и отправлять в правоохранительные органы, где нарушения должны будут рассматриваться, а не приниматься во внимание
Низкая скорость нужна, чтобы удобно было проводить гей-парады на наших улицах… Шутка.
По теме. У нас очень много подземных переходов. На западе их нигде нет — дорогое удовольствие. Этим нужно умело пользоваться. Если превратить город в музей и выдать тапочки для его осмотра, потеряем намного больше… Хотя чего нам бояться, на биткоинах потери отобьём…
Бо схоже це саме ви однозначно не знайомі з ПДР.
А я ось приведу пару пунктів правил для вашого загального розвитку
16.5. У разі подання сигналу регулювальником або ввімкнення сигналу світлофора, що дозволяє рух, водій зобов’язаний дати дорогу транспортним засобам, що завершують рух через перехрестя, а також пішоходам, які закінчують перехід. (це що стосується тої харківської мажорки яка не тільки не пропустила, а ще й поїхала на жовтий, що однозначно заборонено ПДР)
8.7.3
в) зелений миготливий дозволяє рух, але інформує про те, що незабаром буде ввімкнено сигнал, який забороняє рух. (ви десь бачите тут вимогу пригальмовувати?)
ґ) жовтий забороняє рух і попереджає про наступну зміну сигналів;
Суд за штраф/долг был 05.06.16 на суд не приглашали, не уведомляли и т.д. Суд передал решение через шесть месяцев исполнителю (что бы не оспорили и т.д). Получил письмо от исполнителя и оплатил +10% от суммы штрафа/долга + 100грн. Теперь обязательно оплачивать услуги исполнителя.
«Подчиняйся, а потом обжалуй» — не работает!
Устанавливать нужно системы видеонаблюдения а не видеофиксации…
Уж если решили отделаться штрафами, то пару лет подряд надо штрафовать любителей скорости в городе на всю катушку. Может за пару лет и приучат людей ездить по человечески. А если это будет краткосрочной компанейщиной — то всё быстро вернется «на круги своя».
А если серьёзно, то копировать европейцев и американцев в нашей ситуации — полнейшая глупость. У них никогда не было денег на строительство подземных переходов. Для них это советское изобретения — как слетать на Луну. Вот и зомбируют они своих водителей скоростями улиток… Но мы то здесь причём? У нас вон какая инфраструктура осталась после «совка», и мы можем себе позволить нормальные скорости на дорогах — и так пробок везде полно. Мозги нужны, для чтобы думать, а не слепо копировать западных балбесов…
Просто курс долара виріс і старі розміри штрафів уже їх не влаштовують, бо в доларах за місяць виходить менше ніж звичайно.
А прикриваються при цьому як зазвичай благими намірами, якими, як відомо, устелена дорога в пекло.
Гнати ту шоблу треба звідти під три чорти.
И скажите мне — какой идиот установит на проспекте Бандеры 50км/ч? Почему в других столицах ЕС по многим улицам разрешено ехать именно 80 км/ч? В Братиславе или Будапеште, к примеру.
Мне импонируют хорваты, которые при Туджмане выгнали всех судей и пригласили «варягов». Только так можно начать очищение этой вонючей власти и вслед за ним оздоровление общества.
Кстати по ощущению гражданами счастья Украина тоже находится в последней ТРОЙКЕ мирового списка — после нас Габон и Нигерия. А ещё парочку «типареволюций» нас нас точно обгонят. Вначале каждый вечер революцьённое пение, затем в сортирах замерзнут трубы, потом лопнет котел в паровом отоплении и так далее.… Если я, посещая уборную, начну, извините меня за выражение, мочиться мимо унитаза и то же самое будут делать 3ина и Дарья Петровна, в уборной начнется разруха. Следовательно, разруха не в клозетах, а в головах.
Так что всё идёт именно так как надо! Прикольно :-)
ОК, это хорошо. А за превышение на 20-25-30 км/ч. какой штраф? Он вообще есть, кто знает?
Можно и погуглить: https://vodiy.ua/ru/dai/penalty/
Но на текущий момент в нашей стране скоростной режим не контролируется. Видео-фото фиксация превышений на законодательном уровне не поддерживается (хотя работают над этим).